Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رشت - ايرنا - شانزدهمين نمايشگاه تخصصي مبلمان و دکوراسيون داخلي در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي گيلان در رشت گشايش يافت.

سرپرست شرکت نمايشگاه هاي بين المللي گيلان سه شنبه شب در حاشيه افتتاح اين نمايشگاه به ايرنا گفت: اين نمايشگاه با مشارکت 85 واحد توليدي و بازگاني از استان هاي گيلان ، تهران، مازندران، آذربايجان شرقي، اصفهان و اردبيل برپا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قاسمي مبلمان، لوستر، کالاي خواب ، دکوراسيون و تزئينات داخلي منزل را از کالاهاي به نمايش گذاشته شده در اين نمايشگاه عنوان کرد.
وي تصريح کرد: دسترسي آسان و بدون واسطه خانواده ها با توليد کنندگان ، آشنايي توليد کنندگان با سلايق و ذائقه مصرف کنندگان و دسترسي توليد کنندگان به بازار مصرف گيلان ، تبادل اطلاعات و ايجاد فضاي رقابتي بين توليد کنندگان از جمله اهداف برگزاري اين نمايشگاه است.
شانزدهمين نمايشگاه تخصصي مبلمان و دکوراسيون داخلي تا پنجم آبانماه جاري از ساعت 15 تا 21 براي بازديد علاقمندان داير است.
7296/2007
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۱۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم کشور در حاشیه برگزاری آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم در قم که در موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: امسال در نوزدهمین دوره از آزمون تخصصی ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم بیش از ۱۲ هزار نفر از ۳۱ استان کشور شرکت کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی تقی‌زاده افزود: در این دوره از مسابقات شاهد رشد ۲۰ درصدی شرکت‌کنندگان در کشور بوده‌ایم؛ همچنین استان‌های تهران و خراسان رضوی بالاترین آمار مشارکت را در این آزمون داشته اند. 

وی در خصوص زمان اعلام نتایج آزمون گفت: تا ۴۰ روز آینده نتایج آزمون اعلام می‌شود و کسانی‌که حد نصاب و امتیاز کافی را از این مرحله بدست آورند، به آزمون شفاهی راه می‌یابند و پس از قبولی در آزمون شفاهی مدرک سطح ۳ را دریافت می‌کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اکنون ما از ۱۰ کشور دنیا در این آزمون مخاطب داریم و اتباع کشور‌های پاکستان، افغانستان، لبنان و انگلستان از عمده مخاطبین ما هستند؛ با این استقبال مخاطبان امیدواریم در سال آینده آمار شرکت کنندگان به ۲۰ هزار نفر برسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


دیگر خبرها

  • استقرار ۵۰ درصد تولیدکنندگان شوینده در قزوین
  • گشایش نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری
  • تصاویر جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانی + جزئیات
  • کاربرد انواع ریسه ال ای دی در دکوراسیون داخلی
  • تولید کنندگان مبلمان فضای باز
  • جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانستانی
  • ایده‌هایی جذاب برای دکوراسیون خانه‌های کوچک
  • افزایش ۲۵ درصدی شرکت کنندگان آزمون تخصصی حفظ قرآن
  • شرکت ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم
  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی مارون در نمایشگاه تخصصی ۲۰۲۴ CHINAPLAS