Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عاشق زیارت شب جمعه در کربلا بود. وقتی هم که شهید شد، چهار روز پیکرش گم شده بود، البته این حرف‌ها بهانه است. هادی دوست داشت یک شب جمعه‌ دیگر به کربلا برود که خدا دعایش را مستجاب کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، شهید مدافع حرم «محمدهادی ذوالفقاری» از جمله جوان‌های بی‌باک، بابصیرت و خوش‌فکر جمهوری اسلامی ایران بود که در بهمن‌ماه سال ۱۳۹۳ در منطقه «مکیشفیه» شهر سامرا به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری میزان بُرش‌هایی از زندگی این قهرمان کشورمان را که در کتاب «پسرک فلافل‌فروش» گردآوری شده است، منتشر می‌کند.

انسان الهی

من همه گونه انسان دیده‌ام. با افراد زیادی برخورد داشته‌ام. اما بدون اغراق می‌گویم که مثل شیخ هادی را کمتر دیده‌ام. انسان مومن، صالح، عابد، زاهد، متواضع، شجاع و .... او برای جمع ما خیر محض بود.

این سخنان، نه به خاطر این است که او شهید شده، ما شهید زیاد دیده‌ایم. اما هادی انسان دیگری بود. به همه‌ دوستان روش دیگری از زندگی را آموخت. او انسان بزرگی بود، به خاطر اینکه دنیا در چشمش کوچک بود. به همین خاطر در هر جمعی وارد می شد خیر محض بود.

بسیاری از روزها را روزه‌دار بود، اما دوست نداشت کسی بداند. از خنده زیادی به خاطر غفلت از یاد خدا گریزان بود، اما همیشه لبخد بر لب داشت. تمام صفات مومنین را در او می‌دیدیم. همیشه به ما کمک می کرد. یعنی هر کسی را که احتیاج به کمک داشت یاری می‌کرد.

یک‌بار برای منزل خودم یک تانکر خریدم و نمی‌دانستم چگونه به خانه بیاورم، ساعتی بعد دیدم که هادی تانکر را روی کمرش بسته و به خانه آمد! او آنقدر در حق من برادری کرد که گفتنی نیست.

بعضی روزها از او خبر نداشتیم، او مریض بود و ما بی‌خبر بودیم. دوست نداشت کسی بداند! از مشکلات و از امور دنیایی حرف نمی‌زد، انگار که هیچ مشکلی ندارد. اما می‌دانستیم که اینگونه نیست.
خوب درس می‌خواند و زود مطلب را می‌گرفت. خوب می‌فهمید. در کنار دروس حوزوی، فعالیت‌های بسیاری انجام می‌داد.

یک‌بار در مسیر کربلا با او همراه بودم. متواضع اما بشاش و خنده‌رو بود. از همه دیرتر می‌خوابید و زودتر بلند می‌شد.
کم‌خوراک و کم‌خواب بود. اهل عبادت و زیارت بود. وقتی به کنار حرم معصومین می‌رسید دیگر در حال خودش نبود. همه فن حریف بود. در نبرد و مبارزه، مرد میدان جهاد و به نوعی فرمانده بود، در دیگر کارها نیز همینطور. خاکی و افتاده بود. بارها دیدم که سینی چای را در دست دارد و به سمت برخی نیروهای ساده می رود.

عاشق زیارت شب جمعه در کربلا بود. وقتی هم که شهید شد، چهار روز پیکرش گم شده بود، البته این حرف‌ها بهانه است. هادی دوست داشت یک شب جمعه‌ دیگر به کربلا برود که خدا دعایش را مستجاب کرد. روز یکشنبه شهید شد و شب جمعه در کربلا و نجف تشییع شد. درست در اولین روز فاطمیه!

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهید ذوالفقاری شهید ذوالفقاری هادی ذوالفقاری مدافع حرم مدافعان حرم دفاع از حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۲۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد

فرماندار مرند در این مراسم با تاکید بر الگو قرار شهدا در تمامی عرصه‌های زندگی گفت: شهدا با نثار جان خود در راه دفاع از اسلام و مظلومان حق امامت و پیشرو بودن را بر گردن ما دارند.

داود عباسی با بیان اینکه به برکت خون شهدا، تمام دنیا اقتدار و آزادگی ملت ایران را به چشم دید خاطر نشان کرد: تمام دنیا می‌داند که خاک ایران اسلامی پر است از شهیدانی، چون قاسم سلیمانی و محرم علیپور لذا ملت ما هیچ ترسی از هیچ دشمنی ندارد.

وی ادامه داد: در حال نابودی اسرائیل از روی این جهان هستیم که این نابودی در قبال ایستادگی و از جان گذشتگی این شهدا میسر شده است.

شهید مدافع حرم محرم علیپور، در روز ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، در نبرد با پیروان اسلام آمریکایی برای دفاع از حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) خلعت شهادت پوشید و در مزار شهدای روستای زادگاه پدری قراجه محمد به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • افتتاح گود زورخانه شهید ابراهیم هادی در مصلای اردبیل
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • سبک زندگی اسلامی-ایرانی اولین مسئله‌ در برش استانی نقشه مهندسی کشور است
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • (عکس) سلفی ستاره ایرانی با بلاگر مشهور ژاپنی
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • دریبل دیدنی و وحشتناک امباپه که مدافع حریف را نابود کرد + ویدئو