Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: طرح انتقال خودروهای غیرمجاز به پارکینگ در شهر مهران آغاز شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ محسن ناصری رئیس پلیس Police راهنمایی و رانندگی استان ایلام با اشاره به آغاز طرح انتقال خودروهای غیرمجاز به پارکینگ در شهر مهران گفت: در این طرح تمامی وسایل نقلیه که درسطح خیابان های اصلی و محلی های که باعث انسداد مسیر شده اند توسط ۱۰دستگاه جرثقیل جمع آوری و به پارکینگ های خاتم الا نبیا و شهیدغیوری زاده منتقل می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: زائرانی که خودور آنها به علت پارک نشدن در محل های مجاز به پارکینگ منتقل شده برای اطلاع ازمحل پارک وسیله نقلیه خود می توانند باشماره ۱۱۰و۱۲۰ تماس حاصل کنند.

ناصری تصریح کرد : هیچ گونه وجهی از زوار بابت هزینه انتقال توسط جرثقیل اخذ نخواهد شد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مرگ مرموز 2 دختر خوشگل اهوازی +عکس اولین عکس از مردی که به زنان و دختران در خیابان های تهران حمله می کرد پسر بی شرم دختر زیبا را در خیابان خونین و مالین کرد! + عکس حمله خونین موتورسوار ناشناس به 15 زن و دختر تهرانی / انگیزه چیست؟! کشف تصویر عیسی مسیح زیر آب+عکس جزغاله شدن 6 کودک توسط پدر و مادرشان+عکس پدر و پسر فقط زنان را شکار می کردند! + عکس وحشتناکترین خواستگاری در صحنه ای دردناک! +فیلم حسن 40 ساله به پسر 13 ساله جلوی چشم مادرش رحم نکرد! + عکس در اینترنت مادر شوید! / این باند مخوف بود! بن سلمان مادرش را تبعید کرده است ! / شاه هیچکاره است! اتفاق شوم در زیر ساختمان تئاترشهر تهران! / پلیس لو داد 7 زن و بچه های قاشقجی را بشناسید؟!/ او اصلا عرب نبود!+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تجاوز 20 مرد شوم به 15 دختر نوجوان + عکس بدون پوشش و اسامی تنبیه عجیب نوجوانان شرور با خواباندن‌ شان در قبرستان! +تصاویر سرنوشت دردناک دختر 11 ساله در خانه جهنمی + عکس 12 سال زندان هم این جوان را آدم نکرد! / او حرفه ای تر شده بود + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه پلیس Police پارک شهر پارکینگ غیرمجاز در شهر عکس فیلم قتل عربستان تهران مرگ سرقت دختر خانواده ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۳۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:  در هزار و چهارصد و هشتاد و پنجمین عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی، آرزو شجاعی ۱۸ ساله از تربت جام، پس از دریافت رضایت از خانواده اش، تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: کلیه ها و کبد زنده یاد آرزو شجاعی برای پیوند به شیراز منتقل شد.

واحد پیوند اعضا از بیماران مرگ مغزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که شمال‌شرق کشور را زیر پوشش دارد، از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است.

 
 

دیگر خبرها

  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود
  • تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه
  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • کشف چسب مايع غيرمجاز در مانه و سملقان
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد