Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر آستان مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین از برگزاری مراسم عزاداری و ویژه برنامه های متعدد در دهه آخر صفر در این آستان مقدس خبر داد.

حجت الاسلام «احمد باقری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین بیان کرد: در آستانه اربعین حسینی قرار داریم و از همین رو برنامه های متعددی در دهه آخر ماه صفر در آستان مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر آستان مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین ادامه داد: مراسم عزاداری دهه پایانی ماه صفر با سخنرانی حجت الاسلام علی فرمانی و با مداحی ذاکران اهل بیت (ع) در این آستان مقدس برگزار می شود.

 

وی عنوان کرد: مراسم عزاداری دهه آخر صفر از شب اربعین برابر با هفتم آبان ماه آغاز و تا شام شهادت امام رضا (ع) برابر با 17 آبان به مدت 11 شب، ساعت 19.30 بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با حضور عاشقان خاندان عصمت و طهارت برگزار می شود.

 

حجت الاسلام باقری اعلام کرد: ویژه برنامه اربعین حسینی هم با سخنرانی حجت الاسلام شهسواری و با مداحی مداحان اهل بیت (ع) همراه با قرائت زیارت اربعین سه شنبه هشتم آبان ماه ساعت 10 صبح در آستان مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین برگزار می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: ویژه برنامه رحلت پیامبر گرامی اسلام و شهادت امام حسن مجتبی (ع) هم با حضور هیئت های مذهبی چهارشنبه 16 آبان ماه ساعت 10 صبح با سخنرانی حجت الاسلام سید شمس الدین موسوی شالی و مداحی مرتضی سلیمانی و حمید چاوشا برگزار خواهد شد.

 

مدیر آستان مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین گفت: همچنین ویژه برنامه سالروز شهادت امام رضا (ع) هم پنجشنبه 17 آبان ماه با سخنرانی حجت الاسلام فرمانی و مداحی ذاکران اهل بیت (ع) و قرائت زیارت خاصه آن حضرت ساعت 10 صبح با حضور هیئت های مذهبی در این آستان مقدس اجرایی می شود.

 

وی یادآور شد: برنامه پایانی ما در ماه صفر هم مراسم خطبه خوانی خدام آستان مقدس امامزاده حسین (ع) است که ساعت 16 پنجشنبه 17 آبان ماه برابر با بیست و نهم ماه صفر برگزار می شود که امیدواریم این ایام فرصتی باشد تا با شرکت در مراسم های عزاداری ضمن ابراز ارادت خود به اهل بیت (ع)، معرفت خود را نسبت به ائمه معصومین افزایش دهیم.  

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین موکب اربعین کانون های مساجد موکب مرز مهران پیاده روی اربعین حسینی ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور امامزاده حسین ع قزوین دهه آخر صفر مراسم عزاداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۴۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق(ع) در ارومیه

ایسنا/آذربایجان غربی مراسم عزاداری خیابانی در سوگ امام صادق (ع) با حضور اقشار مختلف مردم از صبح امروز در ارومیه برگزار شد.

همزمان با ایام سوگواری و سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام جعفر صادق (ع) مراسم‌های عزاداری در سراسر آذربایجان غربی توسط هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی برگزار می شود.‌

مردم مؤمن و ولایتمدار و متدین ارومیه علاوه بر حضور در مساجد، تکایا، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی، امروز در خیابان امام خمینی ارومیه در سوگ صادق آل محمد (ع) به عزاداری پرداختند و ارادت خود را به خاندان اهل‌ بیت (ع) ابراز داشتند.

مراسم سنتی عزاداری با چوب (شاخسی) نیز توسط هیئتی دیگر با حضور اقشار مختلف از جوانان و پیران دوستدار اهل بیت در خیابان عطایی ارومیه برگزارشد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۱۰ نقطه از جهان
  • برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • برگزاری مراسم عزاداری در ساوجبلاغ
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفرصادق(ع) در ارومیه
  • مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) و تشییع شهید دفاع مقدس در بوشهر
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق(ع) در ارومیه
  • ببینید | لحظات دیدنی از مراسم تدفین دو شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران
  • برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان