Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-07@15:56:51 GMT

«ما می‌توانیم»

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۱۶۳۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ یکی گفت: هنوز با این نابسامانی بازار، پای آرمان‌های انقلاب و رهبرت هستی؟!  گفتم: در مکتب حسین (ع) ممکن است زمانی آب هم برای نوشیدن نداشت باشیـم!
بی معرفتی نسبت به مکتب حسینی تحلیل‌ها را سطحی وساده انگارانه می‌کند بعبارتی ژرف اندیشی در مکتب حسین (علیه السلام)  و یاران باوفایش بصیرتی را رقم می‌زند که حداقل قدرشناسی آن، گام گذاشتن در سیر و سلوک آن مکتب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اربعین حسینی در پیش است. یک اربعین از عاشورا در حال گذشتن است، اما بر زینب کبری (سلام الله علیها) صد اربعین گذشته است. هنوز قلم و زبانی یارای بیان تحمل این خواهر بر همه مصائب و بلا‌های عاشورا و وقایع بعد از آن نبوده است. اما همین خواهر در پاسخ، اعلام علنی می‌کند که: ما رایت الا جمیلا‼️

از ابتدای حرکت اباعبدالله (علیه السلام) به سمت کربلا تا صبح روز عاشورا، برخی فرصت‌ها را سوختند، برخی فرصت طلبی کردند، برخی برای خود فرصت ساختند. سختی‌های پیچ تاریخی انقلاب اسلامی هم دارای چنین فرصت‌هایی است از ناتوانی، ناکارآمدی و پیرو خسته بودن برخی مسئولین امر بعنوان فرصت سوز‌ها البته اگر نگوئیم فرصت طلب! گرفته تا مدیران و اندیشمندان خوش فکر و باعرضه و نیز جوانان انقلابی پر از نشاط جوانی و جهادی بعنوان فرصت سازها.
ویژگی بارز فرصت سوز‌ها و فرصت طلب‌ها  " ترسویی" است و خصوصیت احسن فرصت ساز‌ها تفکر "ما می‌توانیم" است.
با ده هاسند و دلیل برگرفته از مکتب حسینی باید گفت که تضمین پیشرفت انقلاب در گرو همین تفکر و اراده "ما می‌توانیم هاست" نه تفکر ترس از فشار دشمن.
به قلم حسین عباسیان

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۶۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال در شرایطی به مصاف ذوب آهن می‌رود که نکونام کمترین تغییر را در این دیدار نسبت به بازی گذشته خواهد داشت.

آبی‌پوشان در بازی قبل حسینی، سیلوا و سهرابیان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند و به احتمال بسیار زیاد دو مدافع آبی‌ها در این دیدار حداقل در ترکیب اصلی غایب هستند.

ترکیب احتمالی استقلال به شرح زیر است:

سید حسین حسینی، روزبه چشمی، حسین مرادمند، ایمان سلیمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، آرش رضاوند، زبیر نیک نفس (امید حامدی فر)، جلال الدین ماشارپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو.

گفتنی است نیک نفس در تمرین روز پنجشنبه آسیب دید، ولی بعید است این بازیکن به بازی با ذوب آهن نرسد، اما در صورت غیبت وی در ترکیب اصلی حامدی فر جای او را خواهد گرفت.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • ترجمه «لویناس، مکتب فرانکفورت و روانکاوی» چاپ شد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • سرلشکرسلامی: رفع محرومیت تنها با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است