Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه سوریه از مدیر اجرایی برنامه‌ جهانی غذا و هیئت همراه وی استقبال کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه، ولید معلم، معاون نخست وزیر و وزیر خارجه سوریه با دیوید بیسلی، مدیر اجرایی برنامه‌ جهانی غذا و هیئت همراه وی دیدار کرد و در جریان این دیدار دو طرف به بررسی روابط دوجانبه و راه‌های تقویت آن پرداختند که به بهبود وضعیت انسانی و فراهم کردن نیازهای اساسی انسانی و معیشتی شهروندان سوری کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر خارجه سوریه تاکید کرد، تمامی تلاش‌های دولت سوریه و ارائه تسهیلات به سازمان‌های بین‌المللی از جمله سازمان برنامه‌ جهانی غذا با هدف کاهش درد و رنج شهروندان سوری، بهبود شرایط امنیتی، آغاز بازگشت آوارگان و پناهجویان به کشورشان پس از پیروزی‌های ارتش سوریه علیه تروریسم صورت گرفته است.

وی در ادامه تصریح کرد: دولت سوریه به مساله بازگشت آوارگان و پناهجویان سوری به کشورشان اهمیت زیادی قائل است و از هیچ تلاشی برای فراهم کردن زندگی مناسب برای آنها دریغ نمی‌کند.

ولید معلم ضمن قدردانی از تلاش‌های سازمان برنامه‌ جهانی غذا در زمینه انسانی تاکید کرد: دولت سوریه آماده تقویت همکاری با سازمان مذکور به دور از هرگونه دستورکارهای سیاسی برخی گروه‌هاست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام ولید معلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۶۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض آوارگان فلسطینی به سیاست‌های آنروا

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از بیروت، امروز جمعی از شخصیت‌های دینی اردوگاه‌های فلسطینی درلبنان با تجمع در برابر دفتر منطقه‌ای این نهاد رسمی سازمان ملل در بیروت، خواستار تغییر عملکرد آنروا در اردوگاه‌های فلسطینی شدند.
آوارگان فلسطینی تاکید می‌کنند مدیریت جدید آنروا کارمندان فلسطینی طرفدار مقاومت را از این آژانس اخراج می‌کند و بدنبال اطلاعاتی درباره آوارگان فلسطینی است که می‌تواند تامین کننده خواست سازمان‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی باشد.
محمود الصدیق، رئیس هیئت علمای فلسطین در لبنان، خواستار بازنگری جدی درعملکرد آنروا شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


اظهارات:
شیخ علی یوسف - از علمای فلسطین
شیخ بسام کاید - از علمای فلسطین
شیخ محمود الصدیق - رئیس هیئت علمای فلسطین

دیگر خبرها

  • ایروانی: تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است
  • ایروانی:تن‌ها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است
  • ایروانی:تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است
  • تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده اسرائیل است
  • گرامیداشت روز معلم
  • اهمیت «دور دوم انتخابات مجلس» نباید کمتر از دور اول تلقی شود
  • اعتراض آوارگان فلسطینی به سیاست‌های آنروا
  • جزئیات برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی و معلم سازمان بسیج مستضعفین
  • وزیر کشور: فراجا نیرو‌های خود را توجیه کرده که بین اهمال‌کنندگان و ساختارشکنان تفاوت قائل شوند
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟