Web Analytics Made Easy - Statcounter


پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و شرکت توسعه تکنولوژی ارج (ارج زاد) در حوزه فناوری و کاربردی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، این تفاهمنامه در راستای اجرای نقشه علمی کشور و تعامل بیشتر میان بخش های تخصصی ، همچنین استفاده از ظرفیت های موجود در فناوری های جدید و با هدف ایجاد تعامل ، همفکری و هم افزایی در چارچوب کاربردی سازی پژوهش ها امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موضوع تفاهم نامه، همکاری در قالب ارائه خدمات مشاوره، آموزشی و مربی گری در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری به منظور کارآفرینی و تجاری سازی است و از جمله زمینه های این همکاری می توان به «بررسی پیشنهادات مربوط به ایده های نوآورانه و فناورانه و با محوریت کارآفرینی خلاق در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری»، «همکاری در برگزاری رویدادهای مشترک با محوریت کارآفرینی خلاق در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری» و «تبادل اطلاعات و معرفی موارد همکاری از طریق تارنمای رسمی در مدت زمان تفاهمنامه» اشاره کرد.
آرتین شاه نظری مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه تکنولوژی ارج پس از امضای این تفاهمنامه در گفتگو با خبرنگاری سایت پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری گفت: این شرکت میراث دار صنایع در کشور است و تمایل داریم که به عنوان نخستین شرکت در راستای توسعه تکنولوژی با سازمان میراث فرهنگی همکاری داشته باشیم.
او افزود: هرکالا و کسب و کاری که در سطح کشور ایجاد می شود براساس پیشرفت یک میراثی به وجود آمده که آن میراث نیز باعث ایجاد فرهنگ بوده است در نتیجه میراث فرهنگی بهترین مجموعه برای انعقاد تفاهمنامه همکاری در راستای یایجاد بستر فرهنگ استفاده از صنایع و تکنولوژی های جدید است به عبارت دیگر فرهنگ به مثابه پشتوانه برای تولید کالایی باشد که به بهانه تکیه به آن فرهنگ کالا متعلق به آن است.
در ادامه علیرضا قلی نژاد پیربازاری ، معاون فناوری و کاربردی سازی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری نیز گفت: صنایع کشور برای نخستین بار می خواهند به فرهنگ تاریخی کشور تکیه کنند تا بتوانند نیازهای واقعی را بشناسند و متناسب با فهم و فرهنگ استفاده مردم این سرزمین محصولات خود را تولید کنند و با تکیه بر جریان های جدید کارآفرینی فضایی را به وجود بیاورند که بتواند دامنه فعالیت را توسعه بدهد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۷۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد

با هدف حمایت و پشتیبانی علمی و عملی از انجمن‌ها و تشکل‌های هنری دانشجویان و هنرمندان زیر پوشش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان و ایجاد هم‌افزایی در پیشبرد اهداف مشترک در حوزه آموزش‌های هنری و بکارگیری تجربه، دانش فنی و فناوری روزآمد در اجرای طرح‌های پژوهشی، مطالعه‌ای، ترویجی و فرهنگی در استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دانشگاه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تشریک مساعی هدفمند و جامعه محور اعضای هیات علمی و دانشجویان در راستای حل مشکلات و اثر بخشی بیشتر برنامه‌های اداره کل از یک سو و ظرفیت‌های علمی دانشگاه و اعضای هیات علمی جهت توان افزایی از سوی دیگر، منعقد شد.

قالب موضوعات تفاهم‌نامه، در بخش‌های پژوهشی، آموزشی است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • گردشگری و صنایع دستی،‌ مردمی‌ترین نوع اقتصاد است
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • آغاز اجرای طرح فیبر نوری در بیرجند
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • هویت ملی در هر حوزه‌ای ثبت جهانی شود
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم
  • سرپرست گروه پژوهشی هنرهای ملی معرفی شد