Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-07@02:42:12 GMT

مرمت و بازسازی حسینیه قنبریه بافق

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۱۴۹۳۷

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، فرماندار بافق در حاشیه بازدید از بنای تاریخی حسینیه قنبریه این شهرستان بر لزوم مرمت و بازسازی این بنا تاکید کرد و گفت: حسینیه قنبریه از بناهای تاریخی شهر بافق است که قدمت آن به دوران قاجاریه قبل بر می گردد که در سال 1386 با شماره 14543 در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد زاده رحمانی با بیان اینکه این مکان تاریخی در کنار خیابان مهدیه واقع شده و مورد توجه خاص و عام است خاطر نشان کرد:نما بیرونی ساختمان بر اثر فرسایش باد و باران تخریب شده است و جز محوطه ثبتی نیست.
وی افزود: مقرر شد با هماهنگی بین بخشی شهرداری، اداره اوقاف و امور خیریه و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با محوریت شهرداری و میراث، کار مرمت و بازسازی آن انجام شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: صداوسیما یزد بافق مرمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۴۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تسریع در روند اجرای طرح‌های مجتمع فولاد بافق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دهقان گفت: ۱۰۷ طرح در ادامه تکمیل زنجیره فولاد، در مجتمع فولاد بافق در حال اجرا است.      او افزود: با اجرای این طرح ها، مجتمع فولاد بافق بی نظیرترین مجموعه فولادی در سطح کشور، خواهد شد.      دهقان بیان کرد: این مجتمع تاکنون برای بیش از هزار نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد کرده است.      او خاطرنشان کرد: با اجرای این ۱۰۷ طرح این اشتغالزایی به بیش از شش هزار نفر خواهد رسید.    عظمتی مدیر بهره برداری کارخانه نورد مجتمع فولاد بافق گفت: ظرفیت این کارخانه ۵۵۰ هزار تن در میلگرد از سایز هشت تا ۴۰ و ۵۰۰ هزار کلاف‌های صنعتی و ساختمانی از سایز ۵/۵ تا سایز ۲۰ به صورت ساده و آج دار است.

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه جواهرانه در بافق
  • ۵۰ درصد چاه‌های آب سمنان نیازمند مرمت و بازسازی است
  • نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • فیلم/ نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان
  • مرمت پل خاتون کرج آغاز شد
  • برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • لزوم تسریع در روند اجرای طرح‌های مجتمع فولاد بافق
  • مرمت خانه‌های تاریخی اردبیل امسال تعیین تکلیف می‌شود
  • عمارت «شجاع‌السلطنه» بهار در دو قدمی تخریب