Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: امیدواریم پروسه قانونی داخلی بررسی FATF زودتر طی شود و در نهایت به تایید برسد و این بهانه از مخالفین ما گرفته شود.

علی نجفی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مورد تصمیم گیری برای پیوستن به FATF به خبرنگار عصر ایران ،گفت: جلسه‌ای را آقای ظریف، جهانگیری و بانک مرکزی با شورای نگهبان داشته اند، استدلال ها و دیدگاههای خودشان را گفته اند،عدم تصویب FATFابزاری و بهانه ای برای مخالفین و دشمنان ما خواهد بود که بتوانند علیه ایران در دنیا فضاسازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده بابل در مجلس  قطعا پیوستن به FATFمی تواند فرصت هایی را برای ما ایجاد کند. حق شرط های پیوستن به این کنوانسیون به نفع ما خواهد بود.

نجفی بیان کرد: بسیاری از کشورها این نکته را به صورت شفاف به ما گفته‌اند که اگر به FATFنپیودید روابط دوجانبه ما با شما دچار مشکل می شود و این کشورها الزاما کشورهای غربی هم نبودند و بعضاً کشورهای همانند چین و روسیه که روابط خوبی با آنها داریم نیز این مطلب را به ما گفته اند.

وی خاطر نشان کرد: اینکه گروه اقدام مالی مجددا فرصت چهارماهه ای را به ایران داد انعکاسی از تصمیم مجلس در تصویب لوایح چهارگانه بود و امیدواریم پروسه قانونی داخلی زودتر طی شود و در نهایت به تایید برسد و این بهانه از مخالفین ما گرفته شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد:شورای نگهبان در حال بررسی است و قطعا وفق قانون Law نظر خواهد داد و امیدواریم نظرات شورای نگهبان در راستای حفظ منافع کشور باشد .

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

عکس های دیده نشده از حمله به زنان و دختران بدون چادر + جزئیات اعتراف خنده های شیطانی هانی کرده پس از دستگیری +اولین عکس بدون پوشش تجاوز آقای وکیل به زنان در دفترکار! / پلیس این صحنه ها را می دید +فیلم لحظه جرم مرگ مرموز 2 دختر خوشگل اهوازی +عکس اولین عکس از مردی که به زنان و دختران در خیابان های تهران حمله می کرد پسر بی شرم دختر زیبا را در خیابان خونین و مالین کرد! + عکس حمله خونین موتورسوار ناشناس به 15 زن و دختر تهرانی / انگیزه چیست؟! کشف تصویر عیسی مسیح زیر آب+عکس جزغاله شدن 6 کودک توسط پدر و مادرشان+عکس شرط صدا و سیما برای فردوسی پور و «نود» + جزییات پدر و پسر فقط زنان را شکار می کردند! + عکس وحشتناکترین خواستگاری در صحنه ای دردناک! +فیلم بن سلمان مادرش را تبعید کرده است ! / شاه هیچکاره است! 7 زن و بچه های قاشقجی را بشناسید؟!/ او اصلا عرب نبود!+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تنبیه عجیب نوجوانان شرور با خواباندن‌ شان در قبرستان! +تصاویر سرنوشت دردناک دختر 11 ساله در خانه جهنمی + عکس 12 سال زندان هم این جوان را آدم نکرد! / او حرفه ای تر شده بود + عکس ببینید اوباش تهران چه حرف های عجیبی می زنند + فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه قانون Law ایران چین روسیه کمیسیون امنیت ملی قانونی عکس فیلم قتل زن روزنامه ایران خانواده عربستان مرگ سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۷۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکل بیکاری در لرستان نیازمند اعتبار و سرمایه‌گذاری است

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در جهت کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

«رضا سپهوند» از حوزه خرم‌آباد به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» در دور دوم انتخابات پیوست. متن گفت‌وگوی وی با خبرگزاری مهر را در ادامه می‌خوانید:

در مجلس آینده تقسیم‌بندی حزبی و سیاسی را چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟

مجلس دوازدهم یک مجلس ترکیبی از گرایش‌های سیاسی و احزاب مختلف از جمله اصولگرایان، جبهه پایداری، اصلاح طلبان، مستقلین و … خواهد بود.

مهم‌ترین موضوعی که باتوجه‌به حوزه تخصصی شما باید بیشتر در مجلس آینده موردتوجه قرار بگیرد، چیست؟

برای دستیابی به توسعه متوازن در کشور و توسعه لرستان که شعار بنده نیز هست باید مشکلات مهمی از جمله رفع بیکاری و اشتغال جوانان، پیگیری مسأله سدسازی و تخصیص حقابه لرستان و جذب سرمایه گذاری از طریق بخش خصوصی و نهادهای عمومی و … مورد پیگیری قرار بگیرد. در این زمینه نیز پیگیری مسائل مربوط به توسعه استان از طریق تأمین منابع کافی برای رفع این مشکلات به طور جدی مورد توجه قرار دارد و پیگیری می‌شود.

اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟

کمیسیون بودجه، انرژی، توسعه، اقتصاد و کمیسیون صنایع و معادن

مهم‌ترین چالش استان خود را چه می‌دانید و برای حل آنچه راهکاری دارید؟

بیکاری مهمترین چالش حوزه انتخابیه بنده «خرم آباد، دوره چگنی و بخش‌های تابعه» است. رفع این مشکل نیازمند بودجه و اعتبارات کافی و همچنین جذب سرمایه گذاری مناسب در این استان است. مهمترین راهکار برای تأمین بودجه کافی جهت رفع این مشکل نیز اجرای قانون توازن مناطق محروم است که بر اساس آن ۳ درصد از کل درآمد دولت به صورت سالانه به استان‌های محروم اختصاص پیدا کند.

کد خبر 6079995

دیگر خبرها

  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالا‌های وارداتی می‌شود؟
  • دختر دانش‌آموز اهل لالی به سه بیمار جان دوباره بخشید
  • علی ربیعی: حدود 5 میلیون نفر در دانشگاه‌ها در حال تحصیل هستند/ رابطه معناداری بین رشته‌های تحصیلی و فرصت‌های شغلی موجود وجود ندارد/ بخش اعظمی از جمعیت فعال تحصیل کرده، دچار نوعی فاصله بین وضع موجود و انتظار از زندگی شده‌اند
  • بیماری مرموز؛ بلای جان نظامیان اسرائیلی
  • راهکار‌های رئیس دستگاه قضا برای حمایت از حقوق کارگران
  • کرملین: فشار آمریکا به متحدان روسیه بی‌نتیجه است
  • رفع مشکل بیکاری در لرستان نیازمند اعتبار و سرمایه‌گذاری است
  • آمریکا مانع صدور گواهی تجهیزات مخابراتی توسط هواوی می‌شود
  • ظریف: یکی از دلایل موافقت آمریکا با برجام، کاستن از حضور خود در منطقه بود / اعراب منطقه و اسرائیل به همین دلیل با برجام مخالف بودند؛ نمی‌خواستند شاهد کاهش حضور آمریکا در منطقه باشند / خیال می‌کنیم اگر در روندی شرکت نکنیم شکل نمی‌گیرد / در کاسپین این اشتبا
  • ظریف: تصور نکنیم اگر FATF را نپذیرفتیم تنبیه نمی‌شویم