Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدی گفت: اول مهرماه، طی پروژه مهر تیمی برای نظارت و ایمن سازی به مدارس اعزام می شوند،طبق گزارش اولیه پوسیدگی پایه بسکتبال که در زیر زمین بوده ، در بازدیدها نمود پیدا نکرده است.

«مهرزاد حمیدی» در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان درباره ی مرگ «عمرقلندرزاده» بر اثر فرسودگی میله بسکتبال گفت: یکی از برنامه های ما  ایمن سازی و تجهیز وسایل ورزشی حیاط مدرسه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون سلامت و تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش افزود: هنگامی که این حادثه در یکی از مدارس شبانه روزی اتفاق افتاد، دستور پیگیری دادم و گزارش هایی هم ارسال شد.

 

وی ادامه داد: طبق گزارش های اولیه، هنگامی که دانش آموز از حلقه بسکتبال آویزان می شود، پایه بسکتبال که در زیر زمین بوده است به دلیل نمناکی زمین، پوسیده شده بود و این اتفاق ناگوار رخ داده است.

 

حمیدی بیان کرد: اول مهرماه، طی پروژه مهر تیمی برای نظارت و ایمن سازی به مدارس اعزام می شوند مسایل مختلف همانند زنگ زدگی وکمبودها را بررسی می کنند. طبق گزارش اولیه این پوسیدگی در بازدیدها نمود پیدا نکرده است.

 

وی یاد آور شد: این گزارش اولیه بوده است و در انتظار گزارش های نهایی هستم.

 

«عمر قلندرزاده دانش‌آموز ۱۸ ساله مدرسه شبانه‌روزی جلال آل احمد شهرستان «سیریک»، در حال بازی بسکتبال داخل مدرسه‌ بود که به سبب فرسودگی حلقه بسکتبال ناگهان پایه فلزی روی سرش سقوط کرد و برخورد آن با سر این دانش‌آموز باعث خونریزی شدید شد و پس از انتقال به بیمارستان جان باخت.»

 

 

پایان پیام/260

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین موکب اربعین کانون های مساجد مجلس مقام معظم رهبری مرز مهران شورای شهر تهران فرسودگی مدارس مرگ دانش آموزان معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۸۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری ۲ همکلاسی در شوش منجر به قتل شد

فرمانده انتظامی شوش از قتل یک دانش‌آموز در پی درگیری با همکلاسی‌اش خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سرهنگ محمد محمدی‌نسب اظهار کرد: روز گذشته دو دانش‌آموز در بیرون از مدرسه در منطقه ابوذر غفاری با هم درگیری شدند که یکی از آن‌ها با مشت به سر همکلاسی‌اش زد. این ضربه موجب بی‌حالی دانش‌آموز شد که در پی آن به بیمارستان منتقل شد.

 وی افزود: متاسفانه فرد مصدوم پس از انتقال به بیمارستان، با وجود تلاش پزشکان، فوت کرد.

فرمانده انتظامی شوش گفت: خانواده قاتل ساعتی پس از وقوع جرم، عامل قتل که یک فرد 14 ساله است را به پلیس معرفی کردند که پس از تشکیل پرونده، به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معلم خلاق، دانش‌آموز هنر آفرین
  • گرو گرفتن کارنامه دانش‌آموز در ازای پرداخت پول!
  • گرو گرفتن کارنامه دانش‌آموز در ازای پرداخت پول، غیرقانونی است
  • درگیری ۲ همکلاسی در شوش منجر به قتل شد
  • زنگ سپاس معلم در مدارس خراسان شمالی طنین انداز شد
  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • گرگان ۹۰ هزار دانش آموز دارد /هزینه پروانه ساخت و ساز مانع مولدسازی
  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • رشد ۸ درصدی توسعه متوازن رشته‌ای/ شرکت ۲۷ هزار نفر در امتحانات نهایی خرداد ماه
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد