Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ان‌شاء الله در آستانه چهل سالگی و ورود به دهه پنجم انقلاب اسلامی از دستاورد‌های دفاعی متعددی رونمایی خواهیم کرد.

وی گفت: یکی از این دستاورد‌ها در حوزه دریایی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: وزیر دفاع دستاوردهای دفاعی امیر حاتمی چهل سالگی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۹۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس تلفنی وزیر دفاع آمریکا با وزیر جنگ اسرائیل

وزیر دفاع آمریکا در تماس تلفنی با وزیر جنگ رژیم اسرائیل از آنچه که حق این رژیم در دفاع از خود دانسته، حمایت و بر آن تأکید کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) طی بیانیه‌ای اعلام کرد که لوید آستین، وزیر دفاع این کشور طی تماس تلفنی با «یوآو گالانت»، وزیر جنگ رژیم اسرائیل، درباره مذاکرات برای آزادی اسرای صهیونیست و آنچه که تلاش‌ها برای ارسال کمک‌های انسانی به نوار غزه، خوانده شده، رایزنی کرده است.

آستین بعد از این تماس گفت: امروز (دوشنبه) در تماس با همتای اسرائیلی خود، بار دیگر بر حمایت از دفاع اسرائیل از خود و حمایت از غیرنظامیان فلسطینی و تشویق به افزایش کمک‌های انسانی به غزه تأکید کردم».

بر اساس بیانیه پنتاگون، آستین به گالانت از لزوم وجود طرحی مطمئن برای تخلیه غیرنظامیان از رفح قبل از هرگونه حمله زمینی سخن گفته است.

دور جدید مذاکرات غیر مستقیم بین حماس و رژیم اسرائیل از شنبه این هفته در قاهره آغاز شد و علی رغم عدم وجود پیشرفت‌ در روند مذاکرات به دلیل اصرار طرفین بر مطالبات خود، این مذاکرات برای بررسی‌های بیشتر ادامه خواهد داشت.

رژیم اسرائیل در دو راهی تسلیم و شکسترژیم اسرائیل، شبکه الجزیره را در اراضی اشغالی بست

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • امیر تتلو آزاد می‌شود؟/ وکیل مدافع تتلو : موکلم توبه کرده/ نوجوانان برای آزادی اش دعا می کنند
  • امیر تتلو در زندان قرآن و نهج‌البلاغه می‌خوانَد | او تمام ‌ماه رمضان را روزه گرفت و برنامه محفل که در شب‌های ‌ماه رمضان پخش می‌شد را نگاه کرد!
  • آخرین وضعیت پرونده امیر تتلو؛ آزاد می‌شود؟
  • اختلافات بین کادر فنی و مدیرعامل به استقلال ضربه زد/ ناهماهنگی دفاع آبی‌ها در نبود رافائل سیلوا
  • اختلافات بین کادر فنی و مدیرعامل به استقلال ضرر زد/ ناهماهنگی دفاع آبی ها در نبود رافائل سیلوا
  • دیدار فرمانده سنتکام با وزیر دفاع مصر در سایه تنش در غزه
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • لیتوانی نیرو‌های نظامی مردمی برای حضور در جنگ ایجاد می‌کند
  • تماس تلفنی وزیر دفاع آمریکا با وزیر جنگ اسرائیل
  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است