Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@17:18:58 GMT

سقوط حادثه‌ساز پله برقی در مترو رم

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۱۹۸۱۱

بر اثر سقوط پله برقی در ایستگاه مترو در شهر رم دست‌کم ۲۴ نفر مجروح شدند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام مقامات ایتالیا در این حادثه که روز گذشته (سه‌شنبه) در ایستگاه مترو در رم اتفاق افتاد پله برقی سقوط کرد و موجب شد دست‌کم ۲۴ نفر مجروح و مصدوم شوند.

اغلب مجروحان هواداران باشگاه فوتبال زسکا مسکو بودند. به گفته رسانه‌های محلی حادثه زمانی روی داد که تعدادی از هواداران روس این باشگاه ورزشی که سوار بر پله برقی بودند همزمان بالا و پایین پریند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حادثه پیش از برگزاری بازی فوتبال دو تیم زسکا مسکو و آ.اس. رم روی داد.

به دنبال وقوع این حادثه نیروهای آتش‌نشان به محل اعزام شدند و حدود یک ساعت تلاش کردند تا برخی از مسافران مترو را که روی پله برقی گرفتار شده‌ بودند، نجات دهند. همچنین یکی از مصدومان این حادثه به دلیل قطع شدن پا به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری یونایتدپرس، تصاویر ویدئویی از زمان سقوط پله برقی نشان می‌دهد که مسافران با سرعت گرفتن حرکت پله برقی در قسمت انتهایی پله با یکدیگر برخورد کرده و روی هم افتادند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۹۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک

به گزارش «تابناک»، عارف شرهانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت ۱۴:۳۰ روز جمعه (۷ اردیبهشت‌ماه) از طریق تماس با سامانه ۱۱۵ حادثه سقوط مینی بوس به دره در گردنه امامزاده عبدالله باغملک اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: در پی این حادثه دو دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی و یک دستگاه امبولانس هلال احمر به محل اعزام شدند.

شرهانی گفت: در این حادثه یک نفر در صحنه جان باخت و ۹ تن مصدوم شدند. دو نفر از مصدومان با وسیله خودرو شخصی و ۷ مصدوم با آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان طباطبایی باغملک انتقال یافتند.

دیگر خبرها

  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • دومین تصادف وزرای اسرائیل در 24 ساعت گذشته
  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور
  • قتلگاه نیروهای آمریکایی در تهران کجا بود؟
  • نجات مصدوم حادثه سقوط از آبشار ورخامن
  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت
  • ۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حادثه سقوط مینی بوس به دره در باغملک