Web Analytics Made Easy - Statcounter

عده‌ای از دانشجویان دانشکده حفاظت و مرمت دانشگاه هنر اصفهان امروز در اعتراض به برخی از مشکلات صنفی این دانشکده‌ تجمع کردند.

 به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی دانشگاه هنر اصفهان، عده‌ای از دانشجویان دانشکده حفاظت و مرمت دانشگاه هنر اصفهان، در اعتراض به برخی از مشکلات صنفی و مسائل دانشکده‌ای تجمع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  در این تجمع، دانشجویان با حضور در ساختمان مرکزی دانشگاه، خواستار رسیدگی مسئولین دانشگاه، به مشکلات صنفی و دیگر مسائل مدیریتی دانشکده حفاظت و مرمت شدند.
رئیس دانشگاه هنر اصفهان، سرپرست معاونت دانشجویی و فرهنگی، سرپرست دانشکده حفاظت و مرمت و جمعی از مدیران و مسئولین دانشگاه، در جمع دانشجویان حضور یافتند که دانشجویان بنا بر اصرار خود، در محوطه باز و حیاط شمالی ساختمان مرکزی دانشگاه به بیان مسائل و مشکلات صنفی پرداختند و نمایندگان دانشجویان پرسش‌های خود در زمینه‌های مختلف از جمله نحوه انتخاب و معرفی سرپرست دانشکده، کمبود امکانات آموزشی، حرکت در جهت اهداف آموزشی و بهبود آن، اعتراض و سئوال در خصوص مکان دفتر دانشکده، عدم تهویه مناسب و فضای شستشو در آزمایشگاه و کارگاه‌ها و دیگر مسایل صنفی و مطالبات دانشجویی پرداختند.   همچنین دیگر دانشجویان مستقر در خوابگاه، با طرح مسائل و مشکلات خوابگاهی به ویژه خوابگاه خواهران، در خصوص غیر استاندارد بودن برخی از خوابگاه ها، هزینه‌های بالا و فضای محدود و نحوه مدیریت یکی از خوابگاه‌های خودگردان پرداختند که ریاست دانشگاه، معاونت دانشجویی و فرهنگی و مسئولان حاضر در این نشست، با وضوح و استناد به دلایل و مقررات اداری و صندوق رفاه دانشجویان، پاسخگوی سئوالات دانشجویان بودند.   در این نشست تقریباً به تک تک موارد اشاره شده پرداخته شد و در بعضی از موارد و مشکلات خوابگاه، با هماهنگی معاونت دانشجویی و فرهنگی و نیز مدیریت دانشجویی مقرر شد در روز‌های آینده به سرعت به موارد و مطالبات درست و به حق دانشجویان خوابگاه خواهران، با هماهنگی و حضور نمایندگان دانشجویان رسیدگی شود.    

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه هنر اصفهان دانشگاه مرمت دانشگاه هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۹۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض و تجمع حامیان فلسطین در دانشگاه‌های استرالیا

صدها نفر در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه امروز در یکی از دانشگاه‌های مطرح استرالیا تجمع کردند و خواستار تحریم و لغو سرمایه‌گذاری در شرکت‌های مرتبط با این رژیم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه خبری استریتس تایمز، فعالان حامی فلسطین هفته گذشته اردوگاهی را در دانشگاه سیدنی، یکی از بزرگ‌ترین مؤسسات آموزش عالی استرالیا، برپا کردند؛ این جنبش‌ها الهام گرفته از اعتراضات دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا است.

اردوگاه‌های مشابهی نیز در دانشگاه‌های ملبورن، کانبرا و دیگر شهرهای استرالیا برپا شده‌اند.

تظاهرات در استرالیا با حضور اندک نیروهای پلیس، به شکل صلح‌آمیز برگزار شده، این درحالی است که بر اساس آمار تاکنون بیش از ۲ هزار نفر در اعتراضات دانشجویی حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا بازداشت شده‌اند.

امروز، جمعیت بیش از ۳۰۰ نفری معترضان از دانشگاه سیدنی خواستار تحریم و قطع سرمایه گذاری در شرکت‌های مرتبط با اسرائیل شدند، و در تظاهرات خود درخواست دانشجویان آمریکا، کانادا و فرانسه را تکرار کردند.

مارک اسکات معاون دانشگاه سیدنی روز گذشته به رسانه‌های محلی گفت که اردوگاه حامی فلسطین می‌تواند در محوطه دانشگاه بماند زیرا خشونتی که در آمریکا دیده شده، در این کشور وجود نداشته است، در حالی که چندین خودرو پلیس در ورودی دانشگاه پارک شده بودند، هیچ نیروی پلیسی در این اعتراضات حضور نداشت.

استرالیا به شکل فزاینده‌ای از اعمال رژیم اسرائیل در غزه انتقاد می‌کند؛ یک امدادگر استرالیایی نیز در حملات ماه آوریل رژیم صهیونیستی جان باخت.

معترضان حامی فلسطین گفته‌اند که دولت این کشور به اندازه کافی برای صلح تلاش نکرده است و مردم شعارهایی علیه آنتونی آلبانیز نخست وزیر استرالیا و دولتش سر دادند.

کد خبر 750331

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان طرفدار فلسطین در مقابل بزرگترین دانشگاه مکزیک
  • بازگشت سنت اعتراض‌ به دانشگاه‌های آمریکا | دانشجویان: تعامل با رژیم اشغالگر متوقف شود / سرکوب می‌کنید؟ مقاومت می‌کنیم
  • اعتراض و تجمع حامیان فلسطین در دانشگاه‌های استرالیا
  • سرکوب جنبش‌های اعتراضی دانشجویان حامی فلسطین نشان از عدم پایبندی مدعیان حقوق بشر به آزادی است
  • لزوم استفاده مسئولان از ظرفیت دانشگاهیان/ نمایشگاه حمل‌ونقل حاصل اجرای فرامین رهبری است
  • اعتراضات دانشجویی سیاست ما در منطقه را تغییر نمی‌دهد
  • واکنش معین به اعتراضات دانشجویی در آمریکا: دانشگاه و دانشجویان در مقایسه با سیاسیون یا سرمایه‌داران، از اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی بالاتری در جامعه برخوردار هستند/ اعتراض آنها می‌تواند به تغییر سیاست‌های دولتها و حتی تغییر دولتها منجر شود
  • دانشجو‌های خانه به دوش! / جای خالی خانه دانشجویی در پازل زندگی زوج‌های دانشجو
  • اعلام بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجو در دانشگاه های آمریکا/برگزاری بیش از ۲ هزار تظاهرات در نیویورک/ وحشت دموکرات‌ها از ادامه اعتراضات دانشجویی در آستانه انتخابات
  • جامع دیدن مسائل از سوی فعالان رسانه و تعامل مسئولان لازمه حل مسائل کشور