Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس امور عشایر ایران گفت: عشایر کشورمان ۲۵ درصد گوشت قرمز مصرفی کشورمان را تولید می‌کنند که برابر با ۱۹۰ هزار تن است. ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، کرمعلی قندالی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای عشایر استان اردبیل اظهار داشت: اهمیت به مطالبات و خواسته‌های عشایر به عنوان یک امر مهم و اساسی در سطح کشور مورد توجه قرار گرفته و تمام سعی و تلاش ما ارائه خدمات مطلوب به این قشر تلاشر و زحمتکش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در حال حاضر 52 طایفه بزرگ عشایر در کشور داریم که 28 درصد دام سبک و چهار درصد دام سنگین کشور را در اختیار دارد و این قسمت عمده و بزرگی در کشور محسوب می‌شود و با توجه به این که بی‌اهمیتی به مطالبات قشر عشایر سبب کند شدن روند توسعه‌ای کشور در بسیاری از موارد می‌شود باید برنامه‌های مناسبی در این زمینه تهیه و تدوین شود.

رئیس امور عشایر ایران گفت: سالانه عشایر کشورمان 25 درصد گوشت قرمز مصرفی کشورمان را تولید می‌کنند که برابر با 190 هزار تن است و تلاش بر این است که با ارائه تسهیلات کم‌بهره بتوانیم این میزان را افزایش داده و به اهداف خود در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی جامه عمل بپوشانیم.

قندالی تصریح کرد: خدمات‌رسانی به کوچندگان وظیفه اصلی عشایر است و در این زمینه خدمات مناسبی اعم از آبرسانی و راه و سوخت فسیلی مبنای کار قرار گرفته تا مشکلات عمده عشایر در کم‌ترین زمان ممکن احصا، بررسی و رفع و رجوع شود که این موضوع برای ما حائز اهمیت است.

وی از اجرای پروژه‌های بزرگ آبرسانی خبر داد و اظهار کرد: همکاری با دستگاه‌های مربوطه در این زمینه حائز اهمیت است تا بتوانیم در اجرای این پروژه‌ها نیز به بهترین نحو ممکن عمل کرده و خروجی‌های مورد انتظار را به دست آوریم که سبب توسعه اقتصادی کشور خواهد شد.

انتهای پیام/ش

R41374/P1377/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۲۲۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید 90 تن گوشت مرغ در عباس آباد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران، ابراهیم کاویانی از تولید 92 تن گوشت مرغ در  شهرستان عباس آباد امسال خبر داد.

 

وی با اشاره به اهمیت تولید گوشت مرغ و جایگاه آن در سبد غذایی روزانه مردم، گفت: برای تأمین امنیت غذایی و تنظیم بازار مرغ  تاکنون 92 تن گوشت مرغ در مزرعه مرغ گوشتی این شهرستان تولید و روانه بازار مصرف شد.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد افزود: این شهرستان دارای 3 مزرعه پرورش مرغ اجداد، 2 مزرعه مرغ گوشتی و 4 مزرعه مرغ مادر گوشتی است که نقش به سزایی در تولید گوشت مرغ شهرستان و استان دارد.

دیگر خبرها

  • اردبیل در شاخص بهره وری نیروی کار پنجم کشور است
  • تولید 90 تن گوشت مرغ در عباس آباد
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • جهش تولید بدون تکیه بر نیروی کار میسر نیست
  • ۱۵ درصد گوشت قرمز خراسان رضوی توسط عشایر تولید می‌شود
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • اشتغال بیش از ۶ هزار نفر در صنعت زنبورداری استان اردبیل
  • تولید گوشت مرغ در چهارمحال و بختیاری ۳۰ درصد رشد کرد
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • هنرنمایی زنان عشایر در ۳۰ رشته صنایع دستی