Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام احمدی گفت: در همایش دوچرخه سواری که به مناسبت هفته ورزش و تربیت بدنی در شهرکرد برگزار شد، بسته های آموزشی زیست محیطی در بین شرکت کنندگان با هدف آموزش و ترویج فرهنگ محیط زیست توزیع شد، که این بسته ها شامل کتابچه های آموزشی و کیسه های پارچه ای زباله بود.

وی افزود: در این همایش که با شرکت حدود ۳۰۰ نفر از علاقه مندان و دوست داران محیط زیست برگزار شد، رکاب زنان مسیر میدان معلم تا بوستان تهلیجان شهرکرد را طی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول ضمن اشاره به اهمیت ورزش به ویژه ورزش دوچرخه سواری در حفظ محیط زیست، گفت: این گونه همایش ها با هدف ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه به جای خودروهای شخصی و در راستای کاهش آلودگی هوا و صوت، حفظ محیط زیست و سلامت شهروندان برگزار می‌شوند.

احمدی در پایان با اشاره به اهمیت حفظ محیط زیست و هوای پاک از عموم مردم خواست برای برخوردار از هوای پاک از وسایل بی آلایندگی ها از جمله دوچرخه در انجام کارهای روز مره خود علاوه بر انجام ورزش به حفظ محیط زیست خود نیز کمک کنند.

کد خبر 4440503

منبع: مهر

کلیدواژه: دوچرخه سواری شهرام احمدی محیط زیست چهارمحال و بختیاری اربعین ۹۷ شورای شهر تهران شهرداری تهران اربعین 97 نیروی انتظامی وزارت آموزش و پرورش شهر تهران کنگره ملی خانواده بیمه قوه قضاییه سازمان تامین اجتماعی خانواده پلیس راهور اربعین حسینی طلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۲۲۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها کمک کنند ظرفیت مردمی پای کار بیاید

استاندار چهارمحال بختیاری گفت: شوراها کمک کنند ظرفیت های مردمی هم پای کار بیایند، تشویق مردم به سرمایه‌گذاری در حوزه کشاورزی و دامپروری در استان از مهم ترین مسائل قابل تامل است و این سرمایه گذاری در حوزه گردشگری، کشاورزی و دامپروری تحولی در استان ایجاد خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، غلامعلی حیدری امروز _پنجشنبه، سیزدهم اردیبهشت_ در همایش روز شوراها اظهار کرد: تقویت شورای‌ها، تقویت نظام است و بها دادن به ساحات مختلف آن مانند بها دادن به مردم است، شوراها نقش مهمی در پیوند مردم و حکومت دارد و نشان دهنده مردم سالاری دینی است.

وی ادامه داد: بالاترین اعتبار سفر ریاست جمهوری برای چالش آب شرب پایدار استان بود، افتتاح طرح بن بروجن که ۵۰ درصد آب شرب مردم استان را تأمین می‌کند، همچنین تکمیل سد باباحیدر، گهرو، بیدکان و جهاد آبرسانی از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته بعد از سفر ریاست‌جمهوری برای تأمین آب شرب پایدار در استان بود.

استاندار چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: همه پروژه‌های استان در حال حاضر فعال هستند و هم اکنون سه هزار میلیارد بودجه جهت پروژه راه آهن استان مصوب شده و یک پرواز نیز به فرودگاه استان اضافه شد.

حیدری اضافه کرد: شوراها کمک کنند ظرفیت‌های مردمی هم پای کار بیایند، تشویق مردم به سرمایه‌گذاری در حوزه کشاورزی و دامپروری در استان از مهم‌ترین مسائل قابل تأمل است و این سرمایه گذاری در حوزه گردشگری، کشاورزی و دامپروری تحولی در استان ایجاد خواهد کرد.

وی گفت: در دوره دولت سیزدهم در حوزه زیرساخت‌های ورزش ۸۰ زمین چمن مصنوعی در مدارس و ۱۲ سالن چند منظوره در استان به بهره برداری رسیده است.

استاندار چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به زیر ساخت‌های ورزشی خاطرنشان کرد: در حوزه بهداشت و درمان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تجهیزات پزشکی در اختیار استان قرار گرفته و همواره توسعه درمانگاه و بیمارستان در دستور کار بوده است.

کد خبر 750155

دیگر خبرها

  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • تعارضات محیط زیستی ۲ معدن بزرگ زنجان رفع شد
  • آموزش سواد محیط زیستی به کودکان
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه هلن چهارمحال‌وبختیاری
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد
  • شوراها کمک کنند ظرفیت مردمی پای کار بیاید
  • بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی محیط زیست گیلان در روز ملی موزه‌ها
  • داستان «غذا‌های پلاستیکی» در شبکه مستند
  • ایران قوی نیازمند معلم قوی است