Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر امروز سعید فرخی، معاون اقتصادی استاندار مرکزی از سفر وزیر جهاد کشاورزی به این استان در عصر روز جاری خبر داد.

براساس این گزارش، طی مدت ساعت کاری امروز هیچگونه دعوتی از خبرگزاری مهر برای پوشش اخبار سفر وزیر جهاد کشاورزی چه از طریق کتبی و چه شفاهی صورت نگرفت و اینگونه گمان شد که یک سفر داخلی و غیرخبری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مهر، عصر امروز با ورود وزیر جهاد کشاورزی به استان، مشخص شد که جهاد کشاورزی استان مرکزی تنها به دعوت از خبرنگاران دو رسانه استان برای حضور در شهرستان های محلات و دلیجان دعوت کرده و این خبرنگاران را از مرکز استان به محل حضور وزیر انتقال داده است.

در روند پیگیری خبرگزاری مهر استان مرکزی در رابطه با این رخداد، روابط عمومی اداره کل جهاد کشاورزی استان مرکزی با لحنی نه چندان مناسب اعلام کرد که سفر وزیر صبح امروز قطعی شده و فرصتی برای دعوت از خبرنگاران وجود نداشته و فقط یک دو خبرنگار به همراه جهاد کشاورزی از مرکز استان به محلات و دلیجان منتقل شده اند.

همچنین روابط عمومی جهاد کشاورزی استان در پاسخ به اینکه اگر فرصتی برای دعوت از رسانه ها نبوده چرا برخی از رسانه ها به این مراسم دعوت شده اند؟ گفت: شما هم می توانید در این مراسم حضور پیدا کنید. این در حالی است که هنگام این صحبت، وزیر جهاد کشاورزی وارد دلیجان و محلات شده بود و طی مسیر از مرکز استان تا منطقه مذکور دست کم ۱.۵ ساعت به طول می انجامد.

در ادامه روابط عمومی جهاد کشاورزی استان به جای اینکه با دلجویی مشکل به وجود آمده را رفع کرده و به نحوی موضوع را توضیح دهد، اقدام به اتمام تماس تلفنی کرد.

گفتنی است این نحوه رفتار با رسانه ها از سوی جهاد کشاورزی استان مرکزی مسبوق به سابقه بوده و طی یک سال اخیر چندین مورد دیگر از حضور مسئولان کشوری این وزارتخانه در استان، با عدم اطلاع رسانی و یا دعوت گزینشی خبرنگاران همراه بوده است.

کد خبر 4440506

منبع: مهر

کلیدواژه: جهاد کشاورزی استان مرکزی خبرگزاری مهر وزارت جهاد کشاورزی اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران گرگان کرمانشاه مشهد یاسوج شهرکرد شیراز سنندج خطبه های نماز جمعه خرم آباد مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۲۲۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت

به گزارش خبرنگار مهر، توزیع تخم نوغان بین نوغانداران عصر شنبه با حضور فرماندار و مدیر جهاد کشاورزی شفت در اداره جهاد کشاورزی این شهرستان آغاز شد.

«مهدی نقدی» فرماندار شفت در این آئین با اشاره به اینکه توزیع تخم نوغان که از امروز آغاز شده تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد، افزود: نوغانداران جهت دریافت هر چه سریع‌تر تخم نوغان به جهاد کشاورزی شفت مراجعه کنند.

شفت دومین تولید کننده پیله ابریشم در گیلان

«محمد رضا یوسف نژاد» مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شفت در ادامه گفت: با پرورش هر جعبه تخم نوغان به طور متوسط بین ۲۵ تا ۳۵ کیلو گرم پیله تر ابریشم تولید می‌شود و از هر ۵ کیلو گرم پیله تر پس از فرآوری یک کیلو گرم نخ ابریشم خام به دست می‌آید.

یوسف نژاد گفت: شهرستان شفت با تولید ۱۴۵ تن پیله در سال، دومین تولید کننده این محصول در استان گیلان است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته در این شهرستان بیش از ۳۰۰۰ جعبه تخم نوغان توزیع شد، بیان کرد: از این مقدار ۱۴۵ تن پیله تولید شده است.

گفتنی است، شهرستان شفت از دو بخش مرکزی و احمد سرگوراب تشکیل شده و دارای ۵۵۰ هکتار توتستان می‌باشد که ۲۲۰۰ نفر بهره بردار از این توتستان استفاده می‌کنند.

کد خبر 6090461

دیگر خبرها

  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • خرید تضمینی دانه‌های روغنی به بیش از ۶۰ هزارتن رسید
  • ۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • قضاوت سلطان‌زاده در گزینشی نهایی کشتی المپیک
  • موافقت حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست «آشتی ملی»
  • حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست « آشتی ملی » موافقت کرد
  • حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست «آشتی ملی» موافقت کرد