Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس ‌گفت: هفته فرهنگی به زودی با همکاری دستگاه‌های اجرایی در گنبدکاووس برگزار می شود و دبیرخانه آن در شهرداری تشکیل شده است. ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۸ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، عبدالقدیر کریمی عصر امروز در جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی فرهنگی با اشاره به اینکه هفته فرهنگی به‌زودی در گنبدکاووس برگزار می‌شود، اظهار داشت: اجرای برنامه‌های فرهنگی در هفته فرهنگی شهرستان سبب تقویت مبادلات فرهنگی، توسعه فرهنگی و تقویت هویت شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس ابراز کرد: برگزاری هفته فرهنگی در همه شهرستان‌های استان، براساس دستورالعمل مصوب شده به فرمانداری ویژه ابلاغ شده و دبیری این هفته برعهده شهرداری است.زمان و مکان و برنامه‌های پیشنهادی در طی یک هفته به دبیری شهرداری و با همکاری دستگاه‌های مرتبط باید اجرا شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس بیان داشت: اختصاص هر یک از روزهای این ایام به نام‌های مختلف و مرتبط مانند روز انقلاب، گردشگری، ورزش و بازی، سمن‌ها و غیره باید در نظر گرفته شده و برنامه‌های محتوایی در این خصوص اجرا شود. موضوع هفته فرهنگی، موضوع بسیار مهم و تاثیرگذاری بوده و فرصت و ظرفیتی فوق‌العاده برای کشور، استان و شهرستان در مسائل فرهنگی است.

کریمی گفت: قرار است کارگروه تخصصی با تعداد محدودتری با ترکیب متوازن از دستگاه‌های مختلف تشکیل شود تا برنامه های مختلف اجتماعی و فرهنگی و زمان و مکان برنامه‌ها مشخص شود. با توجه به اینکه سآقای ید علی کریمیان صاحب نظر حوزه کتاب و کتابخوانی است به زودی وی را به عنوان مشاور فرهنگی و مشاور فرماندار در امور کتاب و کتابخوانی معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/ ز

R41471/P41362/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۲۶۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته زمین پاک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، در این هفته ویژه برنامه‌های متعددی برای کودکان و نوجوانان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی این ویژه برنامه‌ها به ارتقای سواد محیط زیستی کودکان و نوجوانان کشورمان کمک می کند. 

دیگر خبرها

  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود
  • هفته زمین پاک
  • روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس برگزار شد
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان