Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > همدان - معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان گفت: جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، محدود به فرهنگ و ارشاد اسلامی نیست، همه دستگاه های اجرایی همدان در آماده سازی، تدارکات و امکانات جشنواره همکاری می کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ سید سعید شاهرخی که در جلسه اعضای ستاد هماهنگی بیست و پنجمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: امسال شعار «کودک و حقوق اجتماعی» برای این جشنواره نام گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان یک رویداد فرهنگی بزرگی است، گفت: این حرکت مهم هنری، شایسته حمایت از سوی دولت است.

شاهرخی خاطرنشان کرد: این رویداد باید انعکاس رسانه ای فراگیر و گسترده ای داشته باشد.

علیرضا درویش نژاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز با اعلام اینکه، با همکاری و تعامل خوب مسئولان، 70 درصد هزینه های برگزاری بیست و پنجمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان از محل اعتبارات استانی و بخش بین الملل از سوی ستاد مرکزی جشنواره در تهران تامین می شود، گفت: این جشنواره با توجه به بین المللی بودن آن، نیازمند مشارکت فراگیر همه دستگاههای دولتی و خصوصی است.

وی یادآور شد: تاکنون تفاهم نامه هایی برای همکاری با جشنواره با ادارت و نهادهای استان مانند مخابرات، شهرداری، فرمانداری، آموزش و پرورش و نیروی انتظامی منعقد شده است.

لازم به ذکر است، بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری مریم کاظمی از 29 آبان تا چهارم آذر 1397 و با میزبانی همدان برگزار خواهد شد.

46

کلید واژه‌ها : استان همدان - جشنواره تئاتر کودک ونوجوان -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان همدان جشنواره تئاتر کودک ونوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۲۹۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، این جشنواره با حضور ۱۲ گروه نمایشی از سراسر کشور، از ۱۸ تا ۲۱ مردادماه در شهر بافق استان یزد برگزار می‌شود و نمایش ۴۴۴ به کارگردانی نرجس آخوندپور در این جشنواره حضور خواهد داشت.   گروه تئاتر شهیدانه، از جمله گروه‌های شرکت کننده در جشنواره تئاتر مساجد مشهد است که با نمایش ۴۴۴ و به نمایندگی از پایگاه مقاومت بسیج شهید گذری مسجد صاحب‌الزمان (عج) منطقه توس مشهد در این جشنواره حضور یافت.

دیگر خبرها

  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • اختتامیه دومین جشنواره ملی «دوست من کتاب» در همدان
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • چگونه نوجوانان امروز را به خواندن کتاب‌های ایرانی علاقه‌مند کنیم؟/ ادبیات نوجوان در سایه غلبه ترجمه
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟
  • این صدا برای بچه‌های ایران است/ جزییات یک کنسرت باتربیت!