Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@00:34:15 GMT

حمله سگ وحشی به پسر ۱۲ ساله +فیلم

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۲۹۴۰۹

حمله سگ وحشی به پسر ۱۲ ساله +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه وحشتناک حمله دو سگ ولگرد به یک پسر اهل ترکیه را در یکی از خیابان های این کشور به تصویر می کشد. "عبدالمتین فیدان" 12 ساله که به همراه دو نفر از دوستانش در راه بازگشت به منزل از مدرسه بود ناگهان به طرز غافلگیرانه ای مورد حمله این دو سگ قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از حمله ور شدن سگ ها دوستان او موفق به فرار شدند اما این دانش آموز در محاصره این دو سگ قرار گرفت.

ویدئویی که منتشر شده است نشان می دهد این پسر تلاش می کند با سگ ها مبارزه کند اما سگ ها با حمله ور شدن به او و چسباندن وی به دیوار موجب افتادنش روی زمین می شوند. در ادامه این کودک در حالی که از ناحیه سینه و پا توسط سگ ها گاز گرفته شده بود در حالی که فریاد می زد موفق به فرار از دست سگ ها شد. این ویدئو توسط یکی از دوربین های مدار بسته در شهر "بورسا" در شمال شمال غربی ترکیه تهیه شد.

عبدالمتین پس از فرار از دست سگ ها با پای پیاده خود را به خانه رساند و والدینش را در جریان ماجرا قرار داد. او سپس توسط پدرش بلافاصله به بیمارستان منتقل شد و مجبور شد تا چند روز را تحت نظر پزشکان بگذراند.

این پسر در این باره گفت : " هنگامی که دوستانم شروع به دویدن کردند من هم شروع به دویدن کردم. اما سگ ها مرا به دام انداختند و چند نقطه از بدن مرا گاز گرفتند. من بدون آنکه کیف مدرسه ام را بردارم شروع به دویدن به سمت خانه کردم. بسیار ترسیده بودم و سگ ها زمانی که به سمت خانه می دویدم پشت سر من می دویدند. "

پدر او نیز با خطرناک دانستن این منطقه به علت پرسه زدن سگ های ولگرد گفت که ممکن بود پسرم جانش را از دست بدهد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

لحظه حمله سگ های ولگرد به پسر اهل ترکیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترکیه وحشتناک ترین ها حوادث حمله حیوانات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۲۹۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به نام خدا، گل برای تراکتور!

به گزارش “ورزش سه”، سرخپوشان تبریزی که در نیمه اول نیز نمایش خوبی را ارائه کرده بودند، توانستند  در شروع نیمه دوم دروازه حریف را باز کنند و به گل برسند.

نکته جالب اینکه بازیکنان ذوب‌آهن کمی دیرتر وارد زمین شدند و در شروع بازی بازیکنان تراکتور با شش پاس توانستند به دروازه حریف برسند.

در نهایت گوستاوو توپ را روی دروازه ارسال کرد که توپ با  برخورد به مدافع ذوب آهن به سمت دروازه رفت و پارسا جعفری توپ را برگشت داد.

ویدئو: 331087

در ادامه اما این مهدی هاشم‌نژاد بود که شوت خود را به سمت دروازه زد و گل شد.

این گل در ثانیه ۲۱ بازی در نیمه دوم به ثمر رسید تا به نوعی ذوب آهن نیمه را ۱-۰ شروع کند.

دیگر خبرها

  • انگیزه عجیب مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • نفرت از زنان انگیزه مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • به نام خدا، گل برای تراکتور!
  • شهادت هزاران نفر از مردم فلسطین، دستاورد غرب وحشی و مدعی دموکراسی است
  • خلیل الحیه، از رهبران حماس: آماده آتش‌بسی 5 ساله با اسرائیل هستیم/ حماس در صورتی که کشور مستقل فلسطین در مرزهای سال ۱۹۶۷ میلادی تشکیل شود، آماده زمین گذاشتن سلاح و تبدیل به حزبی سیاسی است
  • الحوثی: وحشی‌گریِ آمریکا در حمایت از اسرائیل به حدی است که دانشجویان را سرکوب می‌کند
  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات
  • الازهر: گورهای جمعی غزه وحشی‌گری رژیم صهیونیستی را نشان داد
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • رژیم صهیونیستی تاکنون از هیچ تجاوز و وحشی‌گری علیه مردم غزه دریغ نکرده است