Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما سر پرست استانداری کرمان در این نشست با تاکید بر برنامه محوری و عمیاتی شدن موارد طرح شده مر تبط باحوزه کشاورزی در برنامه ششم توسعه گفت :باید از تعدد برنامه ها در این حوزه جلوگیری شود .

فدایی تحقق سهم بهره وری در حوزه کشاورزی جنوب استان کرمان را نیازمند اجرایی شدن برنامه جامع الگوی کشت و تنظیم تولید و بازار مبتنی بر تولید دانست

وی از همکاری دولت با بخش خصوصی و دانشگاه برای تولید ده درصد بذر هیبریدی مورد نیاز در کشاورزی استان خبرداد

  پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان وراور در مجلس شورای اسلامی  هم در این نشست : گفت باید اسیبها و چالشهای استان کرمان در رسیدن به شاخصهای تعیین شده دربرنامه ششم توسعه در بخش کشاورزی احصا و برای رفع انها برنامه مدون تعریف شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمالی پور نماینده مردم جیرفت وعنبر اباد در مجلس شورای اسلامی نیز با انتقاد از نداشتن بهره وری لازم در تولید محصولات کشاورزی بویژه در جنوب استان گفت : باید با سیاستگذاری  مناسب در بخش کشاورزی استان ،  ازنوسانات شدید در بازار تولید و پس از تولید محصولات کشاورزی  جلوگیری شود.

طبیب زاده رئیس اتاق بازرگانی صنایع ومعادن وکشاورزی استان هم از ایجاد مرکز توسعه رقابت پذیری در اتاق بازرگانی به منظور رصد چالشها ،نقاط اسیب و چرایی رقابتی نبودن اقتصاد خبر داد.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: دولت خصوصی شورا کشاورزی جنوب کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۳۲۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از بخش خصوصی سیاست استان است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سیدمحمد آقامیری، استاندار امروز در حاشیه شورای گفتگوی دولت با بخش خصوصی در گفت‌وگو با خبرنگار ما حمایت از بخش خصوصی را در مسیر تحقق شعار سال دانست و گفت: نگاه جدید استان حمایت و توجه بیش از پیش به بخش خصوصی با هدف برطرف شدن موانع تولید و رسیدن به هدف شعار سال جهش تولید است.

وی افزود: دولت آمادگی کامل دارد با بهره‌گیری از نظرات کارشناسی این بخش در صورت وجود اشکالاتی در تصمیمات گرفته شده آنها را رفع نماید.

آقامیری مهم‌ترین عامل افزایش سرمایه‌گذاری را ثبات اقتصادی بیان کرد و بر لزوم توسعه فرهنگ مالیاتی به عنوان چتر حمایتی از اقتصاد تاکید کرد.

نحوه اجرای معافیت مالیاتی مربوط به ماده ۱۳۲ قانون مالیات‌ها که مورد اختلاف نظر بین سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان امور مالیاتی بود و تبیین تعرفه و عوارض در صادرات برخی کالا‌های واسطه‌ای، از جمله مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • تصویب ۵ طرح بهبود و توسعه میادین نفت و گاز کشور
  • بررسی و تصویب ۵ طرح بهبود و توسعه میادین نفت و گاز کشور
  • میدان‌داری شرکت‌های ایرانی در میدان‌های نفت و گاز غرب کارون
  • حمایت از بخش خصوصی سیاست استان است
  • برنامه ریزی برای توسعه ۵ میدان نفتی
  • استفاده از پایاب های کشاورزی در حوزه آبزی پروری
  • بیش از ۶.۳ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در صنعت نفت و گاز
  • بخش‌خصوصی به‌شرط وجود زیرساخت‌ها، تجارت خارجی کشور را توسعه می‌دهد
  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است
  • توسعه شرق کشور در گرو حل مسائل مشترک استان های شرقی