Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@00:02:40 GMT

نقش بسیج در جامعه روشنگری و بصیرت افزایی است

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۳۲۴۹۱

نقش بسیج در جامعه روشنگری و بصیرت افزایی است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان محمد حسین رجبی در مراسم معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کارمندان شهید کاظمی استانداری کردستان، با بیان اینکه شرایط امروز کشور قابل مقایسه با اوایل انقلاب نیست، گفت: امروز به برکت تدابیر مقام معظم رهبری و حضور مقتدرانه نیروهای نظامی و امنیتی، کشور در وضعیت خوبی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تفکر ما از پایگاه بسیج و بسیجی بودن جز وظیفه ساری و جاری نیست، افزود: بسیجی وظایف دیگری نیز دارد و آن سعی و تلاش مستمر و ویژه در برابر دشمنی های استکبار جهانی است که بر عهده تک تک بسیجیان است.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان ادامه داد: امروز ما در حال سپری کردن آزمون بزرگی هستیم و ما باید با نگاه و نقشی هدایتگر و پیشبرندگی با ارائه راهکار به منظور کمک به مسئولان در عرصه حاظر باشیم.

رجبی یادآور شد: رویکرد سپاه کمک به دولت است و ماموریت های آن تلاش برای آبادانی و اقتدار ایران اسلامی است که خوشبختانه بسیج در این حوزه توانسته نقش آفرینی خوبی داشته باشد.

وی با بیان اینکه امروز امکانات سپاه و نیروهای مسلح در اختیار دولت قرار دارد، بیان کرد: مردم سرمایه اصلی نظام هستند و اگر مردم در صحنه نباشند مشکلات زیادی خواهیم داشت، بنابراین باید از همه امکانات برای رفع مشکلات مردم تلاش کنیم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه تفکر بسیجی، روحیه جهادی و انقلابی بودن را به عنوان یک اصل برای تمام بسیجیان عنوان کرد و گفت: همگی باید این اصل را بپذیریم و و در همه ادارات نهادینه کنیم.

گفتنی است در پایان این مراسم حسین خوش اقبال به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کارمندان شهید کاظمی استانداری کردستان معرفی شد و از زحمات علیرضا آشناگر تشکر و قدردانی شد.

کد خبر 4441004

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کردستان بسیج اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی مرز مهران بوشهر گرگان کرمانشاه مشهد شهرکرد یاسوج شیراز سنندج موکب مجلس شورای اسلامی خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۳۲۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم

مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان به تشریح اقدامات بسیج سازندگی در کردستان پرداخت. - اخبار استانها -

سرهنگ اکبر اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج به تشریح اقدامات بسیج سازندگی در کردستان پرداخت و اظهار داشت: آبرسانی به 205 روستا به ارزش 578 میلیارد تومان از جمله اقدامات سپاه در راستای ارائه خدمت به مردم بوده که تاکنون 65 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و سایر پروژه‌ها در حال اجراست.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم تا پایان امسال آبرسانی به تمام این روستاها را به اتمام برسانیم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: ساخت، مرمت و بازسازی 50 منزل مسکونی محرومین، تهیه و واگذاری 20 تن قیر رایگان برای آسفالت جاده‌ها بوده که یقیناً تا پایان امسال نیز بسیاری از جاده‌های روستایی استان را آسفالت خواهیم کرد.

وی بیان کرد: انجام 13 هزار و 100 متر ایزوگام منازل خانواده‌های نیازمند، اجرای 78 پروژه مرمت مدارس، غسالخانه و خانه عالم، پرداخت 60 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی و ایجاد اشتغال برای 669 نفر از جوانان روستایی کردستان از دیگر اقدامات سپاه در کردستان بوده است.

اسماعیلی عنوان کرد: تسهیلات اشتغال‌زایی با کارمزد 4 درصد بازپرداخت 70 ماهه و شش ماه تنفس به جوانان روستایی کردستان پرداخت شده تا در روستاها ماندگار و از مهاجرت خودداری کنند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: امسال نیز 126 میلیارد تومان تسهیلات ویژه اشتغال‌زایی جوانان کردستانی اختصاص یافته که تاکنون 123 میلیارد تومان آن پرداخت شده و 3 میلیارد تومان دیگر نیز در دست اقدام است.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بصیرت افزایی بزرگترین ضربه به طرح‌های استکباری دشمنان است
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • دهه کرامت فرصت مغتنمی برای بصیرت‌افزایی است
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • آبرسانی سپاه به ۲۰۵ روستای کردستان
  • تقویت و ترویج آثار شهید مطهری موجب بصیرت افزایی
  • خراسان جنوبی از بالاترین ضریب‌های امنیتی برخوردار است
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • لزوم شناسایی، جذب و رشد نخبگان در استان قم