Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@04:41:22 GMT

بازی ما ضعیف ترین دیدار در لیگ برتر فوتبال بود

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۳۸۸۱۲

بازی ما ضعیف ترین دیدار در لیگ برتر فوتبال بود

به گزارش ایرنا، مجید جلالی شامگاه روز پنجشنبه در نشست خبری بعد از دیدار با پیکان تهران در فولادشهر افزود : تیم ما نزدیک به یک ماه بازی نکرده بود و به همین دلیل یکی از ضعیف ترین بازی هایمان را انجام دادیم و نصف بازی ها قبل مان را انجام ندادیم.
وی اظهارداشت : در مقابل تیم خوب ذوب آهن توانستیم از حریف یک امتیاز بگیرم، تیم ما صاحب شخصیت است و مطمئن هسیتم می توانیم تیم بهتری باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد : تعطیلی لیگ برتر در طول فصل باید یک بار باشد آن هم نیم فصل ولی این بار سومین است که اتفاق می افتد و تاپایان لیگ برتر یکی دو تا تعطیلی وجود دارد که برای تیم ها مشکل ساز است و باعث می شود کیفیت بازیکنان و راندمان تیم کاهش یابد.
جلالی با بیان این که در مجموع این دیدار با کیفیت بود و ذوب آهن هم بازی خوبی ارائه داد، تصریح کرد : خوشحال هستم از این دیدار امتیاز گرفتیم و خوشحال تر از این که سالهای سال است به این ورزشگاه می آیم و وضعیت رختنکن ها و زمین چمن این ورزشگاه خوب است، باشگاه ذوب آهن در حال پیشرفت است و به آنان تبریک می گویم.
سرمربی تیم پیکان با اشاره به داوری های این دیدار بیان کرد : یک داور نباید زیاد فضای اعتراض به بازیکنان و کادر فنی بدهد در کل داور این دیدار قضاوت خوبی داشت.
وی در ادامه در پاسخ به سوالی در باره بازی حساب شده پیکان اضافه کرد : خیلی طبیعی است وقتی در سرزمین اقتصادی بازی می کنید باید فوتبال تان هم اقتصادی باشد، دو تیمی که در اصفهان هستند جزو تیم های خوب کشور هستند و باید مقابل این تیم ها خیلی حسابگرانه ، تنظیم شده و اقتصادی بازی کرد.
دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و پیکان تهران در هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 16:15 امروز در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان آغاز شد و در پایان با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.
با این نتیجه ذوب آهن با 11 امتیاز در رده نهم جدول لیگ برتر فوتبال ایران قرارداد و پیکان نیز با 16 امتیاز چهارم است.
8114/6026/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی اصفهان جدول دیدار تیم های فوتبال لیگ برتر فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۳۸۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکان درخواستی برای میزبانی از استقلال در قزوین نداشته است

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران با ۵۳ امتیاز و تا پایان هفته بیست و چهارم لیگ برتر در صدر جدول قرار دارد و آبی‌ها یکی از مدعیان قهرمانی در این فصل به شمار می‌روند. تیم‌های استقلال و پیکان باید در هفته پایانی مسابقات رو در روی هم قرار گیرند و از آنجا که استقلال مدعی قهرمانی به شمار می‌رود و ورزشگاه شهید دستگردی (پاس قوامین) از بازی‌های خانگی پیکان میزبانی می‌کند و حضور هواداران در آن ممنوع است، روز گذشته سه شنبه ۱۱ اردیبهشت برخی از رسانه‌ها خبر از میزبانی ورزشگاه سردار آزادگان قزوین از این بازی داشتند که این موضوع صحت ندارد.

مدیران باشگاه پیکان تاکنون درخواستی مبنی بر میزبانی از استقلال در هفته پایانی به مسئولان فوتبال استان قزوین ارائه نکرده‌اند. تیم‌های پیکان و استقلال روز جمعه ۱۱ خرداد و از ساعت ۲۰ رو در روی هم قرار می‌گیرند.

کد خبر 6094223

دیگر خبرها

  • مدعی جدید آقای گلی در اولین سال لیگ (عکس)
  • آمار ضعیف پرسپولیس مقابل مدعیان قهرمانی
  • مسی بازیکن ماه لیگ برتر آمریکا شد
  • مرگ بر این فوتبال زشت/ افتضاحی زائیده ترس
  • ستاره شمس آذر: به تیم‌های بزرگ‌تر هم فکر می‌کنم!
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • هوادار 2-1 نفت آبادان؛ لیگ برتر با مسعود شجاعی زیبا است!
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد
  • هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال/ اعلام ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال
  • پیکان درخواستی برای میزبانی از استقلال در قزوین نداشته است