Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@18:59:59 GMT

تردد از پل گلستانه سیلوانا امکان پذیر است

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۴۳۶۳۷

تردد از پل گلستانه سیلوانا امکان پذیر است

ارسلان شکری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم راهداری در این منطقه حضور دارد تا خسارت های احتمالی را بررسی کند.
وی ادامه داد: ساخت پل اصلی گلستانه نیز با قوت ادامه دارد و سیل دیشب هیچ خسارتی به آن وارد نکرده است.
وی با اشاره به اینکه بخش سیلوانای ارومیه دارای یک راه اصلی بوده و پل هاشم آباد هم در این مسیر قرار داشته، بیان کرد: پل موقت هاشم آباد هیچ خسارتی در جریان سیل ندیده است و تردد در این پل همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی افزود: عملیات اجرایی پل اصلی هاشم آباد نیز در مراحل پایانی قرار دارد و به زودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.
به گزارش ایرنا بخش سیلوانای ارومیه در 40 تا 50 کیلومتری ارومیه واقع شده و دارای حدود 300 هزار نفر جمعیت است؛ حدود 20 هزار نفر از این تعداد در 50 روستای این منطقه سکونت دارند.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی، بارندگی هایی که از روز گذشته /پنجشنبه/ در این استان آغاز شده است تا اواخر وقت امروز /جمعه/ ادامه می یابد.
پل گلستانه در مسیر روستاهای گلستانه و سوسن آباد در منطقه مرگور ارومیه و زیوه قرار دارد.
یک واحد مسکونی در روستای «لورزینی» بخش سیلوانا هم به دلیل سیل دچار آبگرفتگی شده و شدت جریان آب تاکنون اجازه تخلیه را به امدادگران نداده است.
9918/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی آذربایجان غربی راهداری و حمل و نقل جاده سیل هواشناسی پل راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۴۳۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات جستجو پیکر فرد غرق شده در نازلوچای ارومیه ادامه دارد

دریافت 56 MB

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: عملیات جستجو پیکر فرد غرق شده در نازلو چای ارومیه کماکان ادامه دارد.

کد خبر 6090129

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • انتصاب رئیس جدید اداره آب و فاضلاب شهر سیلوانا
  • پیشرفت علمی بدون داشتن علوم پایه قوی امکان پذیر نیست
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط امکان‌پذیر است
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • عملیات جستجو پیکر فرد غرق شده در نازلوچای ارومیه ادامه دارد
  • اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد