Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@03:19:29 GMT

مدافع عنوان قهرمانی صدر جدول را از دست داد

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۴۶۴۷۴

مدافع عنوان قهرمانی صدر جدول را از دست داد

به گزارش خبرنگار مهر، هفته ششم از رقابتهای لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور در بخش بانوان امروز جمعه چهارم آبان ماه با برگزاری چهار دیدار در شهرهای مختلف دنبال شد.  در مهمترین دیدار این هفته تیم شهید چمران لارستان میزبان تیم تاسیسات دریایی تهران بود. در این دیدار تیم تاسیسات توانست به برتری برسد و عنوان صدرنشینی را بعد از ۵ هفته از تیم مدافع عنوان قهرمانی بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر دیدار نفت و گاز گچساران در خانه برابر ذوب آهن به تساوی رسید. فولاد هم در اصفهان مقابل تیم پتروآموت پویا بوشهر به برتری دست یافت. در آخرین دیدار هفته، تیم اشتاد ساز طرقبه شاندیز مقابل هیات هندبال البرز متحمل یک شکست خانگی گردید.

نتایج کامل دیدارهای هفته ششم رقابتهای لیگ برتر هندبال بانوان به این شرح است:

* نفت و گاز گچساران ۳۰ - ذوب آهن اصفهان ۳۰
* شهید چمران لارستان ۲۳  - تاسیسات دریایی ۲۴
* فولاد مبارکه سپاهان ۲۵ - پتروآموت پویا بوشهر ۱۷
* اشتادسازه طرقبه شاندیز ۲۵ - هیات هندبال البرز ۲۷

رده بندی پایانی لیگ برتر هندبال نیز به این شرح است:

۱- تاسیسات دریایی با ۱۲ امتیاز
۲- شهید چمران لارستان با ۱۰ امتیاز
۳- نفت و گاز گچساران با ۷ امتیاز
۴- فولاد مبارکه سپاهان با ۶ امتیاز
۵- ذوب آهن اصفهان با ۵ امتیاز (یک بازی کمتر)
۶-هیات هندبال البرز با ۲ امتیاز ( یک بازی کمتر )
۷-  اشتاد سازه طرقبه شاندیز با ۲ امتیاز
۸- پترو آموت پویا بوشهر با ۲ امتیاز
 

کد خبر 4441910

منبع: مهر

کلیدواژه: تاسیسات دریایی هندبال اربعین ۹۷ تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران مسابقات قهرمانی جهان لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد السد قطر تیم ملی فوتبال ایران مجارستان تیم فوتبال السد قطر والیبال نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برانکو ایوانکوویچ تیم فوتبال سپاهان اصفهان المپیک جوانان 2018 آرژانتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۴۶۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس قهرمانی تراکتور از بین رفت/ کورسوی رسیدن به نایب قهرمانی

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال روز گذشته با انجام ۷ دیدار پیگیری شد که دو تیم بالای جدولی استقلال تهران و پرسپولیس موفق شدند به ترتیب ذوب آهن و نساجی را با نتایج مشابه دو بر یک شکست دهند تا به کورس خود برای تصاحب جام قهرمانی ادامه دهند.

در جدول و تا پایان هفته بیست و ششم، استقلال ۵۷ و پرسپولیس ۵۶ امتیازی هستند و به ترتیب در جایگاه اول و دوم قرار دارند. تنها ۴ هفته تا پایان فصل بیست و سوم زمان باقی است و هر تیم حداکثر ۱۲ امتیاز می‌تواند به اندوخته خود در جدول اضافه کند. با فرض بر اینکه تراکتور هر ۴ دیدار باقی مانده خود را پیروز شود، سرخ‌های تبریزی که اکنون ۴۴ امتیازی هستند، جمع امتیازاتشان به عدد ۵۶ خواهد رسید که باز هم یک امتیاز از استقلال کمتر دارند و به این ترتیب هیچ شانسی برای قهرمانی در این فصل ندارند.

همچنین رسیدن به جایگاه دوم جدول هم برای تراکتور خیلی سخت است و پرسپولیس و سپاهان باید در دیدارهای باقی مانده خود شکست بخورند تا تراکتور بتواند با تفاضل گل بهتر نسبت به پرسپولیس در رده دوم بایستد.

تراکتور در جام حذفی حضور دارد و هواداران این تیم امیدوارند تا قهرمانی جام حذفی از آن تراکتور شود تا سرخ‌ها در فصل آینده رقابت‌های آسیایی حضور داشته باشند.

کد خبر 6098963

دیگر خبرها

  • شرایط متوازن استقلال و پرسپولیس مقابل قعرنشین‌ها
  • شانس قهرمانی تراکتور از بین رفت/ کورسوی رسیدن به نایب قهرمانی
  • دیدار تراکتور و فولاد زیر ذره‌بین!
  • قهرمان فوتبال هلند مشخص شد
  • نساجی - پرسپولیس؛ می‌خواهم زنده بمانم! / پیش بازی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائم‌شهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان پایتخت در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • پرسپولیس نباید امتیاز از دست بدهد/ اوسمار کیفیت خود را نشان دهد
  • بارسا هم در شب قهرمانی رئال جام گرفت!