Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@20:26:37 GMT

آتش سوزی در مخزن حاوی روغن موتور در اهواز

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۴۸۳۹۹

آتش سوزی در مخزن حاوی روغن موتور در اهواز

به گزارش جماران؛ مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: یک تانکر حامل روغن موتور در یک انبار در منطقه سه راه خرمشهر اهواز آتش گرفت.

آتش پاد علی تراب پور جمعه بیان کرد: این تانکر به عنوان مخزنی برای نگهداری روغن موتور در این انبار استفاده می شد که به علت نامعلوم دچار آتش سوزی شد.

وی با بیان اینکه آتش گرفتن مخزن روغن موترو موجب آتش سوزی در انبار مذکور شد اافزود:خودروهای اطفای حریق آتش نشانی در محل حادثه برای مهار آتش حضور دارند و هنوز اطلاعی از تلفات احتمالی این حادثه دریافت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام می شود.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی آتش سوزی در اهواز آتش سوزی اهواز آتش سوزی در اهواز امروز راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۴۸۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران

آتش‌سوزی در شهرک صنعتی شمس‌آباد تهران آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.

به گزارش ایسنا، ظهر امروز یک مورد آتش‌سوزی در شهرک صنعتی شمس آباد به آتش نشانی این محدوده اطلاع داده شد که درپی آن چندین دستگاه خودروی آتش‌نشانی به همراه تانکر آب به محل اعزام شدند. همچنین با توجه به اینکه این محدوده از خارج از حوزه استحفاظی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران قرار دارد، یک ایستگاه کمکی به همراه تجهیزات نیز از تهران به این محل اعزام شد.

درپی این حریق دود زیادی به آسمان بلند شده به‌طوریکه تا شعاع چندکیلومتری از محل وقوع نیز قابل رویت است. در حال حاضر عوامل آتش‌نشانی در حال عملیات اطفاء حریق در این محل هستند و گزارش و اخبار بیشتری از جزئیات این حادثه اعلام نشده است.

جزئیات بیشتر از این حادثه و خسارات آن پس از پیگیری از مسئولان رسمی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • همه چیز درباره روغن جادویی سی بی دی
  • آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • خشم پدر، جان همسر و فرزندش را گرفت
  • ۸ روغن گیاهی که به درمان شوره سر کمک می‌کند
  • آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • عکس/ آتش سوزی انبار لاستیک در جنوب تهران
  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران