Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود تابش، مدیرعامل باشگاه سپاهان معتقد است وینفرد شفر باید تنها درباره خودش و تیمش صحبت کند. ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،‌ مسعود تابش پس از پیروزی یک بر صفر سپاهان مقابل استقلال، درباره حضور این تیم در بالای جدول اظهار داشت: باشگاه از تیم حمایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما می‌توانیم مدعی قهرمانی باشیم، اما نمی‌توانیم ادعا کنیم که حتماً قهرمان می‌شویم. ما در این راستا تلاش می‌کنیم.

وی درباره صحبت‌های وینفرد شفر علیه سرپرست تیم سپاهان به خاطر بیانیه‌ای که توسط او صادر شده بود، گفت: روابط عمومی باشگاه سپاهان این بیانیه را صادر کرد. فکر می‌کنم شفر می‌تواند درباره خود و تیمش صحبت کند، نه درباره باشگاهی دیگر.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد قضاوت رضا کرمانشاهی داور بازی تصریح کرد: وقتی داور در دقیقه 3 بازی پنالتی می‌گیرد، استعلام از کمک‌داور جایی ندارد.

کی‌روش استنلی: مقابل استقلال تا آخرین لحظه جنگیدیم/ برای قهرمانی خیلی کار داریممهدی کیانی: با برنامه‌ریزی به استقلال ضربه زدیم

 

انتهای پیام/

R1402/P1015145/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط استقلال تهران سپاهان اصفهان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال تهران سپاهان اصفهان استقلال تهران سپاهان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۴۹۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی استقلال خوزستان: با نظرات ویسی موافقم

آفتاب‌‌نیوز :

سیروس پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در نشست خبری قبل از دیدار با سپاهان اظهار داشت: از باشگاه سپاهان بابت در اختیار گذاشتن زمین تمرین و هماهنگی برای نشست خبری قبل از دیدار تشکر می‌کنم؛ فردا یکی از بازی های‌حساس لیگ برای تیم ما است، با شناختی که از سپاهان داریم بازی بسیار سختی است. 

وی افزود: همیشه در بازی‌های بزرگ سربلند بودیم، امیدوارم فردا با کسب امتیاز از اصفهان خارج شویم. 

پورموسوی تصریح کرد: باشگاه نسبت به قضاوت‌های داور این بازی در سال‌های گذشته معترض بود، به نظر من چیدمان باید به شکلی باشد که شبهه به وجود نیاید و وقتی ذهنیت منفی وجود دارد، بهترین کار این است که چنین داوری انتخاب نشود. 

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: من در سال‌های گذشته که مشکل وجود داشته است، در تیم نبودم، این داور‌شمالی است، هفته بعد هم با نساجی بازی داریم و شاید کمی شبهه برانگیز باشد. 

وی در خصوص اظهارات ویسی که منجر به محرومیت او شد گفت: ما هم اعتقاد داریم باید نظارت‌ها بیشتر شود، وقتی الزاماتی در نظر گرفته می‌شود باید برای همه بخش‌ها باشد، برای فردا محروم و مصدوم نداریم.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد
  • پورموسوی: داور بازی با سپاهان شاید شبهه ایجاد کند
  • سرمربی استقلال خوزستان: با نظرات ویسی موافقم
  • درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان
  • درخواست استقلال خوزستان از سازمان لیگ/ داور با سپاهان را عوض کنید
  • اعتراض استقلال خوزستان به انتخاب داور بازی سپاهان
  • دلیل درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان مشخص شد+سند
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • محبی: با مسعود شجاعی می‌توانیم قهرمان حذفی شویم