Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@23:45:21 GMT

ایلام| مدارس مهران تعطیل نیست

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۴۹۶۹۶

ایلام| مدارس مهران تعطیل نیست

استاندار ایلام گفت: مدارس مهران تعطیل نیست. ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۲ استانها ایلام نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی عصر امروز اظهار داشت:  مدارس مهران تعطیل نیست.

استاندار ایلام گفت: تصمیم اتخاذ شده برای تعطیلی مدارس مربوط به روز چهارشنبه 9 آبان 1397 است و این تعطیلی تنها مختص شهر مهران است و مناطق تابعه مطابق روال عادی به فعالیت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ ت

R7718/P1336/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۴۹۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنان متولد این ماه‌ها شخصیت قدرتمندی دارند!

زی‌سان: اسرار ستاره‌ها را باز کنید و دنیای جذاب زنان با اراده را کشف کنید. در قلمرو طالع بینی، برخی از نشانه‌های زودیاک مترادف با قدرت تزلزل ناپذیر و شخصیت‌های تسلیم ناپذیر هستند.

اگر شیفته زنانی هستید که اعتماد به نفس دارند و انعطاف‌پذیر هستند، این مطلب از زی‌سان را بخوانید تا بینش کیهانی را در مورد زنان قدرتمند و تزلزل‌ناپذیر بدانید. 

فروردین

در خط مقدم طالع‌بینی قوچ یا فروردین، اولین نشانه زودیاک است. زنان متولد فروردین رهبرانی به دنیا می‌آیند که با عزم تسلیم‌ناپذیری که آن‌ها را متمایز می‌کند هدایت می‌شوند. روح آتشین و انرژی بی حد و حصرشان از آن‌ها نیرو‌های غیرقابل توقفی در طبیعت می‌سازد. جذابیت و بی باکی زنان متولد فروردین مطمئنا توجه شما را به خود جلب می‌کند.

+ خصوصیات متولدین فروردین را بخوانید.

مرداد

زنان متولد مرداد، شیر‌های باشکوه زودیاک هستند و به عنوان دومین موتور محرکه در مرکز صحنه قرار می‌گیرند. سرنوشت این زنان عظمت است و مسلح به حضوری سلطنتی است که توجه‌ها را به سمت خودشان جلب می‌کنند. اعتماد به نفس و شور و اشتیاق زنان متولد مردادماه آن‌ها را به رهبرانی طبیعی تبدیل می‌کند و همین امر باعث شده که این زنان جزو کسانی باشند که احتمالا می‌توانند بیشترین مردان را به خود جذب کنند. 

آبان

سفر ما به قلمرو شخصیت‌های قدرتمند با آبان ماهی‌ها یعنی همان نشانه مرموز آب به پایان می‌رسد. زنان آبان ماهی دارای هاله‌ای شدید و اسرارآمیز هستند که دیگران را به درون خود می‌کشانند. در اعماق انعطاف پذیری و اراده آن‌ها غوطه ور شوید و برای فهم و شناخت زنان متولد آبان ماه باید درون این شخصیت‌های فریبنده شناور شوید.

tags # طالع بینی ، شخصیت شناسی سایر اخبار اگر این گنج پیدا شود همه مردم جهان تا زانو در طلا فرو می‌روند؛ ۹۹ درصد طلای زمین اینجاست! (تصاویر) مارخور؛ «بز» پاکستانی معروف به «پیرمرد کوهستان» که تُف‌اش ارزش طلا دارد! داستان تکاملِ موجودی به نام «پدر»؛ حیوان‌ها پدر ندارند! (ویدئو) عجیب اما واقعی؛ صدای واقعی بیگ بنگ را بشنوید!

دیگر خبرها

  • زنان متولد این ماه‌ها شخصیت قدرتمندی دارند!
  • بررسی مشکلات رانندگان حمل و نقل عمومی در مرز مهران‌
  • ورود و خروج محوطه داخل گمرک مهران باید کنترل شود
  • تغییر تعطیلی آخر هفته از پنج‌شنبه به شنبه و تاثیر آن در آموزش
  • ۵۰‌ درصد تردد زوار عراق از مرز مهران است
  • استاندار زنجان: به آموزش و پرورش بی‌توجه بود‌ه‌ایم
  • باید عدالت آموزشی در استان زنجان برقرار شود
  • بازدید سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها مراودات اقتصادی را به سه روز کاهش می‌دهد
  • سد کنجانچم دشت مهران پرآب شد