Web Analytics Made Easy - Statcounter

مالدینی هنوز هم به تیمِ گتوزو امید دارد و معتقد است دو بازی آتی، سرنوشت ساز خواهد بود.

طرفداری- پائولو مالدینی به شایعات اخراج گتوزو پایان داد و اعلام کرد باشگاه نهایت اعتماد را به رینو دارد. او همچنین انتظار دارد واکنش مناسبی از تیم در لیگ ببیند. کاپیتان افسانه‌ای میلان، در گفتگو با کوریره دلو اسپورت، گفته است:

در دربی بسیار بد بازی کردیم و این را باید قبول کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاملا هم ناامیدی ناشی از باخت در لیگ اروپا را درک می کنم. با این حال با اعتماد به نفسی که پیش از این دو باخت پیاپی داشتیم، پیش می رویم. اگر در دو بازی آتی برابر سمپدوریا و جنوا پیروز شویم، دوباره به منطقه کسب سهمیه نزدیک خواهیم شد و این دو بازی در سن سیرو برگزار می شود.

اگر به رتبه چهارم دست یابیم، پیشرفت خوبی خواهد بود. از این جهت اعتماد داریم، چون میلان همیشه سبک زیبایی از فوتبال را به نمایش می گذاشت. اینتر در دربی برتر از ما بود، اما نمایش آن ها برابر پارما را هم دیدیم. این لیگ ماست. تیم های کوچک سری آ، می توانند دردسر بیافرینند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۵۱۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حالمان گرفته شد چون باید رئال را می‌بردیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روبروی رئال مادرید به میدان رفت و با تساوی 2-2 برابر این تیم متوقف شد تا منتظر بازی برگشت در سانتیاگو برنابئو بماند.

شاگردان توماس توخل با وجود نتیجه نه چندان خوبی که در رقابت‌های بوندسلیگا گرفتند اما در لیگ قهرمانان یکی از مدعیان اصلی هستند و شب گذشته هم در آستانه کسب یک پیروزی مهم بودند اما گلی که در دقیقه ۸۳ خوردند مانع این اتفاق شد.

موسیالا پس از پایان این بازی در گفتگو با بی اسپورت اظهار داشت:«ما می‌توانستیم زمین را با پیروزی ترک کنیم. این دستاویر کمی برای ما تلخ است و ناراحت شدیم اما باید سر ما را بالا بگیریم و بار دیگر برای پیروزی در برنابئو تلاش کنیم. من همیشه رویای بازی در چنین دیدارهای بزرگی را داشتم.»

او درباره مصدومیتش پیش از این بازی اضافه کرد:«کمی احساس درد داشتم. ورم مختصری بود که برای برطرف کردنش از مسکن استفاده کردم. اما در حال حاضر درد خاصی در زانویم ندارم. امیدوارم این مشکل خیلی زود به صورت کامل برطرف شود.»

دیگر خبرها

  • پیروزی 4-1 والنسیا مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا (2 می، 2000) / فیلم
  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)
  • با برد دورتموند: سهمیه پنجم چمپیونزلیگ به آلمان رسید
  • رسمی؛ سهمیه پنجم بوندسلیگا در فصل 25-2024 لیگ قهرمانان اروپا قطعی شد
  • تاتنهام با دو سناریو به سراغ نقل و انتقالات تابستانی می‌رود
  • رئال مادرید و کسب ۴ تساوی پیاپی برای اولین‌ بار در لیگ قهرمانان اروپا
  • ما با دولت‌ها می‌جنگیم/ چرا دورتموند از پاری‌سن‌ژرمن متنفر است؟
  • حالمان گرفته شد چون باید رئال را می‌بردیم
  • وارث به حق کریستیانو رونالدو؛ وینیسیوس جونیور و گلزنی در ۳ نیمه نهایی متوالی لیگ قهرمانان اروپا
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم