Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین نمازی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره سریال «حوالی پاییز» که از ۶ آبان به کارگردانی وی از شبکه سه سیما پخش می‌شود، بیان کرد: «حوالی پاییز» سریالی است که بیننده باید از قسمت اول آن را ببیند تا متوجه قصه شود.

وی ادامه داد: قسمت اول و دوم این مجموعه کاملا عاشقانه و معمایی است و اگر مخاطب قسمت‌های ابتدایی را از دست بدهد ممکن است سوال هایی برایش ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگردان «حوالی پاییز» درباره حال و هوای این کار عنوان کرد: من سعی کردم حال و هوایی از زندگی واقعی در این کار جریان یابد و از خرده قصه‌هایی بهره گرفتم که برای مردم آشنا باشد، این یک زندگی ایرانی و معمولی است که تلاش شد مفهوم «خانواده» که برخی با آن قهریم، در آن معنا پیدا کند.  

وی درباره ویژگی‌های این سریال اظهار کرد: من هیچ‌گاه از کارهایم راضی نمی‌شوم اما از این کار راضی هستم و فکر می‌کنم مخاطبش را جذب می‌کند، چراکه سعی کردم به شکل سریال‌سازی متداول نباشد.

نمازی که اولین سریال خود را ساخته، در پایان توضیح داد: تلاش کردم این سریال مثل یک اثر سینمایی از میزانسن برخوردار باشد و شخصیت‌ها و باقی المان‌ها را هم سینمایی پیش بردم.

سریال «حوالی پاییز» به تهیه‌کنندگی سعید پروینی از ۶ آبان از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.

کد خبر 4442244 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین نمازی سریال ایرانی شبکه سه سیما اربعین ۹۷ تئاتر ایران هالیوود فیلم سینمایی سینمای مستند موسیقی ایرانی فیلم کوتاه سریال ایرانی اربعین 97 برنامه تلویزیونی رادیو برنامه رادیویی پوستر انیمیشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۵۲۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) رازگشایی از نامه به رائفی‌پور تا اشک‌های عاشقانه امیرعلی نبویان برای بهار

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • (ویدئو) آهنگ عاشقانه‌ای که منوچهر هادی برای دخترش خواند
  • پست عاشقانه نوید محمدزاده برای تولد فرشته حسینی
  • «غرغر خان» به باغ شادونه رسید/ یک ماجرای جدید
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • داستان عاشقانه سمی یک پروانه!
  • پایان‌ راز آلود قسمت ۱۰ سریال شوگون؛ فصل دوم حماسه پرطرفدار ژاپنی در راه است؟
  • (ویدیو) رازگشایی از نامه به رائفی‌پور تا اشک‌های عاشقانه امیرعلی نبویان برای بهار
  • سریال کره‌ای Hide؛ جاذبۀ معماهای تمام‌نشدنی
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل