Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@02:26:04 GMT

روش مطرح کردن و رسيدن به خواسته هاي جنسي

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۵۲۶۹۰

روش مطرح کردن و رسيدن به خواسته هاي جنسي

خبرگزاري آريا -

روش مطرح کردن و رسيدن به خواسته هاي جنسي
اکثر مردها در زمان ازدواج تصور رابطه جنسي مکرر و راضي کننده با همسر خود دارند و آن را يکي از نعمتهاي خدادادي ازدواج تصور مي کنند. در آن لحظه بيشتر خانمها هم با شوهرانشان هم عقيده هستند. اما با گذشت زمان اين مردها متوجه مي شوند که ديدگاه خانمهايشان با آنها يکي نيست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها مي فهمند که رابطه جنسي مکرر نياز به صحبت و مذاکره دارد که آنها هيچ مهارتي در آن ندارند. در اين مقاله، سعي داريم به مردها کمک کنيم اين مهارت را در خود تقويت کنند تا کمبود و محروميت از رابطه جنسي برايشان به اتمام برسد.
گام نخست براي مطرح کردن و رسيدن به خواسته جنسي
مذاکره موفق با جمع آوري اطلاعات مرتبط شروع مي شود. بنابراين به مرها پيشنهاد مي کنيم که بحثشان را با سوال بسيار مهم «چرا بايد رابطه جنسي داشته باشيم؟» شروع کنند. اگر صادق باشند، پاسخ آنها به اين سوال بسيار متفاوت با همسرشان خواهد بود. مردها معمولاً نياز به رابطه جنسي را تجربه مي کنند که از چند روز بعد از آخرين ارضاي جنسيشان (يا چند ساعت براي مردان جوانتر) شروع به رشد مي کند.
ازاين رو براي بيشتر مردها پاسخ به اين سوال اين است که «رابطه جنسي براي از بين بردن نياز و عطش جنسي لازم است.» ما کاري که اکثر آقايان براي دست يافتن به اين رضايت انجام ميدهند را «عمل جنسي» مي ناميم.
از طرف ديگر خانمها معمولاً آن عطش و ميل جنسي را مثل آقايون تجربه نمي کنند. به همين دليل، رابطه جنسي براي آنها هدفي کاملاً متفاوت دارد. براي آنها رابطه جنسي بخش کوچکي از چيزي بزرگتر است که به آنها براي ايجاد صميميت با مردي که عاشقش هستند کمک مي کند. پاسخ به اين سوال براي بيشتر خانمها اين است که «رابطه جنسي براي ايجاد پيوند عاطفي که با محبت و گفتگوي صميمانه ايجاد مي شود، لازم است.» ما کاري که اکثر خانمها براي رسيدن به اين هدف انجام ميدهند را «اتفاق جنسي» مي ناميم.
منظور ما را اشتباه نگيريد. منظور ما اين نيست که هدف از رابطه جنسي براي زن و شوهرها فقط يک چيز است. معمولاً مجموعه اي از انگيزه ها در مردان هم باعث مي شود که رابطه جنسي را براي ايجاد پيوند احساسي بخواهند و خانمها هم از رابطه جنسي خود توقع رضايت و آرامش دارند. منظور ما اين است که انگيزه اصلي و اوليه زن و شوهرها براي برقراري رابطه جنسي با هم معمولاً متفاوت است.
هورمون تستوسترون توضيح مي دهد که چرا مردان هدف رابطه جنسي را برآوردن آن عطش و نياز خود مي بينند. اين هورمون که در بيشتر مردان به مقدار فراوان وجود دارد و در خانمها بسيار کم است، باعث ايجاد اين نياز و عطش جنسي مي شود. زنان اگر به ميزان تستوسترون بدن يک پسر 19 ساله تستوسترون وارد بدن خود کنند، اين عطش و نياز جنسي به سراغ آنها هم ميرود و به اندازه مردان به دنبال رابطه جنسي خواهند بود.
درمورد خانمها هم درست مثل آقايون احتمالاً دلايل فيزيولوژيکي باعث ايجاد اين ديدگاه درمورد رابطه جنسي شده است. هورمونها و مجاري عصبي که مخصوص خانمهاست احتمالاً مسئول نياز خانمها به صميميتي است که رابطه جنسي براي آنها ايجاد ميکند. اما اين دلايل فيزيولوژيکي هر چه باشند، آنقدرها به خانمها انگيزه نمي دهد که به اندازه آقايون به دنبال رابطه جنسي باشند.
البته زايش و باروري علت نهايي رابطه جنسي است. فيزيولوژي مردان و زنان طوري است که به طور ناخودآگاه آنها را به برقراري رابطه جنسي با هم تحريک مي کند تا نسل خود را ادامه دهند. گاهي اوقات اين هدف مي تواند آگاهانه بوده و به دقت با هدف بچه دار شدن رابطه جنسي برقرار کنند. اما اين دليل معمول رابطه جنسي زن و شوهرها نيست. و اين دلايل به آنها انگيزه ميدهد که حتي وقتي هيچ ميلي به زايش و بچه دار شدن ندارند هم با هم رابطه جنسي برقرار کنند.
گام دوم براي مطرح کردن خواسته جنسي
سوال بعدي که در بحث با همسرتان درمورد افزايش دفعات ارتباط جنسي داريد بايد بپرسيد اين است که " چطور بايد رابطه جنسي برقرار کنيد؟" پاسخ به اين سوال بيشتر به پاسخي که به سوال اول مي دهيد بستگي دارد، "چرا بايد رابطه جنسي داشته باشيم؟"
بيشتر مردها اگر به حال خودشان گذاشته شوند سبکي از رابطه جنسي را انتخاب مي کنند که نشانگر هدف آنها، يعني ارضاي ميل و نيازي است که در آنها بسيار شديدتر و بيشتر از خانمهايشان است، مي باشد. آنها شروع کننده عمل جنسي خواهند بود که با ايجاد اعمالي براي تحريک خودشان آغاز خواهد شد.
براي بيشتر مردها نگاه کردن به بدن همسرانشان و حس کردن آن، مخصوصاً سينه ها، باسن و اندام جنسيشان بهترين راهکار است. بهترين زمان براي انجام اين عمل جنسي وقتي است که همسرشان قبل از خواب کنار آنها در تختخواب دراز کشيده است و يا در زمان بيدار شدن از خواب. عمل جنسي خود معمولاً شامل سکس کامل است اما خيلي از مردها رابطه جنسي دهاني را چون سريعتر و قويتر است ترجيح مي دهند.
باز هم اشتباه متوجه منظور ما نشويد. ما توصيه نميکنيم که همه شوهرها اينطور رفتار کنند يا اصلاً اينطور فکر کنند. اما در گفتگويي که با همسرتان داريد درمورد غرايزتان کاملاً صادق باشيد و به همسرتان بگوييد که چه چيزي بيشتر به شما لذت مي دهد.
باتوجه به ديدگاهي که خانمها درمورد رابطه جنسي دارند که باور دارند رابطه جنسي مي بايست يک تجربه احساسي مبني بر محبت و گفتگوي صميمانه باشد، پاسخ آنها به اين سوال کاملاً متفاوت خواهد بود. آنها ميخواهند رابطه جنسي برايشان بخشي از يک تجربه عاشقانه بسيار گسترده تر باشد. شام خوردن، رقصيدن و راه رفتن زير نور ماه، همه و همه توام با حس محبت و مراقبت طرف مقابل نمونه هايي از مقدماتي هستند که آنها براي داشتن يک رابطه جنسي رضايتبخش نياز دارند.
وقتي به اين قسمت از مذاکره با همسرتان رسيديد، ديدگاه او نسبت به اينکه چطور بايد رابطه جنسي برقرار کنيد به شما کمک خواهد کرد بفهميد چرا برايتان داشتن اين ارتباط به آن اندازه اي که شما مي خواهيد سخت بوده است. حتي اگر همسرتان به همين اندازه دقيق به اين سوال پاسخ ندهد، تصور مي کنيم بتوانيد حس کنيد که رابطه جنسي براي شما يک عمل واحد اما براي همسرتان بخشي از يک اتفاق بزرگتر است.
با چنين اختلاف ديدگاه شگرفي، چطور انتظار ميرود يک زن و شوهر به توافقي مشتاقانه درمورد ميزان رابطه جنسي برسند؟ وقتي مرد بنابر ذات و باورهاي خود رابطه جنسي برقرار کند باعث مي شود همسر خود را وسيله اي ببيند که شوهرش فقط براي ارضاي عطش جنسي خود از آن استفاده مي کند و وقتي زن با ديدگاه خود رابطه جنسي برقرار کند باعث ميشود مرد احساس کند که همسرش شرايطي قرار داده که آن دفعات رابطه جنسي که او مي خواهد تقريباً غيرممکن شود.
به خاطر داشته باشيد که هم خانمها و هم آقايان از رابطه جنسي به دنبال رهايي و صميميت هستند. درواقع، مردهايي هستند که خيلي بيشتر از همسرانشان به دنبال صميمت هستند و زنهايي که خيلي بيشتر از شوهرانشان فقط به دنبال ارضاي جنسي مي باشند. اما خيلي خوب است که بدانيد معمولاً از نظر هدف اوليه رابطه جنسي و چگونگي ابراز آن بين زنان و مردان اختلاف وجود دارد. زماني که اين اختلاف درک شود، خواهيد توانست راهي براي افزايش دفعات انجام رابطه جنسي بين خود برحسب توافق مشتاقانه متقابل پيدا کنيد.
گام سوم براي رسيدن به خواسته هاي جنسي
راهکاري که معمولاً به زوجهايي که قصد بالا بردن دفعات رابطه جنسي خود را دارند پيشنهاد ميشود اين است که اعمال جنسي خود را به اتفاقات جنسي تبديل کنند.
زماني که مردي محيط محبت آميز ايجاد مي کند، شرايطي را فراهم مي کند که رابطه جنسي براي همسرش تبديل به يک اتفاق شود. لازمه آن حتماً داشتن گفتگوي عاشقانه است. اگر اين محبت و گفتگوهاي عاشقانه منظم باعث شود زن بتواند با شوهر خود پيوند احساسي برقرار کند، رابطه جنسي بُعد بسيار مهمي از حس صميميت زن خواهد شد.
يکي از تکاليفي که براي زن و شوهرهايي که با مشکل دفعات انجام رابطه جنسي مشکل دارند بسيار مفيد است اين است که قبل از انجام عمل جنسي 3 ساعت را صرف محبت کردن و گفتگوي عاشقانه با همديگر کنند. خيلي از مردها در ابتداي کار تصور خواهند کرد که اين براي داشتن رابطه جنسي خيلي زياد است اما وقتي اين روش را شروع کنند متوجه خواهند شد که از آنچه تصور ميکردند بسيار ساده تر است. علاوه بر اين، اين بخشي از وظايف او بعنوان شوهر است که نيازهاي احساسي همسر خود را برآورده کند.
وقتي شوهري نياز همسر خود به محبت و گفتگوي عاشقانه را ميسر کند، براي زن هم برآوردن نيازهاي جنسي همسر خود ساده تر خواهد شد. البته برعکس آن هم صدق ميکند. هرچه زن بيشتر نيازهاي شوهر خود براي ارضاي جنسي را برآورده کند، براي مرد هم برآوردن نيازهاي احساسي همسر خود ساده تر خواهد شد.
متخصصين قانوني ساخته اند که به زوجها کمک مي کند مهمترين نيازهاي احساسي همديگر را برآورده کنند. به آن سياست توجه متمرکز مي گويند: توجه متمرکز خود را حداقل 15 ساعت در هفته به همسر خود اختصاص دهيد تا از اين زمان براي برآوردن نيازهاي احساسي همديگر به محبت، گفتگوي صميمانه، ارضاي جنسي و تفريح و لذت استفاده کنيد. اين قانون کمک ميکند تا يک عمل جنسي را به يک اتفاق جنسي تبديل کنيد. درنتيجه، زوجهايي که از اين قانون استفاده مي کنند، خواهند توانست دفعات رابطه جنسي خود را با توافق متقابل افزايش دهند.
مشکلات خاص
اين روش در ابتداي کار براي خيلي از زوجها اثر نمي کند زيرا زن نسبت به رابطه جنسي حالت دفاعي و دشمني پيدا کرده است چون در ابتداي ازدواج ديدگاه مرد درمورد رابطه جنسي بر ديدگاه او غلبه کرده و به همين دليل مرد زن را مجبور به داشتن رابطه جنسي به دلخواه او کرده است. به همين دليل رابطه جنسي براي او به تجربه اي دردناک هم از نظر جسمي و هم احساسي تبديل شده است. درنتيجه هيچ تمايلي به برقراري رابطه جنسي با همسر خود ندارد.
در چنين مواردي، قبل از تشويق زن براي برقراري رابطه جنسي با شوهر خود، به او کمک شود بر اين نفرت خود از رابطه جنسي غلبه کند. بعد از آن، زن بايد به شوهر خود آموزش دهد به طريق خودش با او رابطه جنسي برقرار کند. محبت و گفتگوي صميمانه معمولاً محيط را فراهم مي سازد و در ادامه آن نوازشهاي عاشقانه است که به تحريک جنسي زن کمک شاياني خواهد کرد. همچنين زن بايد موقعيتها و روشهاي برقراري رابطه جنسي که لذت بيشتري به او مي دهد را براي شوهر خود توضيح دهد. بعد از اينکه شوهر ياد گرفت چطور با همسر خود ارتباط جنسي برقرار کند، زن در شراطي قرار ميگيرد که مرد ميتواند درمورد بالا بردن تعداد دفعات برقراري رابطه جنسي با او صحبت کرد.
مشکل ديگري که زوجهايي که قصد افزايش دفعات رابطه جنسي خود دارند با آن روبه رو ميشوند، ميل آنها به دعوا کردن است. نکته اي که بيشتر خانمها متذکر ميشوند اين است که همه آن محبتها و آماده سازيهاي احساسي با يک دعوا از بين خواهد رفت زيرا مشاجره دقيقاً متضاد محبت و گفتگوي صميمانه است.
با اينکه اين به نظر بيشتر خانمها منطقي ميرسد، مردها چندان آن را درک نميکنند. آنها از همسر خود انتظار دارند که صرفنظر از آنچه قبلاً بين آنها اتفاق افتاده است، از نظر جنسي واکنش پذير باشند. مشاجره و دعوا ميل جنسي مرد را پايين نمي آورد اما مطمئناً براي زن به اندازه کافي فاصله احساسي ايجاد مي کند که ميل او به رابطه جنسي را از بين ببرد. پس اگر قصد بيشتر کردن رابطه جنسي بين خود و همسرتان را داريد، بايد تا ميتوانيد از بروز دعوا و مشاجرات جلوگيري کنيد.
هر ازدواج خاص است به همين دليل ممکن است خيلي از راهنماييهايي که در اين مقاله مطرح کرده ايم براي شما کاربرد نداشته باشد. اما اگر يکي از شما به دنبال رابطه جنسي بيشتر در ازدواج است، بهتر است با بيان علت و نحوه رابطه جنسي براي همديگر شروع کنيد. اين روش به شما کمک ميکند بتوانيد با توافق متقابل رابطه جنسي بيشتري در ازدواجتان داشته باشيد.
لازم است بدانيد که سريعترين روش براي رسيدن به هرچه که در ازدواجتان ميخواهيد اين است که ديدگاه هاي همديگر را درک کرده و به آن احترام بگذاريد.
منبع: mardoman.net


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۵۲۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه رسیدن به نوآوری، سرمایه‌گذاری بر انسان خلاق است

عضو هیئت علمی دانشکده فیزیک دانشگاه اصفهان گفت: راه رسیدن به نوآوری، سرمایه‌گذاری بر انسان خلاق است و در صورت سرمایه‌گذاری بر اندیشه انسان خلاق در هر حوزه‌ای، وارد عرصه نوآوری خواهیم شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رسول رکنی زاده امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در مراسم گرامیداشت روز استاد و معلم با اشاره به اینکه درگیر موضوعی تحت عنوان دین‌گریزی در نسل جوان هستیم، اظهار کرد: دین‌گریزی در جهان امروز به نوع حکمرانی‌ها ارتباطی ندارد و مسئله جدا شدن از دین در سراسر جهان دیده می‌شود.

وی با تاکید بر نقش آموزش در آینده کشورها و با بیان اینکه به طور کلی دور شدن نسل انسان از آنچه که تحت عنوان تفکر دینی شناخته می‌شود، محصول نظام آموزشی کشورها است، افزود: امیرالمومنین (ع) در نهج‌البلاغه تعصب و پافشاری را بر پناه دادن به انسان بی‌پناه، وفای به عهد، طاعت کردن از نیکی‌ها، معصیت در برابر تکبر و عصیان در مقابل کبر و متکبر، بخشندگی، دوری از تجاوز به حقوق دیگران و فساد کردن در زمین جایز دانسته‌اند.

عضو هیئت علمی دانشکده فیزیک دانشگاه اصفهان تصریح کرد: فناوری به دانش و پژوهش‌های علمی وابسته است و در عصر حاضر طی ۳۰ تا ۴۰ سال گذشته تمام کشورها به نحوی به پژوهش مدرن دست پیدا کردند، فناوری به چیزی بیش از دانش و پژوهش‌ها وابسته است که از جمله این موارد می‌توان به تحقیق، ایده‌ها و اطلاعات اشاره کرد.‌

رکنی زاده ادامه داد: فناوری محصول دانش نیست و از مهارت ژرف برمی‌خیزد که این مهارت نیز مجموعه‌ای از دانش‌ها است و در هر جامعه‌ای مسئله‌ای برای نو آفریدن و نوآوری وجود دارد، توسعه فناوری یک رخداد استثنایی است، اما تغییر نوآوری نیست.

وی گفت: نیازمند سرمایه‌گذاری روی پژوهش هستیم، راه نوآوری، سرمایه‌گذاری بر انسان خلاق است و در صورت سرمایه‌گذاری بر اندیشه انسان خلاق در هر حوزه‌ای وارد عرصه نوآوری خواهیم شد.

کد خبر 749486

دیگر خبرها

  • از اسرائیل خواسته‌ایم برای مقابله با پهپادهای ایرانی به ما مشاوره بدهد
  • راه رسیدن به نوآوری، سرمایه‌گذاری بر انسان خلاق است
  • چرا بعد از رابطه جنسی غمگین می شوم و گریه می کنم؟
  • (ویدئو) لحظه دلهره‌آور رسیدن طوفان شدید به یک قطار
  • فال حافظ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • مورد عجیب بودجه جامعه‌المصطفی؛ بیشتر از بودجه دانشگاه‌های علم و صنعت و علامه طباطبایی!
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • تضمین آتش بس دایمی رکن اساسی مذاکرات است
  • ۷۰ کیلومتر راهِ روزانه تا رسیدن سرِ کلاس درس روستا
  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟