Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به یک انقلاب اساسی در حوزه بانکی نیاز داریم، گفت: بانک‌ها در ارائه وام اشتغال روستایی سخت‌گیری می‌کنند. ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، ابوالفضل ابوترابی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت واگذاری وام‌های اشتغال روستایی اظهار داشت: سال قبل یک و نیم میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی به وام اشتغال روستایی اختصاص پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بحث واگذاری این وام‌ها، بانک‌ها همکاری لازم را ندارند، پول‌هایی که به بانک‌ها داده می‌شود با بهانه‌های گوناگون و سخت‌گیری‌های مختلف به دست مردم نمی‌رسد و اجازه داده نشده که ظرفیت خوبی که در این زمینه در استان فراهم شده در اختیار مردم قرار گیرد.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: بانک‌ها برای ارائه این وام‌ها مردم را اذیت می‌کنند، حتی اگر وامی نیز داده می‌شود با سختی و مشقت است.

وی ادامه داد: وام‌های اشتغال روستایی در نجف‌آباد و تیران و کرون مانند برخی دیگر از نقاط استان، هنوز به صنعتگران داده نشده ‌که به دلیل سختگیری‌های زیاد بانک‌هاست.

ابوترابی با بیان اینکه براساس بیانات رهبر معظم انقلاب در جلسه با سران قوا، 4 مورد از راهکارهای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی کشور مستقیماً به بانک‌ها مربوط می‌شود، تصریح کرد: ما به یک انقلاب اساسی در حوزه بانکی نیاز داریم که خوشبختانه طرح خوبی نیز توسط نمایندگان تهیه شده است، امیدواریم دولت نیز بهانه گیری نکند تا طرح اصلاح ساختاری نظام بانکی تحقق پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: طرحی نیز بنده به همراه چند نفر دیگر از نمایندگان مجلس ارائه کردیم که مربوط به اصلاح ساختار اساسی نظام اداری تحت عنوان مدیریت جامعه شهری و روستایی است، امیدواریم دولت اجازه دهد تا در این زمینه مجلس کار خود را به خوبی انجام دهد.

انتهای پیام/ش

R41346/P1377/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۵۳۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری‌های بزرگ صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد

استاندار همدان از سرمایه‌گذاری‌های بزرگ صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد خبر داد و گفت: از ۱۷ هزار تعهد اشتغال‌زایی استان در سال جاری هفت هزار و ۵۵۰ نفر به اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی اختصاص یافت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد امروز در دیدار با فرماندار، مدیران اجرایی، قضایی، انتظامی و اعضای شورای اسلامی شهر فامنین، اظهار داشت: سرمایه‌گذاری‌های بزرگ صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد مانند استقرار واحدهای ساخت خودرو و موتورسیکلت‌های برقی در حال پیگیری است.

وی عنوان کرد: در وحدت و انسجام خیر و برکت وجود دارد و اختلاف چیزی جز اتلاف وقت و تحمیل هزینه به مردم نخواهد داشت.

استاندار همدان، بیان کرد: در شهرستان فامنین انسجام و تشریک مساعی در ساختار دولتی، حاکمیتی و شهری دیده می‌شود. انسانی که خوبی و محاسن دیگران را ذکر می‌کند سخاوتمند است و این ویژگی در مدیران شهرستان فامنین دیده می‌شود.

وی بیان کرد: از 17 هزار تعهد اشتغال‌زایی استان در سال جاری هفت هزار و 550 نفر به اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی اختصاص پیدا کرد تا شاهد بیکاری دانشگاهیان نباشیم.

استاندار همدان عنوان کرد: عزم و اراده دولت و حضورمان بر رفع مشکلات شهرستان فامنین است و با تخصیص اعتبارات و توجه به منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد این مهم پیگیری می‌شود.

قاسمی فرزاد، گفت: برنامه‌های روستا محور، منطقه و محله محور با روح حاکم بر دولت سازگار است و همه خادم مردم، سرباز رهبرمعظم‌انقلاب و مجری سیاست‌های دولت هستیم.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق افزود: این عملیات به فرموده رئیس‌ جمهور سایه‌ جنگ را دور کرد و قدرت بازدارندگی نظام مقدس‌جمهوری‌اسلامی را نشان جهانیان داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برای آزادی سه گروگان، می‌خواهم وارد مجلس شوم /به هیچ وجه از مجلس خودرو نخواهم گرفت
  • ۴ سال سرنوشت کشور را به دست افراد اصلح بسپاریم
  • سرمایه‌گذاری‌های بزرگ صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد
  • مردم حضور حداکثری در مرحله دوم انتخابات مجلس داشته باشند
  • نماینده اصلح باید شناخت کافی از دغدغه‌های مردم داشته باشد
  • نماینده مجلس: با فروش فیلترشکن به مردم یاد دادیم که می‌توانند خلاف کنند
  • واکنش نوری قزلجه به احتمال بازگشت طرح صیانت به صحن مجلس /کسی با تمامیت خواهی و زیاده‌طلبی نمی‌تواند در این دوره رییس مجلس شود
  • مشارکت پرشور در مرحله دوم انتخابات لازمه انتخاب نماینده اصلح است
  • مهم‌ترین چالش کلانشهر اراک جذب و انتقال سرمایه است
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم