Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@10:40:28 GMT

افزایش قیمت حامل های انرژی در دستور کار دولت نیست

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۵۳۸۸۲

افزایش قیمت حامل های انرژی در دستور کار دولت نیست

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افزایش قیمت حامل های انرژی در دستور کار دولت نیست، گفت: دولت باید با ایجاد اشتغال پایدار و درآمد ثابت برای مرزنشینان از قاچاق سوخت جلوگیری کند.

 

«حسین امیری خامکانی» در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان در مورد احتمال افزایش حامل های انرژی در سال 97 گفت: تا آنجایی که می دانم بحث افزایش قیمت حامل های انرژی نه در سال 97 و نه در سال 98 در دستور کار دولت نیست و بعید می دانم دولت چنین موضوعی را عملیاتی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه برای جلوگیری از قاچاق سوخت راه های مختلفی وجود دارد، اظهار داشت: ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید بحث قاچاق سوخت را مدیریت کند و در این زمینه دولت ورود جدی داشته باشد.

 

وی بیان کرد: یکی از راه هایی که ما می توانیم جلوی قاچاق سوخت را بگیریم اشتغالزایی و درآمدزایی مرزنشینان است، روزانه به گفته آقایان بیش از صد میلیارد تومان سرمایه تحت عنوان قاچاق سوخت از کشور خارج می شود که همین عدد را ما می توانیم با تدبیر و مدیریت صحیح برای اشتغالزایی در مناطق مرزی اختصاص دهیم.

 

«امیری خامکانی» تاکید کرد: به هر حال اشتغال مرزنشینان موضوعی است که حاکمیت باید خود را در این زمینه موظف بداند. اینکه می گویند مرزنشینان برای کسب درآمد دست به قاچاق سوخت می زنند موضوعی است که سالهاست مطرح می شود ولی هیچگاه تدبیری ویژه برای آن اندیشیده نشده است.

 

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قطعا اگر مرزنشینان شغلی پایدار و درآمدی ثابت داشته باشند هیچگاه دست به چنین کاری نمی زنند./

 

 

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین مرز مهران بیرجند اردبیل زائران اربعین حسینی مجلس استان ایلام حامل های انرژی کمیسیون انرژی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۵۳۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۹۰ هزار و ۳۱۹ لیتر انواع سوخت قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد و ۷۷۳ میلیون ریال در گمرگ پرویزخان شهرستان قصرشیرین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران انتظامی قصرشیرین در گشت زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح حوزه شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن‌ها شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از وسایل نقلیه توقیفی و همچنین محل‌های دپو، ۹۰ هزار و ۳۱۹ لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد و ۷۷۳ میلیون ریال عنوان و خاطرنشان کرد: در این راستا چهار نفر نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار حاجیان برخورد با پدیده قاچاق به ویژه سوخت و افراد قاچاقچی را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد.

کد خبر 750847

دیگر خبرها

  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • افزایش قیمت گاز در اروپا؟!
  • ماشه افزایش قیمت گاز در اروپا چکانده می‌شود
  • قاچاق سوخت تهدید جدی برای شیوع مالاریا در شرق کشور
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه
  • موتور سواران هنگام سوخت گیری به این نکات توجه کنند (فیلم)
  • مقام سابق نفت آمریکا به اقدام به تبانی با اوپک متهم شد