Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@07:59:06 GMT

تعطیلی مدارس نوبت صبح شادگان

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۵۴۰۵۲

تعطیلی مدارس نوبت صبح شادگان

مدارس نوبت صبح در شهرستان شادگان به علت آبگرفتگی معابر عمومی تعطیل شد.

به گزارش ایلنا، بر اساس اعلام فرمانداری شهرستان شادگان مدارس نوبت صبح این شهرستان به علت بارندگی شدید و آبگرفتگی معابر عمومی تعطیل هستند.

بر اساس پیش بینی‌های اعلام شده از سوی اداره هواشناسی خوزستان آسمان استان تا 24 ساعت آینده نیمه ابری تا ابری همراه با رگبار و رعد و برق ، همراه با احتمال تگرگ بویژه در ارتفاعات، در بعضی ساعات با وزش باد قابل ملاحظه تا نسبتا شدید و تند باد لحظه ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اداره کل هواشناسی خوزستان پیش‌بینی کرده تا ساعاتی دیگر گرد و غبار شکل گرفته در کشور عراق، مناطق غربی و مرکزی خوزستان را درخواهد نوردید.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی رعد و برق عراق گرد و غبار وزش باد هواشناسی راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۵۴۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس چند شهر خوزستان سه‌شنبه غیرحضوری شد

 به دلیل تداوم گرد و غبار، فعالیت مدارس کلیه مقاطع تحصیلی نوبت صبح در شش شهر خوزستان در روز سه‌شنبه غیر حضوری اعلام شد.

به گزارش ایسنا؛ داود میرشکار دبیر کمیته اضطرار آلودگی هوای استان خوزستان شامگاه دوشنبه اعلام کرد: فعالیت مدارس کلیه مقاطع تحصیلی نوبت صبح در شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون، آبادان، خرمشهر و شادگان در روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه به صورت غیرحضوری است.

وی افزود: فعالیت آموزشی مدارس در این شهرستان‌ها در بستر سامانه شاد انجام می شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی هواشناسی؛ بارش باران در این استان‌ها طی دو روز آینده
  • وضعیت جوی قم در ۲۴ ساعت آینده
  • آخر هفته دمای هوای قم خنک‌تر می‌شود
  • پیش‌بینی وزش باد و خیرش گردوخاک در قم
  • هوای گرم و آفتابی تا پایان هفته در مازندران
  • مدارس نوبت صبح ۶ شهرستان خوزستان غیرحضوری شد
  • مدارس چند شهر خوزستان سه‌شنبه غیرحضوری شد
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود