Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@07:37:36 GMT

راه پونل به خلخال مسدود است

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۵۴۸۰۲

راه پونل به خلخال مسدود است

یونس هوشمند پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خلخال افزود: از زمان ریزش کوه و تخریب پایه های یک دهنه پل در این مسیر ، بازسازی جاده و پل از سوی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رضوانشهر در حوزه استحفاظی استان گیلان آغاز شده است.
او گفت: عملیات تقویت پل در حال تخریب در صورت تامین اعتبار تکمیل و تردد در جاده پونل ، خلخال برقرار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با هشدار به رانندگانی که بدون توجه به علایم هشدار دهنده به طرف این مسیر حرکت و از روی پل تخریب شده عبور می کنند، اظهار داشت: مسئولیت حوادث متوجه رانندگان است.
وی با تاکید بر اینکه پل شکسته در حوزه گیلان تحمل خودروهای سنگین را ندارد، گفت: قسمتی از پل آسیب دیده تنها برای عبور خودروهای سبک در حالت اضطراری باز بوده و عبور هر نوع کامیون ، اتوبوس و وسایط نقلیه سنگین و نیمه سنگین منجر به تخریب و فروریختن کامل پل و وقوع حوادث ناگوار خواهد شد.
رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای رضوانشهر با بیان اینکه از زمان تخریب پل ، علایم هشدار دهنده در مبداء ورودی راه از سمت خلخال نصب شده، بیان کرد دپوی خاک در وسط جاده برای پیشگیری از ورود خودروهای سنگین به جاده است.
او همچنین از لکه گیری و روکش جاده در بخش کوهستانی و برف گیر راه خلخال به پونل در حوالی گردنه زندانه خبر داد و گفت: برای بهسازی و روکش قسمت های تخریب شده در چهار کیلومتر از مسیر ناهموار جاده در حوزه استان گیلان امسال بیش از هشت میلیارد ریال هزینه شد.
23 کیلومتر از مسیر 70 کیلومتری جاده خلخال به اسالم در حوزه استحفاظی و راهداری اداره راه و شهرسازی خلخال و 47 کیلومتر نیز در حوزه گیلان واقع شده است.
گردنه الماس واقع در جاده کوهستانی خلخال به اسالم در 18 کیلومتری شهر خلخال به عنوان سخت ترین و صعب العبورترین گردنه از لحاظ امدادی در استان اردبیل است که در فصول سرما همواره برای راهداران ، امدادگران و مسافران عبوری دردسر ساز است.
7119/6018
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی اتوبوس اداره راه و شهرسازی استان اردبیل راهداری و حمل و نقل جاده سرما راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۵۴۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال «ائل داغی» به «آجی چای» در تبریز

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از آماده‌سازی و بهره‌برداری مسیر دسترسی «ائل داغی» به «آجی چای» ظرف یک ماه آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، سامان احمدزاده صبح امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ به همراه مدیرعامل سازمان عون بن علی و شهردار منطقه یک تبریز در بازدید از پروژه های عمرانی در دست اجرای این سازمان اظهار کرد: پروژه مسیر دسترسی ائل داغی به آجی چای در راستای اجرای دستور شهردار تبریز مبنی بر اتصال کوه عینالی (ائل داغی) به آجی چای و سپس جاده آناخاتون در حال احداث است.

وی با اشاره به پیشرفت ۷۵ درصدی این پروژه تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی همکاران سازمان عون بن علی و استقرار ماشین آلات و اکیپ های عمرانی در این محل، امیدواریم طی یک ماه آینده شاهد اتمام این پروژه باشیم.

به گزارش ایمنا، پروژه مسیر دسترسی ائل داغی به آجی چای با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار و به طول سه کیلومتر، جاده پارک پیوند را به آجی چای و در نهایت جاده آناخاتون متصل می‌کند.

کد خبر 749612

دیگر خبرها

  • عملیات انفجار محور دولت‌آباد - بحرآسمان را مسدود کرد
  • اتصال «ائل داغی» به «آجی چای» در تبریز
  • محور کندوان از بالای طویر مسدود می شود/ ترافیک سنگین مسیر جنوب
  • اطلاعیه انفجار و مسدودی مسیر در جیرفت
  • ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه‌های البرز
  • آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران
  • مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم
  • مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است
  • هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد