Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@08:07:36 GMT

مدارس ۴ شهر ایلام در نوب بعداز ظهر تعطیل اعلام شد

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۵۵۷۲۹

مدارس ۴ شهر ایلام در نوب بعداز ظهر تعطیل اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، به دستور استاندار و به دلیل غلظت ریزگردها مدارس مقطع تحصیلی شهرستان های سیروان، چرداول، مهران و ایوان امروز ظهر شنبه ۵ آبان  ۱۳۹۷ تعطیل است.

گفتنی است با توجه به ورود  توده گرد و خاک به استان ایلام و براساس تصمیم کارگروه ویژه شرایط آلودگی هوا تمامی مدارس مقطع تحصیلی شهرستان های ایوان و مهران  در نوبت صبح تعطیل اعلام شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4442510

منبع: مهر

کلیدواژه: تعطیلی مدارس مدارس کنفرانس بین المللی مقابله با گرد و غبار تهران اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی مرز مهران بوشهر گرگان مشهد شهرکرد کرمانشاه یاسوج شیراز موکب خطبه های نماز جمعه زائران اربعین مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۵۵۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سد کنجانچم دشت مهران را آبیاری می‌کند

ایسنا/ایلام مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای ایلام گفت: سد «کنجانچم» هم اکنون ۳۵ میلیون متر مکعب آب ذخیره در مخزن دارد که عمدتاً از ورودی آب سامانه گرمسیری تأمین شده است.

«صادق علیمرادی» با حضور در ایسنا در این خصوص اظهار کرد: آبگیری اولیه این سد از دو سال پیش از محل روان آب‌های خود سد آغاز شده بود و از آذر ماه سال قبل با ورود آب سامانه گرمسیری به میزان ۳ متر مکعب بر ثانیه به سد، به منبع عظیمی برای زمین‌های کشاورزی دشت مهران تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه در سال زراعی جاری بخشی از این آب ذخیره را از طریق شبکه آبیاری کنجانچم به شبکه بزرگ آبیاری مهران تخصیص دادیم افزود: آب سد از طریق دریچه‌های کشاورزی برای ورود به شبکه‌های آبیاری رهاسازی می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان ایلام در خصوص شبکه‌های آبیاری استان نیز گفت: کل زمین‌های کشاورزی تحت پوشش شبکه‌های آبیاری استان حدود ۸۶ هزار هکتار است و با بهره‌برداری از سامانه گرمسیری، ۱۸ هزار هکتار، به زمین‌های کشاورزی تحت پوشش شبکه‌های آبیاری استان اضافه می شود.

انتهای پیام 
 

دیگر خبرها

  • سد کنجانچم دشت مهران پرآب شد
  • سد کنجانچم دشت مهران را آبیاری می‌کند
  • ریزش برداری در ۳۸ مقطع از محور‌های ایلام انجام شد
  • ریزش برداری در ۳۸ مقطع از محورهای ایلام انجام شد
  • باران شلاقی مهمان ناخوانده شهر ایوان غرب شد + فیلم
  • پوشش تحصیلی ۹۹.۸ درصدی مقطع ابتدایی در چهارمحال و بختیای
  • هزینه ۲۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم برای تجهیز هنرستان‌های بام ایران
  • نجات ١٠ گردشگر در منطقه تفریحی غار زینگان
  • سیلاب در ایوان استان ایلام
  • اجبار دانش‌آموز برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است