Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛شهرکی رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت:مواد معدنی شاخص استخراجی از معادن استان از جمله زغال، منیزیت، مرمریت، مرمر، گرانیت، طلا و فلورین برای ثبت و دریافت نشان تجاری ملی و بین المللی معرفی شده اند و تا یک یا دو ماه آینده نتیجه آن مشخص می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود:پیش بینی می کنیم 4 یا 5 مورد از مواد معدنی شاخص استان موفق به کسب نشان ملی و پس از آن نشان جهانی شوند.

شهرکی گفت:دریافت نشان های تجاری موجب معرفی ماده های معدنی شاخص استان به عنوان یک برند بین المللی در سطح بازارهای جهانی خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان افزود:هم اکنون 6 نشان جهانی در حوزه زعفران استان، عناب و زرشک ، فرش مود و قهستان و همچنین زعفران قاین در استان داریم.

وی اظهار کرد:برندسازی محصولات استان از 2 سال پیش با برندسازی فرش مود و قهستان آغاز شده و تازه ترین نشان تجاری دریافتی استان مهر ماه امسال مربوط به زعفران قاین بوده است.

انتهای پیام/غ

۱۴ ماده معدنی استان برای ثبت و دریافت کد شناسایی ملی و بین المللی معرفی شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۵۶۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۱۱۰ فرصت سرمایه گذاری خراسان جنوبی در اکسپو ۲۰۲۴

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ در تهران، ۸۴ کشور جهان حضور دارند.

برشور‌های معرفی ظرفیت‌های خراسان جنوبی با اولویت زنجیره‌های ارزش به دو زبان فارسی و انگلیسی چاپ شده و در نمایشگاه ارائه شده است.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO ۲۰۲۴) از امروز هشتم تا دوازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ به میزبانی ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور دو هزار و ۵۰۰ تا سه هزار تاجر خارجی و ۸۰۰ شرکت برتر صادراتی داخلی در حال برگزاری است.

دیگر خبرها

  • معرفی ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به سرمایه‌گذاران
  • رقیه شجاعی از راهیابی به فینال تفنگ سه وضعیت بازماند
  • ۴ سازه‌ تاریخی آب ایران در انتظار ثبت جهانی
  • معرفی ۱۱۰ فرصت سرمایه گذاری خراسان جنوبی در اکسپو ۲۰۲۴
  • چتر باران بر سر خراسان جنوبی
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • «خضری» در یک قدمی فرآوری ۵ ماده معدنی/جهش اقتصادی در حوزه معدن
  • محصولات تولیدی عشایر مغان برندسازی شود
  • مدال نقره پاراتیراندازی در جام جهانی کره جنوبی