Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم پدیده از شرایط تیمش ناراضی است.

طرفداری- امین قاسمی‌نژاد، مهاجم تیم فوتبال پدیده درباره برتری تیمش برابر نفت مسجدسلیمان گفت:

برای ما فرقی ندارد که در خانه یا بیرون از خانه بازی می‌کنیم. ما در این بازی هم فقط با هدف برد وارد زمین شدیم، چون می‌خواستیم این نتایج خوب و همچنین صدرنشینی را ادامه دهیم و خوشبختانه این اتفاق هم رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حریف هم قصد داشت با انجام بازی مستقیم به هدفش برسد، ولی خدا را شکر که در این بازی در نهایت به چیزی که می‌خواستیم، رسیدیم.

به گزارش تسنیم، مهاجم تیم فوتبال پدیده خراسان که در این بازی تک گل سه امتیازی تیمش را به ثمر رساند در این خصوص خاطرنشان کرد:

خوشحالم که گل سه امتیازی زدم، ولی این نتیجه زحمات همه بازیکنان بود. من غیر از این گل باید یک گل دیگر هم می‌زدم که شوتم به تیر دروازه اثابت کرد، ولی مهمترین اتفاق این بود که سه امتیاز را گرفتیم.

وی با اشاره به مشکلات مالی باشگاه پدیده و اینکه یحیی گل‌محمدی گفته است فقط 48 ساعت به باشگاه فرصت می‌دهد، تصریح کرد:

متأسفانه ما در این مدت فقط وعده و وعید شنیدیم و هیچ چیزی تغییر نکرده است. ما کاری را که باید انجام می‌دادیم، انجام دادیم، ولی متأسفانه در مشهد هیچ‌کس به فکر پدیده نیست. بارها قول دادند که مشکلات حل شود، ولی این اتفاق رخ نداد. بازیکنان و کادر فنی هم واقعاً از این شرایط خسته هستند و نمی‌دانیم چه آینده‌ای در انتظار باشگاه پدیده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۵۷۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!

به گزارش "ورزش سه" حسین ابرقویی‌نژاد، مدافع باتجربه تیم خیبر خرم‌آباد که در قلب خط دفاعی این تیم به میدان می‌رود، در دیدار تیمش با دریا بابل در دقایق پایانی نیمه اول روی ارسال بازیکن حریف، به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و تیمش با باخت یک بر صفر نیمه اول به رختکن رفت.
در نیمه دوم در حالی که فشار بی‌اندازه‌ای روی شاگردان مهاجری وجود داشت آن‌ها با نتیجه ۲ بر ۲ بازی را دنبال می‌کردند ابرقویی‌نژاد تا محوطه جریمه حریف پیش آمد و با یک جاگیری مناسب گل سوم تیمش را به ثمر رساند و شاگردان مهاجری را از شمالی‌ها پیش انداخت. گرچه این گل کمتر از ۲ دقیقه دوام آورد و بازی دوباره به تساوی کشیده شد، اما گل دقایق پایانی خیبر این تیم را برنده از زمین مسابقه بیرون فرستاد.

به این ترتیب ابرقویی‌نژاد که مهره قابل اعتماد مهاجری در خط دفاعی خیبر به حساب می‌آید در این بازی ۲ گل را به نام خودش ثبت کرد؛ یکی به دروازه خودی، یکی به دروازه حریف!
خیبر خرم‌آباد با این برد سختی که به دست آورد همچنان رکورد صد در صدی برد در بازی‌های خانگی را به نام خود ثبت کرد و با ۷ امتیاز اخلاف نسبت به تیم دوم، در رده نخست جدول رده‌بندی لیگ آزادگان حضور دارد.

دیگر خبرها

  • بسکتبال NBA | در لس آنجلس صدای جارو شنیده می شود
  • کارگران به تولید هویت می‌بخشند
  • تحقق ۱۱۸ درصدی سهمیه اشتغال استان همدان در سال گذشته
  • اتفاق جالب برای امین حزباوی در قطر
  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • مقاومت ژاوی در تمرین: جواب هیچکس را نداد
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • سهم مشهدی‌ها از هوای پاک فقط ۲۶ روز در سال
  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد