Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-01@00:49:52 GMT

مهمترین نکات برای خرید جهیزیه کدامند؟

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۵۸۳۶۵

مهمترین نکات برای خرید جهیزیه کدامند؟

به گزارش امتداد نیوز به نقل از روابط عمومی فروشگاه اینترنتی زنبیل، امروزه به قدری شاهد افزایش قیمت لوازم خانگی و کاهش قدرت خرید خانواده ها برای خرید جهیزیه عروس خانم ها هستیم که باید موقع خرید حواسمان به تومن تومن بودجه موجود برای خرید جهیزیه باشد. خوشبختانه امروزه با پیشرفت تکنولوژی و دسترسی به اینترنت به راحتی می توانیم قبل از هر خرید اطلاعات خوبی در مورد لوازم مورد نیاز برای زندگی و قیمت های آنها در فروشگاه های مختلف داشته باشیم و این امر کمک زیادی برای خرید جهیزیه مناسب به ما خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید مهمترین نکته ای که عروس و دامادهای جوان باید مد نظر قرار دهند این باشد که هر چقدر زندگی را ساده تر بگیرند و بجای ظواهر به اصول مهم تشکیل یک زندگی مشترک بپردازند، لذت بیشتری از زندگی مشترک خواهند برد؛ اما صرف نظر از این موضوع، اینکه بدانیم چه وسایلی پاسخگوی نیاز ما برای شروع زندگی مشترک می باشد و با هر بودجه ای بتوانیم خریدی درست و به قیمت داشته باشیم، اصولی است که همواره باید رعایت گردند.

نکته اول برای خرید جهیزیه عروس : چه وسایلی باید بخرم؟

همانطور که توضیح دادیم قبل از خرید جهیزیه باید بدانیم که به چه وسایلی و با چه ظرفیتی نیاز داریم. بطور مثال قبل از خرید تلویزیون باید بدانیم که مهمترین معیارهای خرید یک تلویزیون کدامند؟  آیا لزوماً خرید یک تلویزیون گران قیمت انتخاب مناسبی می باشد؟ یا اصلا فرق تلویزیون LED یا OLED در چیست؟ یا اینکه قبل از خرید یخچال فریزر اول باید بدانیم که انواع یخچال فریزر موجود در بازار کدامند؟  هر یک از این مدلها چه مزیتی نسبت به مدل های دیگر دارد و کدامیک از آنها متناسب با نیازهای روزمره زندگی ما می باشد؟ بطور مثال زوجی که در ابتدای زندگی رفت و آمد زیادی ندارند، آیا نیازی به یخچال ساید بای ساید یا چهار درب با حجم و گنجایش بالا دارند یا یک یخچال و فریزر معمولی هم تا چندین سال پاسخگوی نیاز آنها می باشد؟

پس آگاهی دقیق از محصولاتی که قرار است خریداری کنیم، مهمترین و اصلی ترین قدم برای خرید جهیزیه عروس می باشد.

نکته دوم برای خرید جهیزیه عروس : از کجا و چگونه بخرم؟

پس از اینکه فهمیدیم چه وسایلی نیاز داریم، حال باید تصمیم بگیریم که این لوازم را از کجا و چگونه خریداری کنیم. بی شک فروشگاه های اینترنتی که در سالهای اخیر به شدت توسعه پیدا کرده اند، به دلیل شفافیت، رقابت بالا و ارائه خدمات خوب، انتخاب مناسبی خواهند بود و در مقایسه با فروشگاه های آفلاین یا همان فروشگاه های بازار، مزیت های زیادی خواهند داشت. یکی از مهمترین مزیت های فروشگاه های اینترنتی آن است که شما به راحتی قیمت های آنها را می توانید مشاهده و با یکدیگر مقایسه نمائید و دیگر مانند فروشگاه های حضوری دغدغه چانه زنی را نخواهید داشت، این دغدغه که اگر بیشتر چانه زنی می کردیم می توانستیم تخفیف بیشتری بگیریم و مسائلی از این قبیل؛ اینکه در فروشگاه های اینترنتی به دلیل اهمیت و جایگاه برند فروشگاه، پاسخگویی و خدمات پس از فروش به مراتب بهتر و بیشتر از فروشگاه های سنتی می باشد و در نهایت اینکه به راحتی و بدون صرف وقت و هزینه زیاد، به راحتی از خانه یا محل کار خود، خرید اینترنتی خود را انجام داده و کالای خود را بلافاصله تحویل می گیرید.

اما اینکه خرید اینترنتی می تواند گزینه خوبی برای خرید جهیزیه باشد، پایان کار نیست، زیرا باید بدانیم که از این همه فروشگاه اینترنتی کدامیک از آنها معتبر هستند؟ به راستی معیارهای لازم برای تشخیص اعتبار یک فروشگاه اینترنتی کدامند؟

برای پاسخ به این سوال باید توضیح داده شود که فروشگاه های اینترنتی برای شروع فعالیت نیازمند دو مجوز اصلی هستند، یکی پروانه کسب از اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی و دیگری نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت؛ که البته اهمیت پروانه کسب به دلیل پروسه دریافت آن به مراتب بیشتر از نماد اعتماد می باشد. برای آگاهی از این موضوع توجه به این نکته ضروری است که در حال حاضر بیش از ۳۵۰۰۰ وب سایت دارای نماد هستند، در حالیکه تنها حدود ۷۰۰ کسب و کار دارای پروانه کسب هستند. البته آمار فوق صرفا مربوط به فروشگاه های اینترنتی نمی باشد و مربوط به کل کسب و کارهای مجازی و از جمله تاکسی های اینترنتی یا خدمات فروش بلیط و … می باشد.

پس از آنکه مطمئن شدید که فروشگاه اینترنتی مورد نظر دارای مجوزهای لازم می باشد، یکی از بهترین معیارها برای انتخاب درست، بررسی تجربیات خرید سایر افراد از این فروشگاه ها می باشد که به راحتی با کمی سرچ در گوگل یا شبکه های اجتماعی قابل دسترسی می باشد. تجربه خوب افراد در خرید از یک فروشگاه می تواند سیگنال خوبی برای دیگران باشد.

دو مورد فوق، یعنی مجوزهای فعالیت و تجربه خرید از مهمترین معیارهای انتخاب یک فروشگاه معتبر می باشد. حال پس از اینکه توانستیم فروشگاه های اینترنتی معتبر را پیدا کنیم، باید ببینیم کدامیک از آنها محصول مورد نظر ما را با گارانتی اصلی و با قیمت بهتری در کمترین زمان ممکن تحویل می نماید؟

کمی جستجو و صرف وقت در اینترنت و توجه به معیارهای فوق کافیست که ما را به یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی کشور وصل نماید. فروشگاه اینترنتی زنبیل نه تنها دارای حداقل مجوزهای لازم، بلکه دارای سایر مجوزهای این حوزه نظیر مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و یکی از اعضای هیات مدیره و دبیر اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی می باشد. جستجو از طریق موتورهای جستجو نیز نشان می دهد که درصد رضایت مشتریان از این فروشگاه اینترنتی نسبت به سایر رقبای آن بسیار بالاتر می باشد. بررسی محصولات این فروشگاه نیز نشاندهنده آن است که برای خرید جهیزیه از این فروشگاه دسترسی کاملی به محصولات با برندهای معتبر و گارانتی های معتبر شرکتی دارید؛ علاوه بر این موارد مقایسه قیمت محصولات این فروشگاه با سایر فروشگاه ها نیز نشاندهنده اختلاف محسوس بین قیمت در این فروشگاه ها می باشد و این در حالی است که زنبیل تنها فروشگاه اینترنتی است که قیمت محصولات خود را تا ۱۰ روز پس از خرید نیز گارانتی نموده است.

بر این اساس جهت کسب اولین تجربه خرید از فروشگاه زنبیل می توانید به وب سایت این فروشگاه اینترنتی مراجعه نموده و یک خرید اینترنتی لذتبخش را تجربه نمائید.

انتهای پیام

true برچسب ها : جهيزيه فروشگاه اینترنتی وب‌سایت true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۵۸۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا ایراندوست بعدازظهر سه شنبه در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج سازندگی برگزار شد، با بیان اینکه از ۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت به عنوان هفته بسیج سازندگی اقدامات شاخص جهادگران معرفی و رونمایی می‌شود، عنوان کرد: پروژه بزرگ آبرسانی استان قم که از طریق قرارگاه امام حسن (ع) اجرا شده و بسیج سازندگی قم معین اجرایی آن در قم بود در ۱۸ اردیبهشت در روستای بیدهند و کرمجگان افتتاح می‌شود؛ همچنین در این روز پروژه دو کاربری سالن ورزشی و حسینیه روستای ویریج که با مشارکت مردم ساخته شده است نیز راه‌اندازی می‌شود.

مسوول سازمان بسیج سازندگی استان قم، راه اندازی چند کانال آب کشاورزی و لوله کشی، سم پاشی محل نگهداری دام‌ها، برگزاری میزهای خدمت توسط بسیج کارمندان، طرح ویزیت رایگان شهید رهنمون و افتتاح پنج صندوق قرض‌الحسنه را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج سازندگی برشمرد.

وی با اشاره به اعطای ۱۵۷ میلیارد تومان وام تبصره ۱۸ گفت: ۹۳ میلیارد تومان این وام‌ها توسط بانک‌ها به متقاضیان واگذار شده است که در زمینه وام‌های اخذ شده رتبه اول را در بین دستگاه‌های متولی داریم.

ایراندوست با بیان اینکه همه فعالیت‌های گروه‌های جهادی توسط مرکز جهادی ساماندهی می‌شود، اضافه کرد: مرکز جهادی قم دو قرارگاه جهادی جغرافیا محور دارد که قرارگاه جهادی در غرب قم یعنی منطقه پردیسان قرارگاه حضرت معصومه (س) و قرارگاه شهدای جهادگر در شرق استان شامل؛ سلفچگان، کهک، خلجستان و جعفریه که به صورت کاملاً مردمی فعالیت می‌کنند؛ تعمیر و مرمت منازل محرومین، اعطای جهیزیه و لوازم‌التحریر، بسته‌های معیشتی از جمله فعالیت های این قرارگاه‌ها است.

وی با اشاره به مرمت ۱۰۲ منزل محرومان و نیازمندان در سال گذشته، ادامه داد: یکی از کارهای ویژه‌ای که امسال از طریق قرارگاه های جهادی صورت گرفت مشارکت در غرس درختان بود که در طول هفته روزانه هزار نهال غرس می‌شد و با اعلام فراخوان در روزهای جمعه هر هفته مردم نیز پای کار آمدند که این فرآیند در خلجستان ادامه پیدا می‌کند.

ایراندوست حضور و استقرار ائمه جماعت و مبلغان به همراه خانواده را از بهترین روش‌های تبلیغی برای روستاها دانست و گفت: در این راستا اقدامات لازم برای هفت روستا صورت گرفته و امام جماعت با خانواده خود مستقر شده است.

وی با اشاره به برگزاری پایگاه‌های علمی جهادی تصریح کرد: در گذشته کلاس‌های تقویتی با همکاری گروه‌های جهادی و با توان محدود برگزار می‌شد اما با همکاری بسیج فرهنگیان و آموزش و پرورش طرحی اجرا می‌شود که با استفاده از ظرفیت بسیج فرهنگیان و ظرفیت مدارس این کار به صورت فراگیر انجام شود.

مسوول سازمان بسیج سازندگی استان قم با بیان اینکه فعالیت قرارگاه کلاسی نو در هفته بسیج سازندگی آغاز می‌شود، یادآور شد: هدف از این قرارگاه تعمیر و نوسازی مدارس است و اقدامات اجرایی این کار توسط گروه‌های جهادی تخصصی صورت پذیرفته و نظارت و معرفی مدارس به اداره کل نوسازی و توسعه مدارس استان واگذار شده است.

وی ادامه داد: ۲۴ اردیبهشت رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.

ایراندوست جشنواره روایت جهاد را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: ۲۵ اردیبهشت از پوستر این جشنواره رونمایی می‌شود و اختتامیه آن نیز در آبان ماه جاری برگزار می‌شود.

کد خبر 6093579

دیگر خبرها

  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • مهم ترین نکات برای خرید قهوه عربیکا و خرید قهوه روبوستا چیست؟
  • از کجا میشه لوازم یدکی چانگان خرید و ارسال داشته باشه؟
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • خرید بلیت موزه‌های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران اینترنتی شد
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • فروش اینترنتی دارو
  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان
  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • تأکید نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برنقش اصناف در مهار تورم