Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گلستان با بیان اینکه آینده ورزشی گلستان متصور هستم، گفت: علاوه بر این هئیت‌های ورزشی گلستان امیدواریم هئیت‌ کشتی نیز در استان فعال‌تر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سید مناف هاشمی امروز(شنبه 5 آبان) در نشست با جامعه ورزش و جوانان استان اظهار کرد: استان تحرک ویژه‌ای را در مباحث ورزش در سال‌های اخیر به خود دیده و می‌شنویم شاخص‌های ورزش و جوانان استان رشد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: در سایر شاخص‌های استان نیز این شرایط وجود دارد که ارتقا پیدا کنند و این ارتقا در حوزه اقتصادی، سیاسی و اجتماعی در استان رقم خورده است.

 

استاندار گلستان ادامه داد: با تلاش‌هایی که در سطح استان داریم به دنبال این هستیم که برخی از عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنیم.

 

هاشمی افزود: شرایط کشور و استان ما ایجاب می‌کند بیشتر از گذشته تحرک داشته باشیم و باید تلاش ما برای بدست آوردن موفقیت نسبی بیشتر شود.

 

وی تاکید کرد: مردم شرایط اقتصادی بدی را تجربه می‌کنند جنگ اقتصادی ما یک جنگ تمام عیار است که در برابر ما کشورهای مختلفی قرار دارند و لذا شاهد هستیم که در پروژه زیرساختی و ورزشی با مشکل روبرو هستیم.

 

استاندار گلستان یادآور شد: در فروش نفت و در شرایط تحریم با مشکل روبه‌رو هستیم و شرکت‌هایی که با جمهوری اسلامی کار می‌کنند تحت فشار هستند و اگر در این شرایط ۱۵۰ درصد مدال‌های استان رشد پیدا کند آمار قابل قبولی است.

 

هاشمی با بیان اینکه بهترین دوران خدمت من در زمانی بوده که با جامعه مظلوم ورزش همکاری می‌کردم، گفت: حوزه قهرمانی سبب غرور ملی می‌شود و افتخار استان و کشور است.

 

وی تاکید کرد: با یک رویداد ورزشی زمینه گردشگری و سرمایه‌گذاری اتفاق می‌افتد و ورزش و رویدادهای ورزشی زمینه‌ساز توسعه‌های سرمایه‌گذاری است.

 

استاندار گلستان با بیان اینکه سرمایه‌گذاران باید در نشاط و شادابی جامعه نقش داشته باشند، افزود: در زمانی که موضوع سهم ورزش از مالیات بر ارزش افزوده را دنبال می‌کردیم کمتر کسی تصور می‌کرد این مهم اجرا شود.

 

هاشمی با بیان اینکه آینده ورزشی گلستان متصور هستم، افزود: علاوه بر این هئیت‌های ورزشی گلستان امیدواریم هئیت‌ کشتی نیز در استان فعال‌تر شود.

 

وی افزود: ساختمان ورزش و جوانان در سایت استانداری تا پایان امسال به اتمام می‌رسد و امیدواریم فضای مناسب به هئیت‌های ورزشی با افتتاح این ساختمان در اختیار قرار گیرد.

 

استاندار گلستان به حضور بانوان در سالن‌های ورزشی اشاره کرد و گفت: با توجه به ظرفیت‌های قانونی و همکاری شورای تامین تا جایی ممکن در این مسیر همکاری کردیم.

 

گفتنی است، در پایان این مراسم از فعالان ورزشی استان تجلیل شد.

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین بیرجند موکب اربعین مرز مهران اردبیل زائران اربعین حسینی مجلس سردار اشتری کشتی ورزش استاندار گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۵۹۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری هوای گلستان تا اواسط هفته آینده

مهدیه اصحابی گفت: از امروز جمعه هفتم اردیبهشت تا سه شنبه هفته آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود و دمای هوا نیز با شیب ملایم افزایشی می‌شود.

او افزود: از روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت، اما با ورود جریانات شمالی آسمان ابری می‌شود و شاهد کاهش دما و بارش‌های پراکنده در استان خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • همه‌چیز درباره سردردهای بعد از ورزش؛ چگونه درمانش کنیم؟
  • همایش پیاده‌روی میمند
  • این سردردها نشانه چیست؟
  • در هوای بهاری چطور ورزش کنیم؟
  • پایداری هوای گلستان تا اواسط هفته آینده
  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • رکورد شکنی ورزشکار کردستانی
  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم