Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اقبال عباسی در مجمع عادی شورای سازمان همیاری شهرداری‌های چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: بایستی همکاری شهرداری‌های استان با این سازمان بیشتر شود.

وی گفت: شهرداران استان باید امور پیمانکاری خود را به سازمان همیاری شهرداری‌ها بسپارند.

عباسی با انتقاد از پرداخت نشدن اضافه کار کارکنان سازمان همیاری شهرداری‌های چهارمحال و بختیاری افزود: با این اقدام دیگر انگیزه‌ای برای نیروی انسانی فعال در این سازمان باقی نمی‌ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تأکید کرد: چابک سازی و جدیت در فعالیت‌های این سازمان از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریت استان در سال جاری است.

عباسی یادآور شد: از این پس بایستی هر ۳ ماه یک بار، نشستی به میزبانی یکی از شهرداری‌های چهارمحال و بختیاری برگزار و سازمان همیاری شهرداری‌ها نتیجه فعالیت‌های هر فصل خود را به اعضا ارائه دهد.

وی اظهار داشت: شفاف سازی در ارائه عملکرد و خروجی مالی سازمان همیاری شهرداری‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

عباسی اضافه کرد: ایرادات مالی مرتبط با گزارش مالی سازمان همیاری شهرداری‌های چهارمحال و بختیاری تا یک هفته آینده رفع و برای اعضا ارائه شود.

گفتنی است: در این مجمع، سید سجاد موسویان به عنوان مدیرعامل جدید، مجید نظری، نورالله غلامیان و احسان امانی به عنوان اعضای اصلی و یوسف اسلامی به عنوان عضو علی البدل سازمان همیاری شهرداری‌های استان چهارمحال و بختیاری انتخاب شدند.

انتهای پیام/ش مجمع عادی شورای همیاری شهرداری‎های چهارمحال و بختیاری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان همیاری شهرداری ها استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۶۰۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛  رئیس پلیس راه استان از لغزندگی محور‌های شهرکرد، کیار، سامان، فارسان، بن، اردل، لردگان، بروجن و کوهرنگ و گردنه های استان خبر داد و گفت: هم‌اکنون تمامی جاده‌های این استان باز و تردد در آنها روان است.
سرهنگ نوربخش افزود: رانندگان با توجه ویژه به گردش ها، رعایت فاصله طولی، سرعت مجاز و توجه به جلو از هر گونه حادثه احتمالی جلوگیری کنند.

دیگر خبرها

  • روش جدید پرداخت مالیات بر ارث از سپرده متوفیان نزد بانک‌ها
  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • پرداخت مالیات بر ارث، الکترونیکی شد
  • اصلاح دستورالعمل فرزندخواندگی و کمک به جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه‌ها
  • خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری
  • نظارت‌های صنفی در چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود
  • لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری
  • امروزه به الگوی شادی متناسب با مبانی خود رسیده‌ایم/ با تصویب شورا، سازمان گردشگری شهرداری تهران تشکیل خواهد شد