Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: حدود ۱.۵ میلیارد تومان بن‌کارت تخفیف برای نمایشگاه کتاب در نظر گرفته شده که پیش فروش این بن کارت‌ها از ٢٩ مهرماه آغاز شده و تا ٥ آبان‌ماه ادامه دارد. ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اصغر مختاری درباره برگزاری نمایشگاه کتاب اصفهان اظهار داشت: این نمایشگاه به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی استان به شمار می‌رود و از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و همواره در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب، علاقمندان فراوانی از سراسر استان و کشور از آن بازدید دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت نمایشگاه کتاب اصفهان شاهد استقبال پرشور ناشران برای حضور در نمایشگاه هستیم که به دلیل محددیت فضا حدود 500 ناشر برای شرکت در نمایشگاه انتخاب شدند.

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده شاهد تنوع گسترده کتب ارائه شده در نمایشگاه خواهیم بود، به گونه‌ای که بیش از ٤ هزار عنوان کتاب در حوزه های مختلف در نمایشگاه عرضه خواهند شد.

وی با اشاره به طرح پیش‌فروش بن کارت‌های خرید کتاب ، بیانکرد: هر شخص می‌تواند با خرید این بن‌کارت‌ها از تخفیف 20 درصدی بهره‌مند شود، علاوه بر این، بن‌هایی با تخفیف 20 درصدی ویژه دانش‌آموزان در نظر گرفته شده که می‌‌توانند از آنها استفاده کنند، ناشران نیز تخفیف‌های  10 تا 20 درصدی در غرفه‌ها به مشتریان خود ارائه می‌کنند.

مختاری افزود: حدود یک و نیم میلیارد تومان بن‌کارت برای نمایشگاه امسال در نظر گرفته شده که پیش فروش این بن کارت‌ها از 29 مهرماه آغاز شده و تا 5 آبان‌ماه ادامه دارد. علاقمندان می‌توانند با مراجه به سایت موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران به نشانی www.icfi.ir اقدام به خرید بن‌کارت‌های خرید کتاب کنند.

وی بیان کرد: تمامی برنامه‌ریزی‌ها شکل گرفته تا شاهد برگزاری نمایشگاهی متناسب با شان و جایگاه اصفهان باشیم، به طور قطع نمایشگاه امسال از نظر کمی و کیفی در جایگاه بالایی قرار می‌گیرد و امیدواریم رضایت‌ حداکثری بازدیدکنندگان و مشارکت‌کنندگان فراهم شود.

گفتنی است؛ سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب اصفهان با شعار «بخوان برای زندگی» از 9 تا 15 آبان‌ماه از ساعت 9 تا 20 در نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان واقع در پل شهرستان پذیرای علاقمندان به یار مهربان است.

انتهای پیام/ش

R41346/P1377/S6,51/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۶۱۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخفیف موزه‌ها و اماکن تاریخی یزد به مناسبت روز معلم

  به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، عبدالمجید شاکری گفت: همه معلمان، آموزگاران و اساتید دانشگاه روز سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت با ارائه کارت شناسایی می‌توانند از موزه‌ها و بنا‌های تاریخی فرهنگی مشارکت‌کننده در این طرح، به صورت رایگان یا با تخفیفات ویژه بازدید کنند.   معاون میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد افزود: بازدید از خانه لاریها، زندان اسکندر، نارین قلعه و باغ جهانی پهلوان پور مهریز در این روز برای فرهنگیان رایگان است، همچنین باغ جهانی دولت‌آباد و موزه آب با ۵۰ درصد تخفیف، قنات جهانی زارچ و موزه اسناد و نسخ مهربان پولادی با ۶۰ درصد تخفیف، موزه دیدنی‌های یزد با ۴۰ درصد تخفیف و موزه نور و روشنایی با ۸۰ درصد تخفیف در این طرح مشارکت دارند.   وی گفت: این طرح در روز ۱۲ اردیبهشت برای معلمان با ارائه کارت شناسایی معتبر به همراه ۴ نفر از اعضای خانواده در نظر گرفته‌شده است.   در تقویم رسمی کشور ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری به عنوان روز بزرگداشت مقام معلم نام‌گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • یمن جایگزین مهمان ویژه نمایشگاه کتاب شد
  • هند به نمایشگاه کتاب تهران نرسید،‌ یمن جایگزین شد
  • موزه پبده از بی نظیرترین موزه‌های کتب و نسخ خطی قرآن کریم
  • تغییر در مهمان ویژه نمایشگاه کتاب / یمن جایگزین هند شد
  • هندی‌ها به نمایشگاه کتاب تهران نمی‌آیند؟
  • تخفیف موزه‌ها و اماکن تاریخی یزد به مناسبت روز معلم
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد/ پنجره‌ای گشوده به تمدن ایران زمین
  • تعامل فراکسیون دیپلماسی فرهنگی مجلس و مدیران نمایشگاه کتاب ضروری است
  • اتخاذ تدابیر امنیتی و انتظامی جهت برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران