Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-06@22:38:58 GMT

سرنشیان شناور باری مسیر کویت -بوشهر نجات یافتند

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۶۴۹۶۶

سرنشیان شناور باری مسیر کویت -بوشهر نجات یافتند

تین‌نیوز | 

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: هشت سرنشین یک شناور باری صبح امروز در 2 مایلی جزیره خارگ از خطر غرق شدن نجات یافتند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، سیاوش ارجمند‌زاده افزود: با وزش باد شدید بر روی خلیج فارس شناور باری (سیاوش 3) به گل نشسته و سرنشینان آن در بین موج‌های دریا در معرض غرق شدن قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با اعلام امداد رسانی، بلافاصله نیرو‌های پایگاه جست وجو و نجات دریایی خارگ با شناور ناجی 20 به محل وقوع حادثه (حدفاصل جزیره خارگ-اسکله سی آیلند) اعزام و سرنشینان این شناور را نجات دادند.

ارجمندزاده با اشاره به مفقود شدن یک فروند شناور صیادی در تنگستان گفت: با اعلام مفقود شدن این شناور صیادی در 20 مایلی بندر بوالخیر تنگستان شناور ناجی 11 پایگاه جست و جو و نجات دریایی بندر عامری برای جست وجو و نجات به محل اعزام شده است.

وی یادآور شد: در محدوده سواحل استان بوشهر 6 پایگاه جست و جو و نجات دریایی با بهره گیری از تجهیزات مدرن و پیشرفته به همراه نیروی انسانی متخصص به سانحه دیدگان خدمات رسانی می‌کنند.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شناور باری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۶۴۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در آب های استان بوشهر توقیف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالله خسروی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با رصد و اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات هدفمند عملیاتی یک فروند شناور حامل خودروهای خارجی قاچاق توقیف شد.

وی افزود: از این شناور ۲ خودروی خارجی تویوتا لندکروز توقیف و ۲ نفر به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر تصریح کرد: بر اساس نظر کارشناسان مبلغ ۷۰۰ میلیارد ریال برآورد شد.

وی ضمن تقدیر از همکاری مرزنشینان گفت: برخورد قاطع و جدی با قاچاقچیان کالا و ارز نظام اقتصاد داخلی را پویا و متعادل می‌سازد و مرزبانان استان با تعامل دستگاه قضائی با پدیده قاچاق برخورد قاطعانه خواهند کرد.

کد خبر 6098074

دیگر خبرها

  • فعالیت دریایی در خزر فعلا ممنوع
  • خودروهای خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در آب های استان بوشهر توقیف شد
  • صدور هشدار نارنجی در دریای خزر
  • ۶۲ نوزاد غرب خراسان رضوی از سقط نجات یافتند
  • هشدار دریایی به فعالان دریای خزر
  • تعداد پایگاه‌های امداد دریایی در استان بوشهر باید افزایش یابد
  • نیاز مبرم به تأسیس ۵ پایگاه امداد دریایی در بوشهر
  • کوهنوردان گمشده در ارتفاعات شهرستان داورزن نجات یافتند
  • ۴ کوهنورد گمشده درارتفاعات بام ایران، تلفنی نجات یافتند
  • امدادرسانی به خدمه سکوی متحرک در آب‌های عسلویه انجام شد