Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@22:18:32 GMT

آخرین خبر ویژه از شهادت افسر پلیس گیلان

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۶۸۰۳۳

آخرین خبر ویژه از شهادت افسر پلیس گیلان

رکنا: احمد سیاوش پور رییس کل دادگستری گیلان از رسیدگی به پرونده شهادت افسر یگان امداد نیروی انتظامی گیلان در وقت فوق العاده خبر داد.

سیاوش پور ضمن تسلیت به خانواده و همکاران خدوم ستوان یکم حسن پاینده که شامگاه جمعه حین انجام وظیفه در عملیات برای برقراری نظم و امنیت و در درگیری با اوباش در محدوده پارک دانشجو شهر رشت به شهادت رسید افزود: متهم تحت تعقیب به سرعت دستگیر و راهی زندان Prison شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه این پرونده جهت انجام تحقیقات مقدماتی به شعبه بازپرسی دادسرای رشت ارجاع شده است گفت: تاکید شده است تا رسیدگی به این پرونده در وقت فوق العاده انجام شده و با صدور فوری کیفرخواست کلیه مراحل رسیدگی در دادگاه کیفری در سریعترین زمان ممکن طی شود.

این مقام ارشد قضایی در پایان افزود: در صورت ارجاع پرونده به دیوان عالی کشور، درخواست خواهیم کرد تا با توجه به حساسیت موضوع، خارج از وقت عادی به این پرونده رسیدگی شود. خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

لحظه درگیری خشن علی دایی و هواداران پرسپولیس + فیلم مردی با تبر زنش را تکه تکه کرد! / درچابهار رخ داد + عکس زن جوان و قاتل واکنش عجیب دوست دختر سابق رونالدو نسبت به ارتباط با دختر دیگر + عکس همخوابی زن 46 ساله با داماد دخترش ! جزییات حمله مسلحانه به بیمارستان قم! / بیمار خاص چه کسی بود! احمدی نژاد امروز در جلسه تشخیص مصلحت نظام کنار چه کسی نشسته بود !؟ +تصاویر مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا یک زائر ایرانی در عراق به ضرب گلوله پلیس کشته شد قتل وحشیانه پسر 3 ساله با انداختن در ماشین لباسشویی +عکس مرگ دلخراش بازیکن استقلال در تصادف + عکس این دختر زیبا ناگهان زشت شد! / او می خندد! + عکس این 3 دختر جوان خودروهای لوکس پسران پولدار تهرانی را می دزدیدند+عکس پوشش عجیب زن جنجالی هیات دولت+عکس گلایه های زن عرب از مردم ایران ؛ از چه زمانی ملت ایران اینجوری شده؟ +فیلم فرار 4 دختر دانش آموز تهرانی که فریب خورده بودند! اعدام سعید و فرید به خاطر تجاوز به دختر دانش آموز تهرانی / نگار در دادگاه چه گفت؟ تلخ ترین سرنوشت برای مهشید / وقتی مرد کلید را در قفل خانه چرخاند ! ریحانه در روز عروس موقت 3 مرد می شد ! حمله خونین مزاحم یک زن به روحانی در قم! جزییات دستگیری قاتل مأمور پلیس در گیلان +عکس زنده به گور شدن 3 مرد در ریزش آوار بیمارستان کهریزک

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه زندان Prison اخبار حوادث پرونده دادگستری شهادت افسر نیروی انتظامی کل عکس فیلم ایران دختر قتل زن تصاویر درگیری ایرانی عجیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۶۸۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید

 به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ اسدالله عباسی در جلسه هماهنگی افتتاح مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس گیلان، نقش موزه‌های دفاع مقدس در بازگو کردن فداکاری‌های رزمندگان اسلام برای نسل جدید را بسیار موثر دانست و گفت: برای حفظ آثار و ارزش‌های شهدا، این مجموعه را باید در حوزه مادی و معنوی غنا ببخشیم تا جوانان، نوجوانان، دانش آموزان، دانشجویان و مردم از آن استفاده کنند.
وی با تأکید بر برنامه دشمن برای کمرنگ جلوه دادن فرهنگ ایثار و شهادت در کشور در طرق مختلف از جمله فضای مجازی و جنگ نرم افزود: در قالب برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی باید فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه گسترش و رواج دهیم، زیرا تنها راه پیشبرد اهداف انقلاب و سربلندی این نظام توجه به سیره و روش شهدا است.
استاندار گیلان با اشاره به اهتمام مسؤولان برای ساخت موزه دفاع مقدس در گیلان بیان کرد: گیلان مهد شهیدان و سرداران در دوران دفاع مقدس است که هر کدام گنجینه و دانشگاه معرفت هستند ولی افتتاح موزه دفاع مقدس در گیلان به نسبت سایر استان‌ها با تاخیر آغاز شد، لذا باید با جدیت تمام آن را افتتاح کنیم.
اسدالله عباسی با بیان اینکه این مرکز در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار در ورودی شهر رشت در حال ساخت است گفت: مرحله نخست این طرح شامل ساختمان‌های مدیریت و مرکز اسناد و کتابخانه تخصصی دفاع مقدس، همزمان با ۵ استان دیگر سوم خرداد امسال در ارتباط تصویری با رئیس جمهور افتتاح می‌شود.
وی با بیان اینکه بخشی از محوطه سازی مرحله نخست را شهرداری رشت انجام داده است گفت: شهرداری مابقی محوطه سازی نیز انجام خواهد داد تا در آینده بعنوان یکی از پارک‌های شهر رشت مورد استفاده قرار گیرد.
سرهنگ حسن حبیبی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان، مدیران و شهردار رشت نیز نظرات خود را برای تسهیل در بهره برداری این طرح بیان کردند.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده «حق السکوت»
  • ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت به بازیگر جنجالی
  • ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت برای فیلم‌های مستهجن !
  • ببینید | ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • اعضای شبکه «چتر بیت» دستگیر شدند؛ شبکه «چتر بیت» چه کسانی هستند و چه کاری انجام می‌دادند؟!
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • رسیدگی به چک‌های برگشتی با هوش مصنوعی