Web Analytics Made Easy - Statcounter

تابناک باتو: انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا در هفده سال بعد، تنها یکی از پیش بینی‌های کارتون سیمپسون‌ها بود. بعد از انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا، این کارتون محبوب چند بار مرور و مشخص شد؛ برخی از حوادث رخ داده در آن، در دنیای واقعی هم اتفاق افتاده‌اند.

سریال کارتونی خانواده سیمپسون The Simpsons هنوز هم در حال غافلگیر کردن مخاطبان خود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارتون اتفاقات امروز را چند سال پیش، پیشگویی کرده است. آخرین پیشگویی سیمپسون‌ها که درست از آب درآمده، قانونی شدن خرید و فروش ماده مخدر ماریجوآنا در کاناداست.

بنا بر این گزارش، سیزده سال پیش سیمپسون‌ها در قسمت Midnight Rx که در سال ۲۰۰۵ میلادی و در فصل شانزدهم سریال پخش شد، اقدام کانادا در قانونی کردن مصرف ماری جوآنا را پیشگویی کرده است.

در این بخش یکی از شخصیت‌های کارتون که در کاناداست به دیگری سیگار ماری جوآنا تعارف می‌کند و می‌گوید: ماریجوآنا اینجا قانونی است.

کارتون سیمپسون‌ها پیش‌بینی‌ها یا پیشگویی‌های زیادی درباره آینده داشته است.

هفده سال پیش در یکی از قسمت‌های آن، دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا نشان داده شد!

پیشگویی شگفت انگیز سیمپسون‌ها درباره ماری جوآنا

انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا در هفده سال بعد، تنها یکی از پیش بینی‌های کارتون سیمپسون‌ها بود. بعد از انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا، این کارتون محبوب چند بار مرور و مشخص شد؛ برخی از حوادث رخ داده در آن، در دنیای واقعی هم اتفاق افتاده‌اند.

کانادا از روز چهارشنبه گذشته، نخستین کشور صنعتی جهان به شمار می‌رود که خرید و فروش ماده مخدر ماری جوآنا را پس از ممنوعیت نزدیک به یک قرن، قانونی اعلام کرده است.

پیشگویی شگفت انگیز سیمپسون‌ها درباره ماری جوآنا

این اتفاق از جمله دستاورد‌های نخست وزیر کانادا، جاستین ترودو است که از دو سال پیش، تمام تلاش خود را در این زمینه به کار گرفت. او در تبلیغات انتخاباتی خود در سال ۲۰۱۵ به حامیانش قول داد تا از طریق قانونی کردن خرید و فروش ماری جوآنا، جلوی مافیای مواد مخدر را که از غیرقانونی بودن این ماده مخدر سود‌های کلانی به دست می‌آورند، بگیرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: سیمپسون انیمیشن ترامپ ماری جوانا عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۶۹۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشگویی مشاور قالیباف از گشت ارشاد؛ واقعه فیزیکی جدید کف خیابان؟!

مهدی محمدی، مشاور قالیباف درباره طرح نور هشدار داد: ممکن است شاهد یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده کف خیابان باشیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، واکنش ها به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها همچنان ادامه دارد. در جدیدترین واکنش به این موضوع، مهدی محمدی مشاور رئیس مجلس، در یادداشتی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت؛

ضرورت فوری لطمه زدن به تاثیر شگفت عملیات وعده صادق بر افکار عمومی ایران، و سپس آغاز مناقشه برانگیز عملیات پلیس در مقوله حجاب، اجرای یک پروژه جدید روانی برای تحریک جامعه در حوزه زنان را کاملا پیش بینی پذیر کرده بود. قدم بعدی ممکن است یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده کف خیابان باشد.

دیگر خبرها

  • ۷ تاثیر شگفت انگیز و باورنکردنی سفیده و زرده تخم مرغ برای پوست و مو
  • رونالدو، همچنان سوژه جذاب رسانه‌های بزرگ
  • بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا 2023/24 به روایت کارتون / فیلم
  • کشف شگفت انگیز سرنخ‌های ژنتیکی افسردگی
  • پیشگویی مشاور قالیباف از گشت ارشاد؛ واقعه فیزیکی جدید کف خیابان؟!
  • داستان شگفت‌انگیز یک معلم در«مدیر مدرسه شریعت»/ از مبارزه با بهائیت تا تربیت چوپانی که مدیر مدرسه شد
  • آنچلوتی: تعهد تیمی‌مان شگفت‌انگیز بود
  • آمار شگفت‌انگیز مهدی قائدی در این فصل لیگ امارات
  • خفاش شگفت‌انگیز 6 گِرمی که زیر «برگ» زندگی می‌کند(+عکس)
  • تصاویر شگفت‌انگیز جیمزوب از سحابی سر اسب