Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از کاسته شدن غلظت گردوغبار در نواحی غربی کشور خبر داد و گفت: همچنین در روزهای آتی شاهد خنک تر شدن هوای شهرهای زیارتی عراق و غربی کشورمان خواهیم بود.

احد وظیفه در گفتگو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اشاره به شرایط جوی نواحی مرزی کشور و همچنین شهرهای زیارتی عراق، گفت: موج بارندگی ها در روز گذشته از مناطق جنوبی و غربی کشور عبور کرد و هم اکنون به سمت شمال شرق کشور حرکت کرده است بر این اساس در نوار غربی کشور پدیده خاصی پیش بینی نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه طبق نقشه ها وزش باد در نواحی مذکور کم می شود، اظهار کرد: بنابراین طی روزهای آینده باید شاهد کاسته شدن غلظت گردوغبار باشیم.

وی با اشاره به اینکه طبق پیش بینی ها دما نسبت به هفته گذشته 5 الی 6 درجه کاهش خواهد یافت و به سمت خنکی حرکت می کند، ادامه داد: البته باید یادآور شد که شاید تا روز دوشنبه و سه شنبه ورزش باد مجددی به راه بیفتد که نسبت به گذشته کم خواهد بود اما امکان ایجاد گردوغبار محلی وجود دارد.

وظیفه با اشاره به اینکه طبق نقشه های هواشناسی پدیده خاصی نداریم و شرایط جوی رو به آرامش است، تصریح کرد: فقط امکان دارد وزش باد نسبی سبب خیزش گردوخاک به صورت محدود و محلی می شود.

پایان پیام/561

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی مجلس پیاده روی اربعین اربعین موکب اربعین زائران اربعین حسینی اردبیل مرز مهران جلسه رای اعتماد رای اعتماد شهرهای زیارتی شرایط جوی کربلای معلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۷۰۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرد و غبار آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جوی آرام و پایدار تا اواسط هفته جاری در جنوب آذربایجان غربی حاکم خواهد شد که در برخیب مناطق با افزایش ابر و وزش باد ملایم همراه است.

این وضعیت پایداری هوا تا اواسط هفته جاری در منطقه تداوم دارد و در این مدت دمای هوا به طور میانگین سه تا چهار درجه سانتی‌گراد افزایش پیدا می کند.

از فردا به تدریج از غلظت گرد و خاک در آسمان منطقه کاسته و کیفیت هوا نیز بهتر خواهد شد.

دیگر خبرها

  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • سال گذشته گرم‌ترین سال در جهان ثبت شد
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از غرب کشور/ افزایش دما در اغلب مناطق کشور
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از غرب کشور
  • گرد و غبار آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • گردوغبار آسمان شهر‌های جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • آذربایجان‌غربی گرمتر می‌شود
  • نگرانی از هجوم گردوغبار به ۴ استان
  • رگبار باران و رعد و برق در ۷ استان طی امروز و فردا | ۳ روز گرد و خاکی در بخشی از کشور