Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی به نقل از واحد بردسیر، دکتر میثم تارَم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر گفت: سکوت رسانه‌های غربی در برابر بزرگترین اجتماع تاریخ بشری، نشان از وابستگی آنان به سران استکبار دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر، پیاده روی اربعین حسینی را نماد وحدت، بصیرت و عشق امت اسلام به اهل بیت رسول خدا دانست و تصریح کرد: راهپیمایی میلیونی اربعین با حضور ملت‌ها و مذاهب مختلف، پیام عاشورا را به جهان مخابره می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه اگر اربعین حسینی نبود، قیام سیدالشهدا(ع) برای احیای اسلام ناب محمدی در دل تاریخ دفن می‌شد، افزود: اربعین، رمز بقای اسلام و ارزش‌های اسلامی است.

وی خاطر نشان کرد: از ظرفیت بزرگ اربعین باید برای حفظ دستاوردهای شهدا و نشر و نهادینه‌سازی معارف عاشورایی که همان حقیقتِ اسلام ناب است استفاده شود.

تارم امنیت و انضباط ترافیکی در اربعین را نشان از مدیریت صحیح و برنامه‌ریزی دقیق دانست و خاطرنشان کرد: مدیریت امورات بیش از دو میلیون زائر در کشوری نسبتاً فقیر و غیر برخوردار، می‌تواند الگویی برای سعودی‌ها در مدیریت حج باشد.

انتهای پیام/

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۷۱۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان تهران را به مقصد گامبیا ترک کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در رأس هیاتی به منظور شرکت در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا تهران را به مقصد بانجول پایتخت این کشور ترک کرد.

در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی که طی روزهای شنبه و یکشنبه ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه جاری با موضوع اصلی “ارتقای وحدت و همبستگی از طریق گفتگو پیرامون توسعه پایدار” برگزار می‌شود، مسائل و چالش‌های مختلف جهان اسلام به ویژه موضوع فلسطین و وضعیت جاری در باریکه غزه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

در این اجلاس در مجموع سه سند شامل پیش نویس قطعنامه فلسطین، پیش نویس بیانیه بانجول و پیش نویس سند نهایی نشست سران برای تصویب به ترتیب به نشست شورای وزیران امور خارجه و سپس اجلاس سران ارائه خواهد شد.

گفتنی است؛ امیرعبداللهیان ضمن حضور در این اجلاس، مواضع جمهوری اسلامی ایران را در قبال تحولات جهان اسلام و منطقه‌ای و بین المللی تبیین خواهد کرد. همچنین وی در حاشیه این اجلاس با مقامات کشورهای اسلامی دیدار و گفتگو می‌کند.

کد خبر 6095667

دیگر خبرها

  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد
  • وزیر امور خارجه به گامبیا رفت
  • امیرعبداللهیان تهران را به مقصد گامبیا ترک کرد
  • سفر امیرعبداللهیان به گامبیا
  • استادان، دانشجویان را برای تبدیل دانایی به توانایی ترغیب کنند
  • آمریکا در مقابل جنبش دانشجویان درون کشورش محکوم به شکست است/ هم افزایی و همراهی در مقابل خوی استکبار جهانی پیام ایستادگی به همراه دارد
  • دکتر جهان‌بین: دانایی که منجر به توانایی نشود، مورد اقبال مردم نخواهد بود
  • معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد
  • استادان مفاهیم روز جهان را به دانشجویان آموزش دهند
  • ایران اسلامی به حاکمیت عقل و عدل در جهان نزدیک شده است