Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@02:32:01 GMT

تصادف مرند – جلفا یک کشته و ۶ مصدوم برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۷۲۲۸۱

تصادف مرند – جلفا یک کشته و ۶ مصدوم برجای گذاشت

به گزارش خبرنگار مهر، تصادف دو دستگاه نیسان و سواری شب گذشته، در جاده مرند – جلفا، یک کشته و ۶ مصدوم بر جای گذاشت.

این سانحه، شنبه شب براثر شاخ به شاخ شدن نیسان شاسی بلند با سواری در جاده مرند- جلفا نرسیده به سه راهی ساری تپه رخ داد که با حضور پایگاه امداد و نجات جاده ای پیام جمعیت هلال احمر شهرستان مرند، راننده سواری از داخل خودرو رهاسازی و تحویل عوامل اورژانس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش، در این حادثه یک زن کشته شد و ۶ نفر مصدوم این سانحه نیز به بیمارستان منتقل شدند.

گفتنی است، جاده مرند – جلفا یکی از جاده های پرخطر شهرستان مرند و استان آذربایجان شرقی است، به گونه ای که در ۱۰ روز گذشته، این چهارمین تصادف مرگبار در محور مرند - جلفا به شمار می رود.

کد خبر 4443500

منبع: مهر

کلیدواژه: تصادفات رانندگی سانحه تصادف مرند اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی مرز مهران گرگان بوشهر مشهد شهرکرد کرمانشاه شیراز یاسوج موکب خطبه های نماز جمعه مرز شلمچه زائران اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۷۲۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد

به گزارش «تابناک»، محمد علیشاهی جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه شامگاه جمعه هفتم اردیبهشت رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان سه دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام و تمامی مصدومان به بیمارستان طالقانی و بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

دیگر خبرها

  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی جاده های استان سمنان
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد