Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی شیخ پور معاون فرماندار ویژه مرند، امروز در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان مرند از اجرای طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: طرح کارورزی با هدف اعتمادسازی بین فارغ التحصیلان دانشگاهی و جویندگان کار اجرا می شود و ثبت نام کننده ها در سامانه طرح کارورزی، به کارخانه ها و کارگاه های تولیدی و صنعتی شهرستان معرفی می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مزایای این طرح افزود: دولت به افرادی که در قالب این طرح جهت اشتغال به واحدهای تولیدی و کارگاهی معرفی می شوند به مدت ۶ ماه حقوق و بیمه پرداخت می کند.

وی گفت: متاسفانه در سیستم آموزشی در دانشگاه ها، دانشجویان بیشتر در مسائل تئوری آموزش می بینند و بعد از فارغ التحصیلی در زمینه حرفه یابی دچار مشکل می شوند که با معرفی و استفاده از این طرح می توان اعتماد و توانمندی را در آنها افزایش داد.

شیخ پور با بیان اینکه یکی از مشکلات کنونی این طرح اطلاع رسانی ضعیف است، تصریح کرد: تمامی دستگاه های مربوطه باید طرح کارورزی را به صورت مطلوب به افراد جویای کار معرفی کنند تا شاهد افزایش حضور جوانان در رشته های شغلی خود باشیم.

وی با اشاره به اینکه طرح کارورزی از جمله طرح‌های وزارت کار برا ی ایجاد اشتغال گسترده در کشور است، تاکید کرد: صاحبان واحدهای تولیدی شهرستان مرند نیز در تمامی حوزه ها باید با اعلام نیاز خود برای کارورزی به اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی به اشتغال جوانان این شهرستان کمک کنند.

گفتنی است، متقاضیان با مراجعه به نشانی https://karvarzi.mcls.gov.ir می توانند در این طرح ثبت نام کنند.

کد خبر 4443468

منبع: مهر

کلیدواژه: طرح کارورزی مرند کارآفرینی اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی مرز مهران گرگان بوشهر مشهد شهرکرد کرمانشاه شیراز یاسوج موکب خطبه های نماز جمعه مرز شلمچه زائران اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۷۲۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است

مدیرکل کمیته امداد امام خراسان رضوی در سفر به شهرستان رشتخوار، ضمن بازدید از پروژه اشتغال و یکی از مراکز نیکوکاری بر توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، رضا سلم آبادی در سفر به شهرستان رشتخوار ضمن دیدار با امام جمعه و فرماندار، از یک طرح اشتغال، مرکز نیکوکاری و منزل مددجویی بازدید کرد.

وی با ارائه گزارش عملکرد کمیته امداد استان در دیدار با امام جمعه و فرماندار گفت: توانمندسازی مددجویان از اهداف اصلی کمیته امداد است و خط و راه ما بیانات مقام‌معظم رهبری است.

سلم‌آبادی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری تحت نظارت کمیته امداد هستند، افزود: لازم است مراکز در کمک به نیازمندان هم‌افزایی بیشتری با کمیته امداد داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به اینکه توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است، نیازمند یاری فرمانداری در بحث اشتغال و مسکن مددجویان و همکاری بانک‌ها جهت پرداخت تسهیلات هستیم.

وی در دیدار با امام جمعه شهرستان درخواست کرد امامان جمعه در شهرستان‌ها در کارهای فرهنگی با کمیته امداد همکاری بیشتری داشته باشند.

در ادامه محمد عباسی، رئیس کمیته امداد شهرستان رشتخوار گزارشی از عملکرد این اداره در شهرستان و مشکلات و موانع موجود ارائه کرد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • نخستین دلیل تصادفات آذربایجان شرقی عدم توجه به جلو است
  • محصولات تولیدی عشایر مغان برندسازی شود
  • بیش از ۱۹۰۰۰ واحد کارگری و کارگاه‌ تولیدی در کردستان وجود دارد
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • نقش مؤثر مراکز مشاوره در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ‌التحصیلان
  • طرح «شنبه‌های احیا» برای واحدهای تولیدی در کردستان اجرا می‌شود
  • بررسی نقش مراکز مشاوره و سبک زندگی در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ التحصیلان
  • برگزاری طرح ارتقای فرهنگ ترافیکی در مرند
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت