Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی شیخ پور معاون فرماندار ویژه مرند، امروز در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان مرند از اجرای طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: طرح کارورزی با هدف اعتمادسازی بین فارغ التحصیلان دانشگاهی و جویندگان کار اجرا می شود و ثبت نام کننده ها در سامانه طرح کارورزی، به کارخانه ها و کارگاه های تولیدی و صنعتی شهرستان معرفی می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مزایای این طرح افزود: دولت به افرادی که در قالب این طرح جهت اشتغال به واحدهای تولیدی و کارگاهی معرفی می شوند به مدت ۶ ماه حقوق و بیمه پرداخت می کند.

وی گفت: متاسفانه در سیستم آموزشی در دانشگاه ها، دانشجویان بیشتر در مسائل تئوری آموزش می بینند و بعد از فارغ التحصیلی در زمینه حرفه یابی دچار مشکل می شوند که با معرفی و استفاده از این طرح می توان اعتماد و توانمندی را در آنها افزایش داد.

شیخ پور با بیان اینکه یکی از مشکلات کنونی این طرح اطلاع رسانی ضعیف است، تصریح کرد: تمامی دستگاه های مربوطه باید طرح کارورزی را به صورت مطلوب به افراد جویای کار معرفی کنند تا شاهد افزایش حضور جوانان در رشته های شغلی خود باشیم.

وی با اشاره به اینکه طرح کارورزی از جمله طرح‌های وزارت کار برا ی ایجاد اشتغال گسترده در کشور است، تاکید کرد: صاحبان واحدهای تولیدی شهرستان مرند نیز در تمامی حوزه ها باید با اعلام نیاز خود برای کارورزی به اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی به اشتغال جوانان این شهرستان کمک کنند.

گفتنی است، متقاضیان با مراجعه به نشانی https://karvarzi.mcls.gov.ir می توانند در این طرح ثبت نام کنند.

کد خبر 4443468

منبع: مهر

کلیدواژه: طرح کارورزی مرند کارآفرینی اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی مرز مهران گرگان بوشهر مشهد شهرکرد کرمانشاه شیراز یاسوج موکب خطبه های نماز جمعه مرز شلمچه زائران اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۷۲۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهامات مالی، شهردار مرند را راهی زندان کرد

به گزارش تابناک، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند اعلام کرد: شهردار و چند نفر از کارکنان شهرداری مرند با اتهامات مالی بازداشت شدند.

ضیامهر روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: موضوع تخلفات شهرداری مرند از چندین ماه قبل تحت رصد مراجع اطلاعاتی و امنیتی بود.

وی ادامه داد: با صدور دستورات قضایی لازم و با جمع آوری اسناد و مدارک، در نهایت پیرو این دستورات بیش از ۱۰ نفر از جمله شهردار و معاون وی و چند نفر از کارکنان شهرداری به اتهامات ارتشاء و تضییع اموال دولتی و تبانی در معاملات دولتی و مشارکت و معاونت در این اتهامات و سایر موارد بازداشت و با صدور قرار تامین مناسب روانه زندان شدند.

 

دادستان مرند در خصوص ابعاد این تخلفات گفت: در بین متهمان از افراد عادی که با عوامل شهرداری همکاری و مساعدت داشتند نیز بازداشت شدند و تحقیقات از همه افراد در دادسرای مرکز استان و شهرستان مرند با جدیت ادامه دارد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • شهردار این شهر بازداشت شد
  • اتهامات مالی، شهردار مرند را راهی زندان کرد
  • شهردار مرند بازداشت شد
  • ظرفیت کافی برای به‌کارگیری فارغ التحصیلان مامایی وجود ندارد
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • تعهد اشتغال ۷۵۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار در همدان
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین