Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - تیم ملی فوتبال اردن که خود را برای حضور در جام ملت‌های آسیا آماده می کند، پنج دیدار دوستانه برای آماده سازی خود تدارک دیده است.

به گزارش ایرنا، تارنمای خبری اردن تایمز روز یکشنبه در گزارشی نوشت: اردن در تازه ترین رده بندی فدراسیون بین المللی فوتبال با 2 پله سقوط در جایگاه 112 جهان ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این سقوط پس از 2 بازی دوستانه در 10 روز گذشته رخ داد. اردن مقابل آلبانی به تساوی بدون گل دست یافت و مقابل کرواسی نایب قهرمان جام جهانی با نتیجه 2 بر یک مغلوب شد.
اردن تایمز در بخش دیگری از گزارش خود آورده است: اردن پس از جدایی سرمربی تیم ملی دوران انتقالی را سپری می کند. جمال ابوعابد بدنبال نتایج ضعیف این تیم مقابل عمان و لبنان برکنار شد. دیدار اردن مقابل عمان با تساوی بدون گل پایان یافت و با نتیجه یک بر صفر هم برابر لبنان شکست خورد. هدایت این تیم در حال حاضر به عهده ویتال بورکلمانس بلژیکی است.
تیم ملی فوتبال اردن قرار است 26 آبان (17 نوامبر) برابر هند، روز 29 آبان ( 20 نوامبر) مقابل عربستان سعودی بازی کند و پس از آن برای برگزاری اردوی آماده سازی عازم دوحه شود.
این تیم در آخرین مرحله از آماده سازی خود، 29 آذر (20 دسامبر) مقابل قرقیزستان، روز سوم دی ( 24 دسامبر) مقابل قطر و روز 7 دی (28 دسامبر) مقابل چین بازی خواهد کرد.
تارنمای اردنی در ادامه گزارش خود آورده است: مسیر صعود این تیم به جام ملتهای آسیا دشوار نبود. این تیم مقابل تیم های ناشناخته ای به میدان رفت، اما جام ملت های آسیا متفاوت است. اردن در گروه «بی» با استرالیا، سوریه و فلسطین رقابت می کند.
24 تیم در 6 گروه چهار تیمی با هم رقابت می کنند. دو تیم صدر هر گروه و چهار تیم سوم برتر این گروهها به مرحله یک هشتم نهایی صعود خواهند کرد.
اردن که زمانی در رده بندی فیفا جزو 10 تیم برتر آسیا بود، اکنون در جایگاه نوزدهم ایستاده است.
جام ملت های آسیا در سال 2019 از 15 دی تا 11 بهمن ماه به میزبانی امارات متحده عربی برگزار می شود.
ورزشی**1584**1597

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال جام ملتهای آسیا 2019 اردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۷۳۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا

 مسابقات تنیس دختران ۱۲ سال غرب آسیا که با شرکت پنج تیم ایران، اردن، لبنان، سوریه و بحرین به میزبان اردن برگزار شد.

لاوین حکیمی تنیس باز جسور وجنگنده تبریزی که در رقابت‌های انتخابی باشایستگی جواز حضور در تیم ملی ۱۲ سال کشورمان را بدست آورده بود، با پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران در مسابقات غرب آسیا نیز بادرخشش ستودنی وبه همراه دوتنیس باز دیگر درقالب تیمی سکوی نخست مسابقات را از آن خود کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • درخشش تنیسور سمنانی در رقابت های غرب آسیا
  • ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • جلیقه ضدگلوله بایرن آماده برای متوقف کردن رئال!‏
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی‌پوشان!
  • امیدوارم با جام برگردیم | فوتسال در آسیا پیشرفت کرده است